Cilvēki arvien vairāk uztraucas un rūpējas par savu veselību un ārējo izskatu. Ar katru dienu pieaug uzņēmumu skaits, kas ražo dažādus kosmētikas līdzekļus. Patērētājs nemaz nevar uztvert un izzināt visu informāciju par šo uzņēmumu ražoto produkciju. Potenciālie pircēji tiek apžilbināti ar krāšņajām un bieži vien uzbāzīgājam reklāmām. Tāpēc, ražotājiem ir svarīgi par preci radīt tādu iespaidu, kas būtu pārliecinošs un neliktu patērētājam šaubīties par produkta kvalitāti. Lai radītu šo iespaidu, vispirms ir jārada labs un kvalitatīvs produkts.Bieži vien liekas, ka dargākās preces ir arī labākas kvalitātes. Bet vai tā ir?
Tirgzinības plāns ir veids kā izplānot uzņēmuma darbību, lai tas darbotos ar panākumiem un lai vieglāk būtu kontrolēt tā vietu irgū. Šis plāns parāda pareizo produkta virzīšanas un attīstīšanas veidu, laiku un stratēģiju.
Firma “Oceola” ir dibināta 2000. gada martā. Firmas dibinātājs ir Aigars Ercmanis. Firma tika dibināta ar mērķi tirgot Latvijā ražoto produkciju. SIA “Oceola” izmanto tikai tiešo tirdzniecību (Multi Level Marketing). Sākotnēji birojs atradās Bauskas ielā Rīgā. Tur tika tirgota A/S “Dzintars”produkcija, kas ir pazīstama ne tikai Latvijā, bet arī aiz tās robežām.
2001. gada aprīlī tiek noslēgts līgums ar Baldones Veselības Fondu par produkcijas izplatīšanu. Tā SIA “Oceola” sāka izplatīt Latvijā ļoti mazpazīstamu kosmētiku no dūņām. Kosmētikai izmantotās dūņas tiek iegūtas no Pledu purva. Šī purva dūņas izmantoja arī Baldones sanatorijā ārstnieciskajām procedūrām. …