Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:153798
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.03.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Uzņēmuma apraksts    4
2.1.  Apkārtnes teritorijas raksturojums    4
3.  Uzņēmuma produkti un pakalpojumi    5
4.  Mārketinga plāns    6
5.  Darbības plāns    8
6.  Uzņēmuma vadība un darba organizācija    9
7.  Uzņēmējdarbības forma un kapitāls    9
8.  Finanšu plāns    9
Darba fragmentsAizvērt

Tālis Kalns ģimenes biznesu uzsāk ar mērķi, lai veidotu ienesīgu uzņēmējdarbību, radītu papildus atpūtas iespējas vietējiem iedzīvotājiem un tūristiem, veicinātu videi draudzīga tūrisma attīstību. Šobrīd uzņēmums ir attīstības sākuma stadijā, tam ir izstrādāta stratēģija, kas balstīta uz Latvijas tūrisma attīstību un atpūtas iespēju plānu, kurā noteiktas prioritārās tūrisma attīstības teritorijas.
Analizējot pašreizējo tirgus situāciju, konstatēts, ka uzņēmuma dzīvotspēja ir iespējama, un to iespējams realizēt viena gada laikā un projekts sevi pilnībā atpelna septiņu gadu laikā.
Jaundibinātais uzņēmums atrodas izdevīgā tūrisma attīstības centrā, labi sakārtotā infrastruktūra nodrošina tūristu pieplūdumu, atrodas netālu no vienas no senākajām un skaistākajām Kurzemes pilsētām – Kuldīgas. Tamdēļ kā potenciālie klienti varētu būt vietējie un ārzemju tūristi - gan tūristu grupas, gan individuālie ceļotāji:
ģimenes ar bērniem;
jauniešu grupas;
pāri bez bērniem;
lielākas ekskursantu grupas no Latvijas;
ārzemju tūristu grupas.
Tika veikta iespējamo konkurentu analīze un konstatēts, ka konkurentuzņēmumi ir „Sauleskalni”, kas atrodas piecu minūšu braucienā no Kuldīgas centra, un „Mednieki”- 5km no Kuldīgas. Tās ir viesu mājas, kas piedāvā dažādas izklaides, to skaitā nelielas izjādes ar zirgiem. Tomēr uzņēmums „Ventas zirgs” uzskatāms par konkurētspējīgu, jo piedāvā plašākas iespējas izjāt ar zirgiem, vērojot gleznainu ainavu Ventas krastos, kā arī apmācību profesionālu treneru vadībā.
Uzņēmuma mārketinga plāna ietvaros ir izplatīta informācija par „Ventas zirgs”, ievietojot reklāmas laukumu tūrisma izdevumā „Ceļotprieks”, interneta portālos „Delfi” un „Latviantours”, kā arī reklāmas laukums „118” katalogā. Tiks izvietotas arī norādes uz ceļa.
Darbības plāna ietvaros paredzēts labiekārtot telšu vietas Ventas krastā, ierīkot drošas ugunskura un pusdienu vietas, izveidot zirgu treniņu laukumu un sakārtot un sakopt apkārtni, izveidojot dabai draudzīgu atpūtas nometni.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1111758
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties