Ievads
Viesnīca – uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) īpašumā vai nomā esoša viesu izmitināšanas un apkalpošanas mītne, kurā ir ne mazāk kā desmit numuru
Palielinās tūristu skaits Latvijā, viesnīcas ir kļuvušas arvien populārākas, līdz ar to pieprasījums pēc viesnīcām pieaug. Viesnīcas cenšas pēc iespējas vairāk apmierināt viesu prasības un vēlmes, lai nodrošinātu pēc iespējas lielāku viesnīcas noslogojumu. Taču ar pašreizējo Latvijas ekonomisko situāciju, viesnīcu biznesam iet diezgan grūti.
Izstrādājot šo kursa darbu par 2* viesnīcu ar 85 vietām, centos izstrādāt tādu, kas pēc iespējas vairāk atbilstu, dažādu tūristu vajadzībām, par samērā pieņemamām cenām, kas atbilsts 2* viesnīcas piedāvājumam.
2. Blakus esošo uzņēmumu raksturojums.
Jelgavā ir trīs viesnīcas, kuras varētu sastādīt konkurenci, jo tās atrodas 5 km radiusā.
Viesnīca «Zemgale», kurai ir trīs zvaigznes. Mērķa grupa šai vienīcai ir sportisti un aktīvās atpūtas cienītāji, jo tā atrodas sporta kompleksa teritorijā.
Viesu māja «Brīze» tiek saukta par viesnīcu, taču tākā šajā naktsmītnē nav vairak par 10 numuriem, zvaigžņu kategorija netiek iedalīta un pieļauju iespēju, ka tas varētu būt motelis. Mērķa grupa šai viesnīcai ir garāmbraucēji, jo viesnīca atrodas šosejas malā, pie Jelgavas apvedceļa, kā arī viesi, kas izīrē banketa un konferenču zāli vai rīko svinības viesnīcas skaistajā teritorijā.
Trešā 3* viesnīca ir «Jelgava», šī ir pirmā prestižā viesnīca, kas parādijās Jelgavā, līdz ar to visvecākā. «Jelgavas» potenciālie klienti ir cilvēki, kas apmeklē dažāda veida kūltūras pasākumus, kā arī tūristi un viesi, kas kādu iemeslu dēļ vēlas vai tiek spiesti palikt pa nakti Jelgavā, piemēram: ja, pa ilgu notikusi, kada sēde Jelgavas domē.
…