Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:995241
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.07.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Kopsavilkums    4
1.  Informācija par uzņēmumu, tā vispārējs apraksts    5
2.  Piedāvāto pakalpojumu apraksts    6
2.1.  Viesnīcas „YYY” pakalpojumu apraksts    6
2.2.  Kafejnīcas „LLL” pakalpojumu apraksts    6
3.  Mārketinga analīze (Mārketinga koncepcija)    7
3.1.  Mērķa tirgus raksturojums    7
3.2.  Konkurence    8
3.3.  Mārketinga MIX    9
4.  Uzņēmuma vadība    11
5.  Finansu aprēķins    12
  Secinājumi    15
  Izmantotā literatūra    16
Darba fragmentsAizvērt

3.1.Mērķa tirgus raksturojums
Jelgavas pilsētas viesi no Latvijas un citām tuvākajām valstīm.
Dzimums: vīrieši un sievietes
Vecums: no bērniem līdz pensionāriem
Izglītība: vidējā, speciālā vai augstākā izglītība pieaugušajiem
Ģeogrāfiskais izvietojums: pilsētas
Pēc nodarbošanās: vienas dienas viesi, konferenču rīkotāji, atpūtnieki, studenti. Pieļaujam, ka mūsu viesnīcas pakalpojumus izmantos arī citi, mūsu mērķa tirgū neparedzētie cilvēki, tomēr mērķa tirgus aprakstā ietvertie paredzami kā regulāri pircēji un tāpēc viesnīcai un kafejnīcai nesīs lielākus ienākumus nekā citi pircēji.

Izveidotā mērķa tirgus pamatojums
• Piedāvātie pakalpojumi un pakalpojumu līmenis gan viesnīcā, gan kafejnīcā būs atbilstošs Eiropas standartiem
• Pakalpojumi nebūs orientēti uz viena vai otra dzimuma pārstāvjiem.
• Piedāvātie viesnīcas un kafejnīcas pakalpojumi būs pievilcīgi konferenču rīkotājiem, vienas dienas viesiem, atpūtniekiem, kā arī studentiem, kuri studē Jelgavā braucot no citām pilsētām un arī vietējiem iedzīvotājiem.
• Viesmīlības uzņēmums orientējas uz klientiem ar vidējo, speciālo vai augstāko izglītību, pamatojoties uz to, ka cilvēki ar zemāko izglītību maz ceļo un nav tik ieinteresēti apmeklēt jaunas un interesantas vietas kā cilvēki, kuri iegūstot izglītību ir ieinteresēti papildināt savas teorētiskās zināšanas.
• Savus klientus sagaidām no vidējām un lielām pilsētām, jo laukos dzīvojošie cilvēki mazāk ceļo, ir vairāk piesaistīti pie saimniecībām.

Uzņēmums savu mērķa tirgu nesadala segmentos, jo plāno vienotu mērķa klientūru, kas būs ieinteresēta viesnīcas pakalpojumu patērēšanā. Jo, ņemot vērā, ka tirgus segmentēšana tiek veikta tikai tāpēc, lai reaģētu uz specifiskām pircēju vēlmēm un vajadzībām, tas ir grūts, dārgs pasākums.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties