-
Interneta veikals SIA "Cibos"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Kopsavilkums | 2 |
2. | Biznesa pamatojums | 3 |
3. | Informācija par uzņēmumu | 4 |
4. | Uzņēmuma pārvalde un organizācija, darbinieki | 4 |
5. | Pakalpojumu raksturojums | 5 |
6. | Tirgus analīze un mārketings | 5 |
6.1. | Nozares attīstība pasaulē un Latvijā | 5 |
6.2. | Pakalpojuma mērķauditorija | 6 |
6.3. | Konkurentu analīze, uzņēmuma stiprās un vājās puses | 6 |
6.4. | Cenu un pārdošanas stratēģija | 8 |
6.5. | Reklāmas stratēģija | 8 |
7. | Darbs ar pakalpojumu | 9 |
7.1. | Interneta veikala darbības principi un organizācija | 9 |
7.2. | Riski un to mazināšanas pasākumi | 10 |
8. | Finanšu plāns un stratēģija | 11 |
8.2. | Algas personālam | 11 |
8.3. | Reklāmas izmaksas | 12 |
8.4. | Interneta veikala izdevumi | 12 |
8.5. | Realizācijas apjomu prognozes interneta veikalā | 12 |
8.6. | Naudas plūsmas pārskati Interneta veikalam | 13 |
8.7. | Kopējais uzņēmuma naudas plūsmas pārskats | 14 |
8.8. | Peļņas/ zaudējumu aprēķins | 16 |
8.9. | Bilance | 16 |
8.10. | Finansu stratēģija – peļņas sadales virzieni, uzņēmuma saimniecisko darbību raksturojoši rādītāji | 17 |
9. | Pielikums | 18 |
9.1. | Uzņēmuma vadības struktūras shēma | 18 |
9.2. | Mašīnas uzturēšanas izdevumi | 19 |
9.3. | Algu saraksts vairumtirdzniecības darbiniekiem | 19 |
Uzņēmums “Cibos“ ir pārtikas un sadzīves preču vairumtirdzniecības uzņēmums, kas ir ieguvis stabilu vietu savā nozarē. Preces var pasūtīt arī internetā. Uzņēmums nodarbojas arī ar mazumtirdzniecību un vēlas šo savas darbības sfēru paplašināt, izveidojot interneta veikalu, kam salīdzinājumā ar parastajiem mazumtirdzniecības veikaliem ir zemākas uzturēšanas izmaksas, elastīgāks darba laiks un plašāka klienta pieejamība. Uzskatām, ka darbība šajā sfērā ir perspektīva un ienesīga.
Biznesa plāna mērķis ir plānot uzņēmuma darbības paplašināšanu – interneta veikalu mazumpircējiem, plānot tā darbību, noteikt izmaksas un cenas. Izpētīt nozari, iespējamos konkurentus un uzņēmuma konkurētspēju tirgū.
Plānā ir šādas nodaļas:
1.Biznesa pamatojums, kurā aprakstīts uzņēmuma darbības plāns un darbības sfēra – pārtikas preču un sadzīves ķīmijas preču vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība - ilgtermiņa un īstermiņa mērķi, iecerētās aktivitātes to sasniegšanai, kā arī plānotā interneta veikala priekšrocības (ērtums, zemās izmaksas, laika neierobežotība u.c.) un biznesa plāna nolūks.
2.Informācija par uzņēmumu: šajā nodaļā iekļauta visa informācija par uzņēmumu – veids, reģistrācijas numuri, kā atrast uzņēmumu, komercdarbības veids, tā priekšrocības un trūkumi, pamatdarbība, uzņēmuma sakaru apraksts un atrašanās vietas stipro un vājo pušu apraksts, darba laiks u.c.
3.Uzņēmuma pārvalde un organizācija, darbinieki: šīs nodaļas pielikumā iekļauta uzņēmuma pārvaldes shēma. Nodaļā minēti visi darbinieki, to amatu un darba pienākumu apraksti, pieredze vairumtirdzniecībā un darbības ilgums uzņēmumā. Uzņēmuma strādājošo politika, pamattendences vecuma un pieredzes rādītājos.
4.Pakalpojumu raksturojums: aprakstīta darbības sfēra, īss sortimenta raksturojums, sadarbība ar piegādātājiem, nozīmīgākie pastāvīgie klienti, klientu grupas.
5.Tirgus analīze un mārketings: sastāv no sadaļām - Pakalpojuma potenciālo klientu grupu – darījumu cilvēku, mājsaimnieču, biroju, citu internetlietotāju apraksts, iespējamās vēlmes un vajadzības, pieprasījums, tā izmaiņas pēc pakalpojuma, tendences. Konkurentu analīze – vispārējās konkurences raksturojums – šobrīd visai mazs, nozares novitātes dēļ, minēti visi nozīmīgākie konkurenti, to priekšrocības un trūkumi, salīdzinājumā ar plānoto uzņēmumu, ir apskatāma tabula ar konkurentu izvērtējumu pēc darba laika, preču sortimenta un piegādes ātruma, izmaksām, interneta lapas noformējuma. Īsi secinot – konkurence jaunam uzņēmumam šajā nozarē ir labvēlīga, nav grūti pārvaramu iekļūšanas barjeru. Cenu un pārdošanas plānojums –vairumtirdzniecības cena, kas ietver visas līdzšinējās izmaksas + uzcenojums, kas nosedz visas radušās izmaksas, apskatīti galvenie izmaksu veidi, to veidošanās. Reklāmas stratēģija – kādos mēdijos tiks izvietota reklāma (internets, reklāmlapiņas, reklāma pašu veikalā, banneri), tās veidi, priekšrocības un atbilstība veikala vajadzībām, efektivitāte, izmaksas.…
Biznesa plāna mērķis ir plānot uzņēmuma darbības paplašināšanu – interneta veikalu mazumpircējiem, plānot tā darbību, noteikt izmaksas un cenas. Izpētīt nozari, iespējamos konkurentus un uzņēmuma konkurētspēju tirgū.
- Interneta klubs - SIA "Tīkls"
- Interneta veikals SIA "Cibos"
- Mūzikas ierakstu veikals "Anita"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Interneta klubs - SIA "Tīkls"
Biznesa plāns vidusskolai15
-
Mūzikas ierakstu veikals "Anita"
Biznesa plāns vidusskolai45
-
Avīze "Pasta Balodis"
Biznesa plāns vidusskolai9
-
SIA "Afrodīte"
Biznesa plāns vidusskolai13
-
Alternatīvo sporta preču veikals
Biznesa plāns vidusskolai9