-
Interneta lapas biznesa plāns
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
PATEICĪBA | 2 | |
ANOTĀCIJA | 3 | |
SATURS | 4 | |
KOPSAVILKUMS | 5 | |
1. | UZŅĒMUMA VIZĪTKARTE | 7 |
1.1. | Uzņēmuma apraksts | 7 |
1.2. | Uzņēmuma darbības virzieni | 7 |
1.3. | Uzņēmuma misija | 7 |
1.4. | Uzņēmuma vīzija | 8 |
1.5. | Uzņēmuma mērķi | 8 |
2. | ĀRĒJĀS VIDES ANALĪZE | 9 |
2.1. | Pest analīze | 9 |
2.1.1. | Ekonomiskā vide | 9 |
2.1.2. | Politiski tiesiskā vide | 13 |
2.1.3. | Sociālā un kulturālā vide | 16 |
2.1.4. | Tehnoloģisko faktoru analīze | 19 |
2.3. | Portera 5 spēku analīze | 21 |
4. | KONKURENTU RAKSTUROJUMS | 23 |
4.1. | Konkurenti kā reklāmas izvietotāji | 23 |
4.2. | Konkurenti kā līdzīgas preces pārdevēji | 24 |
4.3. | Konkurenti kā līdzīgas preces pārdevēji | 26 |
5. | TIRGZINĪBAS (MĀRKETINGA) PLĀNS | 28 |
5.1. | Realizācijas kanāli | 28 |
5.2. | Cenu veidošana | 28 |
5.6. | Bostonas matrica | 34 |
KOPSAVILKUMS
Biznesa plānam ir vairākas galvenās funkcijas. Vissvarīgākā funkcija ir plāns, kuru var lietot, lai attīstītu idejas par sava biznesa īstenošanu. Tā ir iespēja izstrādāt stratēģiju, nepieļaujot kļūdas reālajā dzīvē. Šis plāns ir retrospektīvs instruments, ar kura palīdzību uzņēmējs var novērtēt firmas reālo darbību laikā gaitā.
Uzņēmuma „ZBBK” komercdarbības forma ir SIA – sabiedrība ar ierobežotu atbildību. SIA „ZBBK” īpašniece ir Xxx Xxx, un uzņēmuma administrācijas telpas atrodas Rīgā, Jugla, Pāles ielā 14. Bet kafejnīca tiek plānota Rīgā, Pils ielā 7. Bizness tiek sākts ar starta kapitālu – Ls 6 579.00.
Šī darba mērķis ir izstrādāt biznesa plānu uzņēmumam SIA “ZBBK”. Pirmajā gadā uzņēmums piedāvās ievietot reklāmas savā mājaslapā, bet jau pēc diviem gadiem atvērt kafejnīcu māksliniekiem un mājaslapas apmeklētājiem, kā arī mākslas baudītājiem. Kafejnīca atšķirsies ar to, ka tā būs arī galerijā, kurā notiks dažādas izstādes, kuras būs iespējams apmeklēt arī naktīs, reizē baudot dzīvo mūziku un dzērienus. Uzņēmuma mērķi ir pēc 10 gadiem būt vienam no vadošajiem uzņēmumiem Latvijā un ieiet Baltijas tirgū, pēc 3-5 gadiem izveidot kafejnīcu un nostiprināties tirgū, iegūstot patstāvīgos klientus.
Kā noieta tirgus tiek plānota visa Latvija, bet konkrētāk uzmanība tiks vērsta uz Rīgas apkaimi, un ar laiku, labvēlīgas attīstības un priekšnoteikumu rezultātā, ieiet arī Baltijas tirgū. Pašreizējā tirgus situācija ir labvēlīga mūsu uzņēmumam, jo cilvēkie arvien vairāk sāk interesēties par fotogrāfijas mākslu, uz ko arī ir likts uzsvars mūsu biznesā. Ņemot vērā, ka šāda kafejnīca Latvijā vēl nav, tad konkurentu tikpat kā nav. Protams, mēs konkurējam ar citām mākslinieku mājaslapām un citām kafejnīcām, tomēr konkurenti nav tik spēcīgi, jo tie nepiedāvās tādus pakalpojumus, kā mēs. SIA „ZBBK” dos iespēju jaunajiem, topošajiem, esošajiem māksliniekiem ievietot savus darbus mājaslapā, piedalīties konkursos, kā arī vēlāk dos iespēju rīkot izstādes mūsu kafejnīcā. Uzņēmums tika nodibināts, jo vēl nekur nav māksliniekiem dota šāda iespēja – ievietot darbus mājaslapā un vēlāk redzēt savus darbus kafejnīcā.
