Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:740242
 
Vērtējums:
Publicēts: 26.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    5
1.nodaļa.  Uzņēmuma apraksts    6
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    6
1.2.  Uzņēmuma vēsture    7
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    7
1.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    9
2.nodaļa.  Uzņēmuma produkta raksturojums    10
2.1.  Pakalpojumu un preču vispārējais raksturojums    10
2.2.  Pakalpojumu sortiments un tā raksturojums    10
2.3.  Produkta kvalitāte    18
3.nodaļa.  Tirgus analīze    20
3.1.  Tirgus vispārējais raksturojums    20
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    21
3.3.  Konkurentu analīze    24
3.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū un SVID analīze    26
4.nodaļa.  Mārketinga stratēģija    28
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    28
4.2.  Preču realizācijas kanāli    29
4.3.  Noieta veicinošie pasākumi    29
4.4.  Tirgus iekarošanas metodes    32
5.nodaļa.  Uzņēmuma ražošanas plāns    34
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    34
5.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    35
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    37
6.nodaļa.  Uzņēmuma vadība un personāls    40
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    40
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    42
7.nodaļa.  Problēmas un risks    47
7.1.  Mikrovides riski    47
7.2.  Makrovides riski    47
8.nodaļa.  Finanšu informācija    50
8.1.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    50
8.2.  Bilance    51
8.4.  Ieņēmumi no pamatdarbības    52
8.3.  Kredīta atmaksas plāns    53
  Izmantotās literatūras saraksts    54
Darba fragmentsAizvērt

Šī biznesa plāna mērķis- ir paradīt, ka neskatoties uz šīs nozares nepopularitāti šīs bizness ir dzīvotspējīgs. Kāpēc tad šīs bizness nav tik populārs? Vienīgais iemesls- cilvēkiem nav priekšstata par šo pakalpojumu,jo tas paradījas ļoti nesen, un ja viņi kaut ko par to zina, tad domā, ka šis pakalpojums ir ļoti dārgs. Ārzemēs (ASV, Anglijā, Vācijā) šīs pakalpojums ir ļoti populārs, bet Latvijā tas tikai sāka savu attīstības ceļu.
Es esmu pārliecināta, ka Rīgai un Rīgas rajoniem ir nepieciešams tāds uzņēmums, kas var palīdzēt cilvēkiem atbrīvoties no smaga, nogurdinoša darba, lai varētu veltīt vairāk laika sev, savai ģimenei un lietām, kas ir daudz svarīgākie, nekā tīrīšana un uzkopšana. Uzkopšanas servisa firmas izmanto speciālās iekārtas un tīrīšanas līdzekļus, kuri palīdz sasniegt spožus rezultātus. Tātad klientam nevajadzēs terēt naudu, lai nopirktu šī dārgus tīrīšanas līdzeķļus un iekārtas, kas prasa profesionālas rīkošanās ar tām. Mans darbs ir sadalīts 8 nodaļās, no kuriem var redzēt: kādus pakalpojumus es piedāvāšu un kādas atšķirības no konkurentiem man ir, ir paradīta mārketinga stratēģija, tas ir īpaši svarīgi, jo SIA „Tīra māja” ir jaundibināts uzņēmumums. Es aprakstīju arī uzņēmuma organizācijas struktūru un katra darbinieka pienākumus. Biznesa plāna beigās es ietveru finanšu informāciju, kur ir paradīts, ka jau 1. gadā uzņēmumam būs peļņa. Finanšu informācijas nodaļā var redzēt arī kredīta atmaksas grafiku. (Ir aizņēmts 10 000 Ls uz 6 gadiem ar procentu likmi 9% gadā).…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,20 €
Materiālu komplekts Nr. 1152424
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties