Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:964894
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    1
  1. daļa    2
  Uzņēmuma rekvizīti    2
  Uzņēmuma raksturojums    2
  Piedāvātie pakalpojumi    2
  Potenciālā tirgus vispārējais raksturojums    3
  Uzņēmuma mērķi    3
  2. daļa    4
  Pakalpojumi    4
  Mārketinga stratēģija    6
  Pakalpojumu cenu veidošana    6
  Pakalpojumu vidējais apjoms un vidējais darbinieku skaits    7
  Salīdzinājums ar konkurentiem    8
  Nepieciešamās iekārtas    8
  3. daļa    11
  Tirgus    11
  Tirgus raksturojums un iespējas    11
  Starta kapitāls un izdevumi    12
  Ikdienas izdevumi    13
  Kvalitāte un kvalitātes kontrole    15
  Secinājumi    16
  Izmantotās literatūras saraksts    17
  Pielikumi    18
Darba fragmentsAizvērt

Šajā darbā ir aprakstīts firmas "Mūsu pakalpojumi jums" biznesa plāns pieciem gadiem - no firmas nodibināšanas brīža līdz Vadības zinību centra izveidošanai. Firma "Mūsu pakalpojumi jums" nodarbojas ar vadības pakalpojumu sniegšanu, konsultācijām vadības jomā un vadītāju apmācību.

Šobrīd Latvijā attīstoties konkurencei starp dažādu nozaru firmām arvien lielāku nozīmi iegūst laba grāmatvedības uzskaite un laba uzņēmuma vadība. Uzņēmumu vadībai pašlaik tiek pievērsta mazāka uzmanība nekā grāmatvedībai, bet paredzot strauju vadības zinību nepieciešamību un aktualitāti tuvākajos gados ir tapis šis biznesa plāns.

Biznesa plānā ir aprakstīts iespējamais firmas "Mūsu pakalpojumi jums" pakāpeniskas attīstības variants neizmatojot kredītus.
Firma sniegs tikai pakalpojumus. Tā nenodarbosies ar tirdzniecību un ražošanu. Tai ir un būs relatīvi mazs strādājošo skaits, toties tiem jābūt augsti kvalificētiem. Firmas vērtību un konkurētspēju lielā mērā noteiks šeit strādājošo speciālistu izglītība, kvalifikācija un izmantojamo tehnoloģiju līmenis.
Firma savus pakalpojumus orientē uz divām patērētāju grupām, kuras nosacīti var iedalīt - vadītājs un uzņēmuma vadība. Tas ir pirmajā gadījumā pakalpojuma saņēmējs ir konkrēta persona. Otrajā gadījumā pakalpojumu saņēmējs ir uzņēmuma vadība - tas ir personu grupa.

Turpinot attīstīties tirgus ekonomikai un konkurencei arvien lielāku nozīmi iegūs efektīva uzņēmuma vadības darba organizācija - spēja strādāt komandā.
Šim tirgum Latvijā ir milzīgs attīstības potenciāls. Pašlaik Latvijā augsta līmeņa vadītājus nelielā skaitā gatavo Rīgas Biznesa institūtā, kur ir iespējams iegūt MBA (master of business administration) grādu, kā arī Latvijas Universitātes Eirofakultātē arī citās augstskolās.

Pašlaik Latvijā nav daudz šādā līmenī sagatavotu vadītāju, bet būtu nepieciešami daži tūkstoši.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1135114
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties