Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:296203
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.07.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Pakalpojuma definējums    4
1.1.  Pakalpojuma īpašības un īpatnības    4
1.2.  Pakalpojuma vajadzības un vēlmes    5
1.3.  Pamatlabums    5
1.4.  Uzņēmuma piedāvātie pakalpojumi    6
2.  Vispārējs industrijas raksturojums    8
2.1.  Industrijas raksturojums    8
2.2.  Iekļūšanas barjeras    8
3.  Konkurentu analīze    9
3.1.  Industrijas tiešie konkurenti    9
3.2.  Netiešie konkurenti    11
4.  Statistisko datu analīze    12
4.1.  Industrijas lielums, apgrozījums un peļņa    12
4.2.  Pieprasījumu tieši un netieši raksturojoši rādītāji    13
5.  Iespēju un draudu analize    14
  Secinājumi    15
  Bibliogrāfija    16
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Veicot šo pētījumu, secinu, ka aplūkotā industrija ir gana pievilcīga, jo tā attīstās proporcionāli pasaules tehnoloģiju un IT jomas tendencēm. Industrijā esošais uzņēmums piedāvā īpaša pieprasījuma pakalpojumus, kurus neietekmē sezonalitāte. Šī industrija plaši attīstas visa pasaulē, kā arī uzņēmumu iekšējās kontroles vidē. Cilvēku tendences iepirkties internetā palielinās, līdz ar to uzņēmumi savā ziņā no tā ir atkarīgi un tiem nākas nemitīgi veikt uzlabojumus interneta vidē piesaistot klientu uzmanību visiem iespējamajiem paņēmieniem.
Kaut arī pastāv uzņēmumi, kas Latvija vēl pieturas pie tradicionālām mārketinga metodēm, tā atrodas attīstības fāzē un daudzi uzņēmumi jau sadarbojas un izmanto konkurentu pakalpojumus.
Industrijā darbojas ļoti daudzi konkurenti, kuri piedāvā vairāk vai mazāk šādus pakalpojumus. Lai varētu konkurēt- ir nepieciešams ieguldīt ļoti daudz cilvekresursos, sekot IT tehnoloģiju jaunākajām tendencēm, tad arī pastāv iespēja savu pakalpojumu padarīt atšķirīgāku no citiem, ar labākiem uzlabojumiem. Būtu jāuzlabo reklāmas trendi un informācijas pieejamības, lai potenciālie klienti zinātu par šādu pakalpojumu esamību. Ja to izdodas panākt- industrija veiksmīgi darbojas un plaukst, līdz ar to ir viegli konkurēt.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties