Biznesa plāns
Uzņēmējdarbība un tiesības
Grāmatvedība
Biznesa plāns zemnieku saimniecībai "Draiskais vīns"-
Biznesa plāns zemnieku saimniecībai "Draiskais vīns"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Kopsavilkums | 4 | |
1. | Vispārējs uzņēmuma apraksts | 5 |
1.1. | Nozres apraksts | 6 |
1.2. | Uzņēmuma dibināšana | 7 |
1.3. | Uzņēmuma atrašanās vieta, komunikācijas | 8 |
1.4. | Uzņēmuma attīstības virzieni | 9 |
1.5. | Uzņēmuma ražotais produkts | 10 |
2. | Uzņēmuma funkcionēšana ,ražošanas procesa apraksts | 11 |
2.1. | Uzņēmuma ēku plānošana, ražošanas ēku iekārtas, inventārs, iekārtojums | 11 |
2.2. | Sagādes, sadales kanāli | 12 |
2.3. | Ražošanas tehnoloģiskais process | 13 |
2.4. | Preču realizācijas kanāli, sadarbības partneri | 14 |
3. | Uzņēmuma menedžmenta apraksts | 15 |
3.1. | Uzņēmuma organizatoriskā struktūra | 15 |
3.2. | Darbinieku nepieciešamās kompetences, darbā pieņemšanas kārtība, motivācija, Darbinieku veicamo pienākumu apraksts | 16 |
4.1. | Patērētāju analīze | 18 |
4.2. | Konkurentu analīze, izmantojamās metode | 20 |
4.3. | Cenas noteikšanas metodes un politika | 22 |
4.4. | Produkcijas virzīšanas pasākumi, Noieta apjomi ,tā dinamika | 23 |
4.5. | Uzņēmuma tēla veidošana | 24 |
5. | Dokumentu pārvaldība un lietišķā saskarsme uzņēmumā | 25 |
5.1. | Lietvedības dokumenti, to noformēšana | 25 |
5.2. | Ārējās un iekšējās komunikācijas veidošana, Konfliktu risināšana | 26 |
6. | Uzņēmuma ārējā vide un SVID analīze | 27 |
6.1. | Ekonomiskā,sociālā un kultūrvide, Tiesiskā un politiskā vide, Institucionālā un informatīvā vide | 27 |
6.2. | SVID analīze un uzņēmuma darbības stratēģija | 28 |
7. | Riska faktoru analīze | 29 |
7.1. | Riski un problēmas, Riska samazināšanas iespējas | 29 |
8. | Uzņēmuma finanšu plāns un darbības rezultātu analīze | 30 |
8.1. | Uzņēmuma plānotie ieņēmumi un izdevumi, Uzņēmuma plānotās starta izmaksas | 30 |
8.2. | Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins | 32 |
8.3. | Visu darbinieku darba algas aprēķins | 34 |
8.4. | Kredīta dzēšanas plāns | 35 |
8.5. | Uzņēmuma plānotais peļņas vai zaudējuma aprēķins | 36 |
8.6. | Naudas plūsmas pārskats | 37 |
8.7. | Uzņemuma plānotā bilance | 38 |
8.8. | Uzņēmuma saimnieciskās darbības rezultātu analīze | 39 |
Secinājumi | 40 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 41 |
5. Dokumentu pārvaldība un lietišķā saskarsme uzņēmumā
5.1.Lietvedības dokumenti, to noformēšana
Uzņēmumos tiek lietoti pārvaldes dokumenti. Ar pārvaldes dokumentu palīdzību uzņēmums īsteno pārvaldi un vadību. Pārvaldes dokumentu grupā ietilpst šādas dokumentu grupas:
• Organizatoriskie dokumenti (Statūti, nolikums,noteikumi) - nosaka attiecīgā uzņēmuma,struktūrvienības un atsevišķa darbinieka statusu,pakļautību, uzdevumus, pienākumus,atbildību un tiesības.
