Autora izvēlētais produks ir restorāns „Preatore”. Mārketinga plāns tiek veidots, lai izanalizētu restorāna lomu Latvijas tirgū. Restorāns „Preatore” ir aukstas klases restorāns , kas paredzēts publikai ar labiem ienākumiem, jo cenas ir ļoti augstas. Tas cenšas piesaistīt gan pašmājas klientus, gan tūristus no visas pasaules, piedāvājot izsmalcinātus ēdienus un augstas kvalitātes apklpošanu.
Restorānā ir viena liela zāle, kas paredz 100 viesu apkalpošanu. Klientiem ir iespējams, paēst restorānā kā arī pasūtīt banketus uz vietas un viņu izvēlētajās vietās.
Restorānā ir plaša ēdienkarte, daudz dažādi izsmalcināti ēdieni kā arī liela vīnu izvēlē. Katra klienta vēlmēm un maksāt spējai. Cenas ir dažādas. Vidēji viens cilvēks, kas vēlas paēst trīs kārtās ne pārāk dārgus un izsmalcinātus ēdienus būs spiests atstāt restorānā apmēram 50-70Ls, bet ja ir vēlme baudīt ko izsmalcinātu būs jāšķiras no krietni lielākas naudas summas. Restorāns strādā katru dienu ieskaitos brīvdienas un svētku dienas. Restorānā strādā 4 pieredzes bagāti viesmīļi un viens vīnzinis kas spēs palīdzēt katram viesiem gan zinošam gan ne tik zinošam.…