-
Industrijas analīze biznesa idejai
Biznesa plāns27 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 4 | |
1. | Produktu raksturojums | 5 |
1.1. | Produkta definējums | 5 |
1.2. | Produkta īpatnības un īpašības | 5 |
1.3. | Produkta vēlmes un vajadzības | 6 |
1.4. | Mērķauditorija | 6 |
1.5. | Faktori produktu izveidei un piedāvāšanai | 6 |
1.6. | Līdzpakalpojumi | 7 |
1.7 | Uzņēmuma piedāvātie produkti | 7 |
2. | Vispārējs industrijas raksturojums | 8 |
2.1. | Industrijas robežas | 8 |
2.2. | Iekļūšanas barjeras | 8 |
2.3. | Iziešanas barjeras | 9 |
2.4. | Svarīgākie resursi, kas tiek izmantoti industrijā | 9 |
2.5. | Veiksmes faktori industrijā | 9 |
2.6. | Tradīcijas valstī | 10 |
2.7. | Industrijas attīstības fāze, perspektīvas | 10 |
2.8. | Valsts politika, regulējums industrijā | 10 |
2.9. | Pieprasījuma īpatnības, stabilitāte | 11 |
2.10. | Saistītas un papildinošas industrijas | 12 |
3. | Konkurentu analīze | 13 |
3.1. | Uzņēmuma tiešie konkurenti | 13 |
3.2. | Netiešie konkurenti | 14 |
3.3. | Potenciālie konkurenti | 15 |
4. | Statistisko datu analīze | 16 |
4.1. | Industrijas lielums | 16 |
4.2. | Industrijas apgrozījums | 17 |
4.3. | Pieprasījumu tieši vai netieši raksturojoši rādītāji | 17 |
4.4. | Industrijas izmaksu analīze | 20 |
4.5. | Makroekonomiskie dati | 21 |
5. | Iespēju un draudu analīze | 23 |
Secinājumi | 24 | |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 25 | |
Pielikums | 27 |
Secinājumi
1. Noskaidrots, ka ir augstas iekļūšanas barjeras, jo nepieciešams liels kapitāls, lai veiktu preču ieprikšanu.
2. Industrijā ir maz tiešie, bet daudz netiešie konkurenti, balstoties uz produkcijas īpatnību.
3. Pieaugošās vidējās darba algas varētu padarīt darbinieku izmaksas dārgākas, toties būs pirktspējīgāki klienti.
4. Interneta pieslēgums mājsaimniecībās procentuāli katru gadu kļūst ar vien lielāks.
5. Katru gadu pieaug to jauniešu skaits, kuri vēlās sākt spēlēt basketbolu, kas pozitīvi ietekmē industriju.
6. Apmēram 48% no iedzīvotājiem, kas iepērkas internetā, pērk arī apģērbu un sporta preces, kas liecina, ka cilvēkiem ir interese šajos produktos.
7. Sporta preču mazumtirdzniecības industrijā, kā arī sporta priekšmetu iznomāšanas industrijā darbinieku skaits nav pieaudzis, toties algas ir palielinājušās, kas nozīmē, ka ir lielāks pieprasījums pēc darbiniekiem šāda veida industrijās.
8. Mazumtirdzniecībā pa pastu un interneta veikalos ir ievērojama gan uzņēmuma skaita, darbinieku skaita, algas un apgrozījuma pieaugums, kas liecina, ka industrija ir attīstās un ir ar nākotnes perspektīvām.
…
-
Biznesa plāns pašvaldības uzņēmumam pēc reorganizācijas
Biznesa plāns34 Mārketings, reklāma, Grāmatvedība, Ekonomika
- Biznesa plāns TV un mājas kinozāļu ražošanai un realizācijai
-
Industrijas analīze biznesa idejai
Biznesa plāns27 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biznesa plāns pašvaldības uzņēmumam pēc reorganizācijas
Biznesa plāns augstskolai34
Novērtēts! -
Biznesa plāns TV un mājas kinozāļu ražošanai un realizācijai
Biznesa plāns augstskolai25
Novērtēts! -
SIA "ZOC" finanšu analīze
Biznesa plāns augstskolai21
-
Biznesa plāna teorētiskā daļa
Biznesa plāns augstskolai21
Novērtēts! -
SIA ”Dolche” biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai29