5. Mārketinga stratēģija
5.1. Pakalpojumu realizācijas kanāli
Mūzikas ierakstu studija „8 notis” savus pakalpojumus sniegs uzņēmuma telpās, kas tiks īrētas. Uzņēmumam attīstoties, paredzēts, ka mūzikas aparatūra varētu tikt piegādāta ar uzņēmuma transportu uz norādīto adresi. Nākotnē arī gatavais skaņdarba ieraksts varētu tikt nogādāts pasūtītājam.
5.2. Cenu politika
Mūzikas ierakstu studijas „8 notis” pakalpojumu cenas tiks veidotas tā, lai kompensētu visas paredzamās izmaksas un tiktu ietverta arī vēlamā peļņa. Uzņēmums sekos līdzi konkurentu cenu politikai citur Latvijā.
5.3. Reklāma
Tā kā uzņēmums ir jauns un tirgū nepazīstams, liela nozīme būs reklāmai, lai radītu interesi potenciālajos klientos. Reklāmas mērķis būs informēt par mūzikas ierakstu studijas atrašanās vietu, piedāvātajiem pakalpojumiem. Nākotnē, kad uzņēmums jau būs pazīstams un tirgū nostiprinājies, reklāmai būs atgādinošs raksturs.
Tā kā uzņēmums ir nepazīstams, sākotnējās reklāmas izmaksas ir jāparedz visai augstas, kaut gan jāņem vērā arī uzņēmuma finansiālās iespējas. Tāpēc izdevumi reklāmai nevar tikt plānoti kā noteikts procents no realizācijas apjoma, bet gan pēc t.s. „patvaļīgās metodes”. Aptuveni sākumā reklāmai varētu izlietot Ls 100/gadā. Tiks izmantotas arī bezmaksas reklāmas iespējas, ievietojot sludinājumus interneta portālos, piem., www.draugiem.lv, www.alternative.lv , lai piesaistītu jaunatni, reklāmas bukletus paredzēts izplatīt mācību iestādēs un jauniešu pasākumos.
…