Ideja ir izveidot naktsmītnes – sākumā divus patstāvīgus namiņus, kas atrodas kokos ( 7- 10 m virs zemes), vasaras sezonā vēl papildus transportējamus namiņus (5-7m virs zemes)
Lai gan ideja ir inovatīva, tomēr šīs ieceres īstenošana ir reāla, ņemot vērā ekonomisko situāciju.
1) Tā kā mūsu piedāvātais produkts ir unikāls Latvijā, tad produkts pilnībā apmierina tirgus nepieciešamību.
2) Mūsu izveidotā produkta potenciālais patērētājs ir virs vidējā līmeņa dzīvojošs, tāds, kuram nepieciešama netradicionāla atpūta dabā un ir vēlme iepazīt Latvija dabu un tradīcijas.
3), 4) Tā kā produkts ir unikāls Latvijā, tas noteikti spētu pārdzīvot iespējamās izmaiņas mainīgajos apstākļos
5) Zviedrijā tiek piedāvāts līdzīgs produkts, taču par ļoti augstām cenām un nedaudz citādāku vīziju, tāpēc būtībā konkurence šāda veida produktam nepastāv
6) Tā kā mājas kokos tiks būvētas un nostiprinātas ar īpašu dzelzs konstrukciju palīdzību, tad produkts ir drošs un nevar kaitēt klientam, kā arī atbilst likumdošanā noteiktajām prasībām
8) Biznesa ideja tiks finansēta ar privātajiem līdzekļiem, kā arī piesaistot līdzekļus no uzņēmumiem, kas iegūtu reklāmu no šīs biznesa idejas.
9) Sākumā var neizdoties produkta popularizēšana ārzemēs.
…