• Rīkojuma dokumenti (Rīkojums, pavēle, lēmums) –ar kuru palīdzību tiek veikta Vienpersoniska vai koleģiāla uzņēmuma vadība. (sk. pielikumā Nr.3)
• Izziņu un Pārskata dokumenti (Izziņa,pilnvara,akts,plāns) –dokumenti, kuros apkopoti dati par uzņēmuma darbību vai faktiem.
• Sarakstes dokumenti (korespondence)–dokumenti ar kuru palīdzību informācija tiek nodota adresātam ( iesniegums, paskaidrojums, ziņojums, lietiškā vēstule, faksogramma).
• Personāla dokumenti (Cv,motivācijas vēstule, raksturojums) –dokumenti ar kuru palīdzību uzņēmums kārto un noformē darba attiecības ar saviem darbiniekiem vai ierēdņiem.
Dokumentu noformēsanas prasības ir sekojošas:
• Rakstot dokumnetu izmano labas kvalitātes papīru (balts vai viegli tonēts);
• Dokumentu nedrīkst rakstīt ar zīmuli, jābūt ar fiziski izturīgiem līdzekļiem;
• Nedrīkst būt dzēsumi, svītrojumi, aizkrāsojumi, ar roku pierakstīts;
• Izmanto A4, A5 (īsiem dokumentiem), A3 (tikai tad, ja ir grafiki);
• Rakstot dokumentu var izmantot vedlapas ( organizācijas un atsevišķa dokumenta veidlapas);
• Dokumentu rakstot uz vairākām pusēm:
lapas nummurē (sākot ar 2 lapas pusi);
rakata ar 12 izmēra burtiem un 1,5 intervāls starp rindām;
dokumentā jāievēro visi valodas likumi.
5.2. Ārējās un iekšējās komunikācijas veidošana, Konfliktu risināšana
Daudzi uzņēmumi sekmīgi apmierina tirgus pieprasījumu, bet nespēj izsekot vides izmaiņām. Tas var būt par iemeslu konkurētspējas zaudēšanai, kas var novest uzņēmumu līdz situācijai, kad jāatstāj tirgus.
Ārējās vides tiešā ietekme – veido faktori, kas uzņēmuma darbību ietekmē tieši, saskaroties ar tiem jau savā kārtējā darbībā.
ZS ”Draiskais vīns” ārējās vides tiešās ietekmes subjekti ir;
• piegādātāji; (kāda ir uzņēmuma komunikācija ar piegādātājiem, savstarpējā sapratne, kā tiek slēgti līgumi, kādā atmosfērā)
• konkurenti;
• klienti; (attiekties pret klientu ar vislabāko un saprotošāko attieksmi)
• valsts likumi;
Iekšējā vide ir kulturālie, sociālie un ekonomiskie faktori, kas pastāv uzņēmuma iekšienē.
…
Biznesa plāns ir sastādīts mājas vīna ražotnei ZS „Draiskais vīns”, lai pārliecinātos par atvēršanas izdevīgumu un pārbaudītu uzņēmuma dzīvotspēju un konkurētspēju, kā arī uzņēmuma attīstības iespējas. „Draiskais vīns” uzsāks savu komercdarbību pēc reģistrācijas Komercreģistrā ar 2012. gada 1. maijā ar nolūku ieinteresēt klientus un attīstot uzņēmuma darbību, gūt peļņu. Uzņēmums sastādījis šo Biznesa plānu ar mērķi kritiski novērtēt savas iespējas, noteikt uzņēmuma attīstīšanas un turpināšanas darbības spēju konkurences apstākļos, organizēt biznesa vadīšanu saskaņā ar biznesa plānu.
Pielikumu nav.
- Biznesa plāns zemnieku saimniecībai "Draiskais vīns"
- Psihologa privātprakses biznesa plāns
- Z/s "Avotiņi"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Psihologa privātprakses biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai17
-
Z/s "Avotiņi"
Biznesa plāns augstskolai23
Novērtēts! -
Biznesa plāns "Ezermala"
Biznesa plāns augstskolai17
Novērtēts! -
Biznesa plāns atpūtas kompleksam
Biznesa plāns augstskolai13
-
Atpūtas komplekss "Sonnes"
Biznesa plāns augstskolai39
Novērtēts!