-
Mārketinga plāns SIA "LMT"
2000. - 2010. g.
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Tirgus analīze | 4 |
1.1. | SIA „Latvijas Mobilais Telefons” apraksts | 4 |
1.2. | Makrovides analīze | 6 |
1.2.1. | Demogrāfiskie faktori | 6 |
1.2.2. | Ekonomiskie faktori | 9 |
1.2.3. | Sociālie un kultūras faktori | 11 |
1.2.4. | Tehnoloģijas progress | 13 |
1.2.5. | Politiskie un likumdošanas faktori | 14 |
1.2.6. | Ārējās vides faktori | 14 |
1.3. | Tirgus raksturojums, lielums, attīstība | 16 |
1.4. | SVID analīze | 18 |
1.5. | Iespēju un draudu matricas | 19 |
2. | Konkurences un konkurentu analīze | 23 |
2.1. | Konkurentu daudzstūris | 24 |
2.2. | General Electric modelis | 25 |
3. | Uzņēmuma iekšējā analīze | 27 |
3.1. | Segmentēšana | 27 |
3.1.1. | Ģeogrāfiskās pazīmes | 27 |
3.1.2. | Demogrāfiskās pazīmes | 27 |
3.1.3. | Sociāli ekonomiskās pazīmes | 29 |
3.1.4. | Nacionālās un kultūras pazīmes | 29 |
3.1.5. | Rīcības pazīmes | 30 |
3.2. | Mārketinga mix elementi pēc to svarīguma pakāpes | 31 |
3.3. | Produkts (Product) | 31 |
3.4. | Cena (Price) | 34 |
3.5. | Cilvēks (People) | 36 |
3.6. | Virzīšana (Promotion) | 36 |
3.7. | Sadale | 37 |
3.8. | Procesi (Processes) | 38 |
3.9. | Vide (Physical evidence) | 39 |
4. | Misija, vīzija, mērķi, stratēģija | 40 |
4.1. | Uzņēmuma vīzija | 40 |
4.2. | Uzņēmuma misija | 41 |
4.3. | Uzņēmuma mērķi | 41 |
4.4. | Uzņēmuma stratēģija | 41 |
5. | Plāns stratēģijas realizēšanai | 44 |
Secinājumi un priekšlikumi | 46 | |
Izmantotā literatūra | 49 |
Mārketings skar mūs ik dienu, ik stundu.
Mūsdienās, pastāvot tirgus ekonomikai, ļoti liela uzmanība tiek pievērsta tam, lai pēc iespējas sekmīgāk vadītu uzņēmumus, lai to konkurētspēja būtu pietiekami augstā līmenī, jo konkurence gan iekšējā, gan arī ārējā tirgū ir ļoti spēcīga. Katram uzņēmējam ir jāzina, kam ,un , vai vispār ir vajadzīga prece vai pakalpojums, ko tas piedāvā, kāda ir pieņemama cena izvēlētajai mērķauditorijai, ir jāprot plānot kompānijas darbību un paredzēt situāciju tirgū.
Arvien lielāka kļūst vajadzība pēc jaunievedumiem tirgū un tirgus attiecībās. Zinātne nestāv uz vietas, un katru gadu parādās jaunas tehnoloģijas, jauni pakalpojumi veidi, kas patērētājiem liekas pievilcīgi.
Mūsdienās cilvēki nespētu izdzīvot bez komunicēšanās. Pats ērtākais komunicēšanās veids ir mobilie sakari. Ar mobilo sakaru palīdzību ir iespējams komunicēties pārvarot tādus šķēršļus kā attālums, laikapstākļi u.c. Mobilais telefons ir kļuvis par cilvēka dzīves neatņemamu sastāvdaļu – citiem par izklaidi, citiem par darbu. Mobilos sakarus lieto visi – mazi bērni jau sākumskolas vecumā, kā arī pensionāri. Mobilais telefons nav noteiktas cilvēku kategorijas pazīme, tas ir kļuvis par ierastu lietu.
Mēs izvēlējāmies rakstīt mārketinga plānu SIA „Latvijas Mobilais Telefons”, jo vēlējāmies tuvāk izpētīt visus procesus, kā šie pakalpojumi nonāk līdz patērētājiem no mārketinga viedokļa, nevis no tehniskās puses. Vārds „mobils” vairs mūsdienās nav svešvārds. …
Izstradats marketinga plans SIA "Latvijas Mobilais telefons". Veikta tirgus analize, uznemuma iekšejas vides analize, konkurentu analize, SVID. Izstradatas stategijas un plans strategiju realizešanai.
- Biznesa plāns grāmatvedības pakalpojumu sniegšanai
- Biznesa plāns IK "Stūrmanis" 2009.gadam
- Mārketinga plāns SIA "LMT"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biznesa plāns grāmatvedības pakalpojumu sniegšanai
Biznesa plāns augstskolai13
-
Biznesa plāns IK "Stūrmanis" 2009.gadam
Biznesa plāns augstskolai25
-
Biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai15
-
Biznesa plāns SIA "Svariņš"
Biznesa plāns augstskolai27
-
SIA "Papīra trauki" biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai15