Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:978305
 
Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Uzņēmuma apraksts    3
2.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    3
2.2.  Uzņēmuma ideja    4
2.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    4
2.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    5
3.  Pakalpojuma raksturojums    5
3.1.  Pakalpojuma raksturojums    5
3.2.  Pakalpojuma kvalitāte    5
3.3.  Pakalpojuma izdevīguma novērtējums    6
4.  Tirgus analīze    7
4.1.  Tirgus vispārējs raksturojums    7
4.2.  Mērķa tirgus    7
4.3.  Konkurentu analīze    8
4.4.  SVID analīze    8
5.  Mārketinga stratēģija    8
5.1.  Pakalpojumu realizācijas kanāli    8
5.2.  Cenu politika    8
5.3.  Reklāma    9
5.4.  Sabiedrības viedokļa veidošana    9
6.  Uzņēmuma funkcionēšana    9
6.1.  Izvietojums    9
6.2.  Telpas un iekārtas    10
7.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    11
7.1.  Uzņēmuma vadības organizatoriskā struktūra    11
7.2.  Nodarbinātais personāls    11
8.  Problēmas un riski    11
9.  Finanšu informācija    12
Darba fragmentsAizvērt

5. Mārketinga stratēģija
5.1. Pakalpojumu realizācijas kanāli
Mūzikas ierakstu studija „8 notis” savus pakalpojumus sniegs uzņēmuma telpās, kas tiks īrētas. Uzņēmumam attīstoties, paredzēts, ka mūzikas aparatūra varētu tikt piegādāta ar uzņēmuma transportu uz norādīto adresi. Nākotnē arī gatavais skaņdarba ieraksts varētu tikt nogādāts pasūtītājam.

5.2. Cenu politika
Mūzikas ierakstu studijas „8 notis” pakalpojumu cenas tiks veidotas tā, lai kompensētu visas paredzamās izmaksas un tiktu ietverta arī vēlamā peļņa. Uzņēmums sekos līdzi konkurentu cenu politikai citur Latvijā.

5.3. Reklāma
Tā kā uzņēmums ir jauns un tirgū nepazīstams, liela nozīme būs reklāmai, lai radītu interesi potenciālajos klientos. Reklāmas mērķis būs informēt par mūzikas ierakstu studijas atrašanās vietu, piedāvātajiem pakalpojumiem. Nākotnē, kad uzņēmums jau būs pazīstams un tirgū nostiprinājies, reklāmai būs atgādinošs raksturs.
Tā kā uzņēmums ir nepazīstams, sākotnējās reklāmas izmaksas ir jāparedz visai augstas, kaut gan jāņem vērā arī uzņēmuma finansiālās iespējas. Tāpēc izdevumi reklāmai nevar tikt plānoti kā noteikts procents no realizācijas apjoma, bet gan pēc t.s. „patvaļīgās metodes”. Aptuveni sākumā reklāmai varētu izlietot Ls 100/gadā. Tiks izmantotas arī bezmaksas reklāmas iespējas, ievietojot sludinājumus interneta portālos, piem., www.draugiem.lv, www.alternative.lv , lai piesaistītu jaunatni, reklāmas bukletus paredzēts izplatīt mācību iestādēs un jauniešu pasākumos.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1241696
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties