Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:276082
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
  Uzņēmuma apraksts    5
  Misija un mērķis    5
  Izvēlētās nozares pamatojums    5
  Produkta un pakalpojuma raksturojums    6
  Tirgus analīze    7
  Klients un tirgus    7
  Konkurences raksturojums    7
  SVID analīze    9
  Mārketinga plāns    10
  Uzņēmuma darbība un nodarbinātās personas    11
  Personāla darba alga    11
  Riska faktora analīze    13
  Finanšu informācija    14
  Plānoto rezultātu novērtējums    19
Darba fragmentsAizvērt

Šis biznesa plāns ir izveidots, lai ar to iepazīstinātu jaunizveidoto uzņēmumu
sabiedrību ar ierobežotu atbildību (SIA) ”XXX” xxxos. Uzņēmums līdzīgās daļās
pieder divām personām, konkrēti, xxxxi Dxxx un xxxxi Axxx, kurām katrai pieder
50% no jaunizveidotā uzņēmuma. Jaunizveidotais uzņēmums ir picērija, kas piedāvā
augstas kvalitātes ēdināšanas pakalpojumus un produkciju. Galvenie uzdevumi ir
ieņemt stabilu vietu tirgū un nodrošināt uzņēmuma izaugsmi nākotnē. Šim mērķim ir
nepieciešams starta kapitāls Ls 24 000 vērtībā, kas tiks iegūts ņemot kredītu no
bankas uz 3 gadiem ar procentu likmi 8% gadā (ieķīlāts tiks dzīvoklis Rīgā). Šī
summa ir nepieciešama, lai uzsāktu picērijas darbību – izremontētu telpas, iekārtotu
picērijas dizainu un interjeru, iegādātos virtuves inventāru un produkta izejvielas.
Vienlaikus picērijas iekštelpās var uzņemt 50 apmeklētājus, bet vasaras sezonā
ieskaitot āra terasi līdz pat 70 viesiem. Picērija ir atvērta katru dienu, taču tās darba
laiks ir atšķirīgs.
Galvenie mērķi ir gūt peļņu un apmierināt viesu vēlmes un vajadzības, kas
nodrošinātu augstu servisa līmeni un piedāvāt ēdienus par konkurētspējīgām cenām,
salīdzinoši ar citiem pilsētā esošiem ēdināšanas uzņēmumiem. Picērijas mērķis ir 3
gadu laikā kļūt par uzņēmumu, kas iekarotu vietējo tirgu ar savu ēdienu kvalitāti,
apkalpošanas ātrumu, viesmīlīgu atmosfēru un profesionālu personālu, kā arī
daudzveidīgu un interesantu ēdienu klāstu.
Galvenā mērķauditorija būs vietējie xxxxu iedzīvotāji, kuru skaits ir sasniedzis 9
tūkstošus. xxxxos šī būs pirmā ēdināšanas vieta, kur tiks piedāvātas picas, pelmeņi un
pankūkas vienā vietā. No piedāvātajiem ēdieniem ir radies uzņēmuma nosaukums
”XXX”.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties