1. Mārketinga plāns
Mārketinga plāns ir stratēģisks dokuments, kurā izklāstītas darbības / soļi, kurus ierosināt veikt, lai sasniegtu savu mārketinga mērķus. Plāns ir sakārtotu darbību kopums, kura mērķis ir sasniegt konkrētus mērķus noteiktā termiņā. Veidojot plānu, ir jābūt mērķu kopumam un jānorāda laika grafiks, kurā tiks sasniegti mērķi. Mārketinga plāns palīdz koncentrēties centieni maksimāli palielināt peļņu savam uzņēmumam. Tas palīdz precīzi definēt produktu un / vai pakalpojumu piedāvājam identificēt klientus un konkurentus, izstrādāt klientu piesaistīšanas un noturēšanas stratēģiju, un paredzēt izmaiņas tirgū. (Evans & Ballen, 2013)
1.1. Ventspils Augstskola
Ventspils Augstskola (turpmāk tekstā - VeA) ir uz neierobežotu laiku akreditēta valsts augstskola un zinātniskā institūcija, kuras galvenie darbības virzieni ir augstākā izglītība, mūžizglītība un zinātniskā darbība. Ventspils Augstskola ir dibināta 1997. gada 23. jūlijā ar Latvijas Republikas Ministru kabineta Nr. 384 rīkojumu „Par Ventspils Augstskolas dibināšanu”. Līdz ar VeA Satversmes apstiprināšanu Saeimā, kas tika izdarīts ar 13.12.2007. likumu „Par Ventspils Augstskolas Satversmi” (likums stājās spēkā 12.01.2008.), Ventspils Augstskola ir ieguvusi atvasinātas publiskas personas statusu. …