Pasaulē notiek globalizācijas process, kā rezultātā uzņēmumiem - īpaši mazajiem un vidējiem - nākas saskarties ar spēcīgu kokurenci, ko ne visi ir spējīgi parvarēt un sekmīgi turpināt uzsākto uzņēmejdarbību.
Tieši lielā konkurence praktiski visa veida tirgos ir noteicošais faktors, kas liek uzņēmējiem nodarboties ar uzņēmējdarbības plānošanu, lai būtu iespējams visefektīvāk izmantot pieejamos resursus un sekot līdzi uzstādītajiem mērķiem, lai tie tiktu sekmīgi realizēti ikdienā. Ir svarīgi prast sabalansēt pieejamos un vajadzīgos resursus ar izmaksu lielumu.
Kursa darba mērķis ir iepazīties ar vienu no plānošanas pamatelementiem – biznesa plānu, kurā attēlo plānotos ražošanas apjomus, apgrozījumu, izmaksas kā arī ar produkcijas virzīšanu tirgū saistītos jautājumus.
Lai sasniegtu mērķi, izvēlējos aprakstīt modes salona SIA “Ele” darbību, aplūkot tā merķus, misiju organizatorisko struktūru, personālu, kā arī veikt tirgus analīzi un, protams, sastādīt finansu pārskatus un plānus, lai būtu iespējams noteikt, kādā virzienā uzņēmumam turpmāk būtu jārīkojas. Darba gaitā galvenais ir iepazīties ar biznesa plāna sastavdaļām un iemācīties tās pareizi sastādīt, lai visiem būtu skaidrs uzņēmuma darbības mērķis.…