Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:239932
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads   
2.  Pašreizējā situācija mārketingā   
3.  Iespējamu un diskutējamu jautājumu analīze   
4.  Plāna mērķi   
5.  Mārketinga stratēģijas izstrādāšana   
6.  Darbības programma   
7.  Izmaksu un ienākumu posteņu tāmes kalkulācija   
Darba fragmentsAizvērt

8. Plāna izpildes kontrole
• Tiks noteikts tā īstenošanas laiks- 3 mēnešu laikā visam jābūt saplānotam, jānotiek sekmīgai darbībai;
• Katrs darbinieks tiks kontrolēts, tam tiks dots noteikts uzdevums, kura izpildei tiks sekots līdzi;
• Darbinieku koordinēšana, ar iespējamu palīdzību nepieciešamības gadījumā;
• Regulāri rīkosim sanāksmes, kuru laikā apspriedīsim progresu mārketinga jomā, ikvienam darbiniekam būs iespēja paust savas idejas darbības uzlabošanai, kuras visi kopā apspriedīsm un nonāksim pie gala lēmuma- īstenot radušos ideju vai nē;
• Visi lēmumi tiks pieņemti demokrātiskā ceļā- ar balsošanas palīdzību;
• Katra darbinieka pienākums ziņot par ar plānu saistītām problēmām tā izpildes laikā, lai būtu iepējams laicīgi novērst radušos kļūmi.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties