Biznesa plāns
Uzņēmējdarbība un tiesības
Ekonomika
Individuālās komersantes A.Zvirbules veikala "Dāvana" biz...-
Individuālās komersantes A.Zvirbules veikala "Dāvana" biznesa plāns
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 2 | |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Informācija par uzņēmumu, tās stratēģiju un vadību | 4 |
1.1. | DARBĪBAS VĒSTURE | 4 |
1.2. | UZŅĒMUMA ADRESE | 4 |
1.3. | UZŅĒMUMA ĪPAŠNIEKI | 5 |
1.4. | UZŅĒMUMA MISIJA UN MĒRĶI | 5 |
1.5. | VADĪBA, VADĪTĀJU ĪPAŠUMA TIESĪBAS | 6 |
1.6. | NODROŠINĀJUMS AR TELPĀM, IEKĀRTĀM, INŽENIERTĪKLIEM, KOMUNIKĀCIJĀM, TO NOSLOGOJUMS | 6 |
1.7. | DARBA SPĒKS, TĀ RAKSTUROJUMS | 7 |
1.8. | LIKUMDOŠANAS IETEKME UZ UZŅĒMĒJDARBĪBU | 7 |
2. | Piedāvātais produkts (pakalpojumi) | 8 |
2.1. | PIEDĀVATĀJS PRODUKTS, TĀ DZĪVOTSPĒJA | 8 |
2.2. | PAKALPOJUMU SNIEGŠANAS PROCESS UN TEHNOLOĢIJA | 9 |
2.3. | KVALITĀTE UN TO NODROŠINOŠIE PASĀKUMI | 9 |
2.4. | PRODUKCIJAS UN PROCESA AIZSARDZĪBA | 9 |
3. | Produkta tirgus novērtējums, tirgzinības (markētinga) plāns | 10 |
3.1. | TIRGUS RAKSTUROJUMS UN IESPĒJAS | 10 |
3.2. | KONKURENCE, KONKURĒJOŠIE UZŅĒMUMI | 10 |
3.3. | PIRCĒJA, PATĒRĒTĀJA MOTIVĀCIJA, IZVĒLOTIES PIEDĀVĀTO PRODUKTU (PAKALPOJUMUS) | 11 |
3.4. | BŪTISKIE PROGNOZĒJAMIE FAKTORI, KAS VAR IETEKMĒT UZŅĒMEJDARBĪBAS REZULTĀTUS | 12 |
3.5. | PĀRDOŠANAS APJOMA UN APGROZĪJUMA PROGNOZE | 12 |
3.6. | CENU STRATĒĢIJA | 12 |
3.7. | PRETKRĪZES STRATĒĢIJA PĒKŠŅU TIRGUS IZMAIŅU GADĪJUMĀ | 13 |
3.8. | PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS PASĀKUMU PLĀNS | 14 |
3.9. | TIRGZINĪBAS AKTIVITĀTES NĀKOTNĒ | 15 |
4. | Problēmas un riski | 15 |
4.1. | BŪTISKO RISKA MOMENTU NOVĒRTĒJUMS, TO IETEKMES PAKĀPE, IESPĒJAMĀS SEKAS | 15 |
4.2. | IZMANTOJAMĀS RISKA VADĪŠANAS METODES, TO IZMANTOŠANAS IZMAKSAS | 16 |
5. | Ieceres īstenošanas kalendārais grafiks | 16 |
6. | Finansu aprēķini | 18 |
6.2. | KREDĪTA ATMAKSĀŠANAS GRAFIKS | 19 |
6.3. | APGROZĪJUMA PLĀNS | 20 |
6.5. | IZMAKSU PLĀNS (APGROZĪJUMA METODE) | 22 |
6.6. | PEĻŅAS VAI ZAUDĒJUMU PLĀNS 2004.GADAM | 25 |
6.7. | BILANCE | 26 |
6.8. | PLĀNOTO REZULTĀTU NOVĒRTĒJUMS | 27 |
7. | Nomas līgums | 26 |
Bibliogrāfiskais saraksts | 34 |
Kopsavilkums
Šis biznesa plāns ir rakstīts, lai prognozētu kādas iespējas nopelnīt Latvijās tirgū uzsākot komercdarbību. Plānā ir apskatīti galvenie punkti, kas jāņem vērā uzsākot komercdarbību: tirgus analīze, mārketings un finanšu aprēķins.Biznes plāns būs līdzeklis, ar kura palīdzību varēšu paziņot par savām idejām citiem ieinteresētiem cilvēkiem.Kvalitatīvi izstrādāts biznesa plāns rada labvelīgu iespaidu uz cilvēkiem, ar kuriem notiks sadarbība.
Biznesa plānā aprakstīta individuālā komersanta A.Zvirbules veikala “Dāvana” darbības uzsākšana un darbība.Biznesa plāns ir veidots vienam gadam.Es šo komercdarbību veidošu ar nolūku gūt peļņu.Biznesa plānu rakstu tāpēc, jo neviens bizness nevar gūt ilgstošus panākumums bez plānveidīgās rīcības.Biznesa plāns ir vajadzīgs, lai noskaidrotu uzņēmuma lietderību, kā arī lai novērtētu tādas mazā uzņēmuma problēmas kā: ierobežoti finansu līdzekļi; samērāšaurs darbības ģeografiskais sektors; pieredzes trūkums uzņēmuma vadīšanā.
Biznesa plānu var izmantot: domājot par firmas stratēģiju, objektīvi izsverot visus uzņēmuma plusus un mīnusus; lai noteiktu galvenos attīstības virzienus, kurus firmai vajadzētu tālāk analizēt; īstermiņa prognozēšanai; informācijas sniegšanā iespējamiem sponsoriem par firmas izredzēm.
…
Biznesa plāns individuālā komersanta darbības uzsākšani, atverot dāvanu veikalu
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns
- Individuālās komersantes A.Zvirbules veikala "Dāvana" biznesa plāns
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!SIA "Ūdeņi"
Biznesa plāns augstskolai11
-
Biznesa plāns ražošanas uzņēmumam
Biznesa plāns augstskolai22
-
Suvenīru veikala biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai24
-
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Ūdensdārzi"
Biznesa plāns augstskolai28
-
SIA "Kaprīze"mārketinga plāns
Biznesa plāns augstskolai9