Šobrīd uzņēmums piedāvā tikai friziera pakalpojumus un klientam ir neērti un laikietilpīgi iet uz frizētavu vienā vietā un solāriju vai masāžas salonu citā vietā. Šobrīd frizētavai ir vidēji 20 klienti dienā. Šim salonam ir daudz patstāvīgo klientu, kuri ir izteikuši vēlmi, lai vienā uzņēmumā būtu apvienots gan solārijs, masāžas kabinets, gan frizētava.
Jo vairāk pakalpojumus piedāvā viens uzņēmums, jo vairāk klientu tur apgrozās un tie ir potenciālie klienti arī citiem šā uzņēmuma pakalpojumiem.
1.Pakalpojumu apjoms
Pēc projekta ieviešanas dzīvē ir plānots:
22 klienti dienā frizierim
30 klienti dienā solārijam
3-5 klienti dienā masāžas pakalpojumi
2.Ražošanas izmaksas
Pakalpojumu sniegšanas vidējās izmaksas ir apkopotas tabulā Nr.1. Esošās izmaksas ir aprēķinātas apskatot iepriekšējo periodu izmaksas un noteikts vidējais izmaksu līmenis. Prognozējamās izmaksas ir rūpīgi izskaitļotas pamatojoties uz nozares īpatnībām, materiālu izmaksām un vispārējam cenu līmenim valstī.
1.Tirgus situācija, cena
Izvērtējot esošo situāciju tirgū var secināt, ka klienti par to pašu cenu, ko iepriekšējos periodos vēlēsies saņemt kvalitatīvākus un sev ērtākus pakalpojumus. Izpētot friziera pakalpojumu tirgu Rīgas centrā varam secināt, ka dēļ ekonomiskās situācijās valstī klientu skaits ir samazinājies par 10%. Klienti ir kļuvuši izvēlīgāki un lai šķirtos no savas naudas pretī prasa augstu kvalitāti un komfortu, tādēļ tieši šobrīd ir nepieciešams klientiem piedāvāt vairākus pakalpojumus vienā iestādē, jo tas ietaupa laiku un veido uzticību uzņēmumam, kā profesionālim savā nozarē.
Izvērtējot situāciju nozarē un ekonomiku pasaulē var secināt, ka cenas augs aptuveni par 11% gadā, tomēr augs arī izmaksas arī aptuveni par 10-13%.…