Reklāmas tirgū būs ielauzties grūti, jo mājaslapai nebūs uzreiz daudz apmeklētāju, bet tā kā mēs šādi pelnīsim tikai pirmos divus gadus, tad tas mūsu uzņēmumu nesatrauc, jo galvenais uzsvars tiks likts uz kafejnīcu, kas atvērsies pēc diviem gadiem.
Lai izveidotu mājaslapu tiks noalgots dizainers un programmētājs, bet vēlāk, kad atvērsies kafejnīca, tad viss nepieciešamais personāls.
Šo tēmu izvēlējos, jo man pašai ir liela interese par mākslu, konkrētāk, par fotogrāfiju, bet Latvijā jaunajiem māksliniekiem ir ļoti grūti izsisties, jo izstādes nav viegli izveidot, vai arī, lai tās izveidotu, ir nepieciešami lieli līdzekļi.
Biznesa plāna uzdevums ir noskaidrot, vai pašreizējā situācijā ir iespējams uzsākt konkrēto uzņēmējdarbību, kas nestu peļņu. Kā arī noskaidrot bremzējošos un attīstošos spēkus.
Tiek plānots, ka uzņēmums sākumā pelnīs ar reklāmām, kas tiks izvietotas mājaslapā, bet vēlāk arī ar kafejnīcu. Darbā tiks algoti pavisam nedaudzi strādnieki, pirmajā darbības gadā neparedzot lielas algas un arī prēmijas, dažādas piemaksas.
Uzņēmuma mērķis ir ieiet tirgū ar augstu kvalitāti un vidēju cenu, galvenokārt koncentrējoties uz uzņēmumiem ar nelielu peļņu un uz tiem, kuri nevēlas lielas reklāmas izmaksas.
Patlaban Latvijas tirgū nav neviens spēcīgs konkurents, jo nevienia mākslinieku lapai nav arī kafejnīcas un tās nepiedāvā veidot izstādes.
…
Katram potenciālajam uzņēmējam, kurš vēlas sākt uzņēmējdarbību, būtu smalki jāizpēta resursi un materiāli, kas nepieciešami, lai gūtu panākumus. Uzņēmējam ir jāprot izvērtēt iespējamās problēmas un riskus. Šajā biznesa plānā tika pētīta iespēja uzsākt jaunas mākslinieku mājaslapas izveides iespējas, noteikt uzņēmuma attīstīšanas un turpināšanas darbības spējas konkurences apstākļos un pašreizējā Latvijas ekonomikas situācijā. SIA „ZBBK” dos iespēju jaunajiem, topošajiem, esošajiem māksliniekiem ievietot savus darbus mājaslapā, piedalīties konkursos, kā arī vēlāk dos iespēju rīkot izstādes mūsu kafejnīcā. Uzņēmums tika nodibināts, jo vēl nekur nav māksliniekiem dota šāda iespēja – ievietot darbus mājaslapā un vēlāk redzēt savus darbus kafejnīcā.
-
Biznesa plāns
Biznesa plāns9 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
- Biznesa plāns
- Interneta lapas biznesa plāns
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biznesa plāns
Biznesa plāns vidusskolai9
-
Biznesa plāns
Biznesa plāns vidusskolai20
-
Biznesa plāns "Sikspārnis"
Biznesa plāns vidusskolai13
-
Biznesa plāns pēc vienkāršotās formas
Biznesa plāns vidusskolai7
-
Īss frizētavas biznesa plāns
Biznesa plāns vidusskolai6