Secinājumi
1. Lielākā daļa respondentu ir vecuma grupā no 26-35 gadi, kuriem ir nepilngadīgi bērni, tātad varam secināt, ka lauku tūrisma galvenā mērķauditorija ir jaunās ģimenes. Tas nozīmē, ka ir jārada tādi papildpakalpojumi, kas apmierinātu šīs mērķauditorijas vēlmes.
2. Aplūkojot respondentu atbilžu lielo pārsvaru jautājumā par lauku tūrisma izmantošanu, var konstatēt lielo pilsētu iedzīvotāju vēlmi “atgriezties” pie savas izcelsmes. Tūristiem patīk uz kādu laiku atpūsties no pilsētas un civilizācijas burzmas, iepazīstot vietējās paražas un vietējo kultūru.
3. 115 aptaujātie atpūtai laukos izvēlas brīvdienu māju atpūtai ar ģimeni vai nelielai kompānijai.
4. 73,7% respondntu primārais mērķis ir mierīga atpūta klusā un skaistā dabā.
5. Ceļotāju (patērētāju) galvenās prasības un vēlmes ir, lai pie nakšņošanas vietas būtu ugunskura un grila vieta, pirts un apsildāmais āra kubls, ūdenstilpne un bērnu laukums.
6. Apmeklētāju svarīgais faktors izvēloties atpūtas vietu ir atrašanās vieta un piedāvātās aktivitātes un ērtības atbilstošas gadalaikam.
7. Iedzīvotāji arvien vairāk izvēlas individuālākus un dabai tuvākus un saudzīgākus atpūtas veidus, un tieši Latvijas lauku tūrisms var piedāvāt tūristiem tādus atpūtas, kas nodrošina disatancēšanos un veselīgu atpūtu lauku vidē.
8. Tūrisma uzņēmēmumiem nepieciešams saviem klientiem radīt dažādas priekšrocības un papildpakalpojumus, lai nodrošinātu augstāku pakalpojumu līmeni nekā to dara vai spēj darīt konkurenti. Jo dažādi cilvēki vienos un tajos pašos galapunktos meklē dažādus mērķus atpūtai.
…