Biznesa plāns
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Dažādu segmentu uzņēmumu mērķa tirgus-
Dažādu segmentu uzņēmumu mērķa tirgus
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
I E V A D S | 3 | |
STRATĒĢIJU VEIDOŠANAS PIEEJAS | 4 | |
STRATĒĢISKAIS UN OPERATĪVAIS MĀRKETINGS | 5 | |
MĀRKETINGA DEFINĪCIJAS | 5 | |
SPECIALIZĀCIJAS STRATĒĢIJAS “NIŠA TIRGŪ” VEIDI | 5 | |
MĀRKETING-MIX | 6 | |
CENU VEIDOŠANA | 7 | |
CENA | 8 | |
MĒRĶA TIRGUS IZVĒLE | 9 | |
Produkts | 9 | |
Tirgus niša | 9 | |
Pakalpojuma faktors | 10 | |
ELEKTROMONTĀŽAS UZŅĒMUMA UN “NIŠA TIRGŪ” | 10 | |
ELEKTROMONTĀŽAS UZŅĒMUMA (SWOT) ANALĪZE | 11 | |
ELEKTROMONTĀŽAS UZŅĒMUMA MARKETINGA MIX | 12 | |
Produkts | 12 | |
Izvietojums | 12 | |
Virzīšana tirgū | 13 | |
Cena | 13 | |
ELEKTROMONTĀŽAS UZŅĒMUMA MĒRĶA PIRCĒJA PRASĪBAS | 13 | |
Ēkas iekšējā elektroapgāde | 14 | |
Zibens un paaugstināta pārsprieguma aizsardzība | 14 | |
KOKAPSTRĀDES UZŅĒMUMS UN TĀ “NIŠA TIRGŪ” | 15 | |
RAŽOTĀS PRODUKCIJAS RAKSTUROJUMS UN NOIETA TIRGUS | 15 | |
UZŅĒMUMA PRIEKŠROCĪBU UN TRŪKUMU, ĀRĒJĀS VIDES IESPĒJU UN DRAUDU (SWOT) ANALĪZE | 16 | |
MARKETINGA MIX | 17 | |
Produkts | 17 | |
Izvietojums | 18 | |
Virzīšana tirgū | 18 | |
Cena | 18 | |
PRODUKTA NOIETA VEICINĀŠANAS APTAUJAS | 18 | |
Aptaujas anketa un iegūtie rezultāti | 19 | |
NOBEIGUMS | 19 | |
SECINĀJUMI | 20 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 20 |
I E V A D S
Latvijas valsts aktualitāte ir tā, ka valsts ir nostājusies uz tirgus ekonomikas ceļa. Darījumi notiek sarežģītāk, dinamiskāk, savstarpējie kontakti - naidīgāki.
Klienti paliek ar vien prasīgāki, kas ietekmē konkurentu cīņu par labāku preci.
Arvien lielāka kļūst vajadzība pēc jaunievedumiem tirgū un tirgus attiecībās. Tiem jābūt izdevīgākiem, efektīvākiem, lētākiem, estētiskākiem utt.
Kursa darba mērķis ir uzņēmuma mārketingu izmantot firmas ekonomisko mērķu sasniegšanai. Mērķis - lai tiktu apmierinātas patērētāju vēlmes pēc iespējas labāk, analizēt mārketinga tirgus nišas.
Var piebilst, ka mārketings ir jebkura biznesa panākumu svarīgākais priekšnosacījums, stratēģija nosaka lēmumus biznesā un palīdz konkurences cīņā.
Pirmajā daļā ir iztirzāts Mārketinga stratēģijas veidošanas pieejas.
Marketinga definīcijas un nišas tirgū to veidi.
Otrajā daļā kursa darbā tiks veikts pētījums par to, ko vēlas pircējs, cik vēlas un par kādu cenu.
Trešajā daļā mērķa tirgus izvēle un elektro apgādes uzņēmuma pētījums. Tā tirgus niša.
Ceturtajā daļā kokapstrādes uzņēmuma mērķa tirgus izvēle, ražotā produkcija.
STRATĒĢIJU VEIDOŠANAS PIEEJAS.
Mārketinga stratēģija var tikt virzīta ne tikai uz pircēju vajadzību un prasību apmierināšanu mērķa tirgū, bet arī pret konkurentiem, kuri apkalpo tos pašus pircējus.
Mārketinga stratēģija, kas vērsta pret konkurentiem, ir atkarīga no firmas lieluma (saprotot ar to pamatkapitāla lielumu, realizācijas apjomu) un pozīcijām kādā no biznesa jomām (daļa tirgū, pircēju attieksme). Lielās firmas var atļauties tādu stratēģiju, kādu nevar lietot nelielas firmas. Tomēr par maz būt lielai firmai, lai gūtu uzvaru pār konkurentiem, jo var gadīties sakāvnieciska stratēģija pretstatā citu firmu konkurent cīņas stratēģijai. Arī maza firma var izraudzīties sekmīgu stratēģiju, sasniedzot pietiekami augstu atdevi no ieguldītā kapitāla (augstu peļņas normu).
Katra firma analīzē var noskaidrot savu stāvokli, lai pieņemtu pareizāku lēmumu par jaunām investīcijām, par biznesa uzturēšanu vai sašaurināšanu vai pat par savas darbības pārtraukšanu konkrētajā nozarē.
…
Kursa darba mērķis ir uzņēmuma mārketingu izmantot firmas ekonomisko mērķu sasniegšanai. Mērķis - lai tiktu apmierinātas patērētāju vēlmes pēc iespējas labāk, analizēt mārketinga tirgus nišas.
- Dažādu segmentu uzņēmumu mērķa tirgus
- SIA "Atpūtas bāze"
- SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!SIA "LatDat"
Biznesa plāns vidusskolai20
-
Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam lauku reģionā
Biznesa plāns vidusskolai20
Novērtēts! -
SIA "Gacho"
Biznesa plāns vidusskolai7
-
IK "Inter"
Biznesa plāns vidusskolai24
-
Gāzes uzpildes stacijas izveidošana
Biznesa plāns vidusskolai26