Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
11,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:983328
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma un preces īss apraksts    3
2.  Mārketinga vides analīze    6
2.1.  Mikrovides analīze    6
2.2.  Makrovides analīze    11
2.3.  SVID analīze    18
3.  Mārketinga mērķu noteikšana, stratēģijas un darbības plānošana    21
3.2.  Uzņēmuma mērķi un stratēģija    21
3.3.  Segmentēšana un pozicionēšana    21
3.4.  Pārdošanas prognozes    22
3.5.  Darbības plānošana    22
3.5.1.  Produkts    22
3.5.2.  Cenu veidošana    24
3.5.3.  Sadale    25
3.5.4.  Komunikācija ar patērētājiem    26
  Secinājumi    27
  Priekšlikumi    27
  Izmantotā literatūra    28
Darba fragmentsAizvērt

P.Kotlers: “Mārketings- tas ir saskares punkts, kurā sakrīt patērētāju un uzņēmumu vēlmes un intereses.” [ V.Plaude, “Mārketings”, SIA “Izglītības soļi”, Rīga, 2004.]
Mārketings skar mūs ik dienas, ik stundu. Nepārtraukti mēs saskaramies ar neskaitāmu skaitu dažnedažādu preču, kuras var iegādāties dažādu firmu veikalos, taču pāreja uz tirgus ekonomikas principiem un metodēm nav nemaz tik vienkārša. Samērā zemā iedzīvotāju maksātspēja samazina pieprasījumu pēc pakalpojumiem un kavē tirgus attīstību. Latvijas tirgus vēl nav piesātināts ar plaša sortimenta kvalitatīviem produktiem. Jaunām firmām trūkst pieredzes tirdzniecības jomā, un līdz ar to tās strādā neefektīvi, nesasniedzot nepieciešamo pircēju apkalpošanas kvalitāti.
Kā rāda pasaules pieredze: viens no šo problēmu risināšanas virzieniem ir mārketinga pilnveidošana. Parasti šo terminu-mārketings-identificē tikai ar pārdošanu, tirdzniecību, reklāmu. To var saprast, jo par jaunumiem mūs nepārtraukti informē televīzijas, pasta, avīžu reklāmas, firmu aģenti. Citiem vārdiem, visi visu laiku mēģina kaut ko pārdot. Produktu pārdošana, protams, ir svarīga, taču ne vienīgā mārketinga funkcija. Tā ir tikai mārketinga aisberga virsotne, bet pastāv arī pats aisbergs. Pirms pārdošanas ir jāizpēta cilvēku vajadzības un pieprasījums, jāizstrādā jauno produktu projekts un jāorganizē to pārdošana atbilstoši pieprasījumam, jānosaka cena, jāizvēlas produktu pārdošanas izvietojums, un tikai tad ar dažādiem paņēmieniem var sākt virzīt produktu uz konkrētu tirgu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties