-
Biznesa plāns uzkopšanas servisam
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Kopsavilkums | 5 | |
1.nodaļa. | Uzņēmuma apraksts | 6 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 6 |
1.2. | Uzņēmuma vēsture | 7 |
1.3. | Uzņēmuma misija un mērķi | 7 |
1.4. | Uzņēmuma finanšu vajadzības | 9 |
2.nodaļa. | Uzņēmuma produkta raksturojums | 10 |
2.1. | Pakalpojumu un preču vispārējais raksturojums | 10 |
2.2. | Pakalpojumu sortiments un tā raksturojums | 10 |
2.3. | Produkta kvalitāte | 18 |
3.nodaļa. | Tirgus analīze | 20 |
3.1. | Tirgus vispārējais raksturojums | 20 |
3.2. | Mērķa tirgus segmentācija | 21 |
3.3. | Konkurentu analīze | 24 |
3.4. | Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū un SVID analīze | 26 |
4.nodaļa. | Mārketinga stratēģija | 28 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 28 |
4.2. | Preču realizācijas kanāli | 29 |
4.3. | Noieta veicinošie pasākumi | 29 |
4.4. | Tirgus iekarošanas metodes | 32 |
5.nodaļa. | Uzņēmuma ražošanas plāns | 34 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 34 |
5.2. | Uzņēmumā izmantojamie resursi | 35 |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 37 |
6.nodaļa. | Uzņēmuma vadība un personāls | 40 |
6.1. | Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 40 |
6.2. | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 42 |
7.nodaļa. | Problēmas un risks | 47 |
7.1. | Mikrovides riski | 47 |
7.2. | Makrovides riski | 47 |
8.nodaļa. | Finanšu informācija | 50 |
8.1. | Peļņas vai zaudējumu aprēķins | 50 |
8.2. | Bilance | 51 |
8.4. | Ieņēmumi no pamatdarbības | 52 |
8.3. | Kredīta atmaksas plāns | 53 |
Izmantotās literatūras saraksts | 54 |
Šī biznesa plāna mērķis- ir paradīt, ka neskatoties uz šīs nozares nepopularitāti šīs bizness ir dzīvotspējīgs. Kāpēc tad šīs bizness nav tik populārs? Vienīgais iemesls- cilvēkiem nav priekšstata par šo pakalpojumu,jo tas paradījas ļoti nesen, un ja viņi kaut ko par to zina, tad domā, ka šis pakalpojums ir ļoti dārgs. Ārzemēs (ASV, Anglijā, Vācijā) šīs pakalpojums ir ļoti populārs, bet Latvijā tas tikai sāka savu attīstības ceļu.
Es esmu pārliecināta, ka Rīgai un Rīgas rajoniem ir nepieciešams tāds uzņēmums, kas var palīdzēt cilvēkiem atbrīvoties no smaga, nogurdinoša darba, lai varētu veltīt vairāk laika sev, savai ģimenei un lietām, kas ir daudz svarīgākie, nekā tīrīšana un uzkopšana. Uzkopšanas servisa firmas izmanto speciālās iekārtas un tīrīšanas līdzekļus, kuri palīdz sasniegt spožus rezultātus. Tātad klientam nevajadzēs terēt naudu, lai nopirktu šī dārgus tīrīšanas līdzeķļus un iekārtas, kas prasa profesionālas rīkošanās ar tām. Mans darbs ir sadalīts 8 nodaļās, no kuriem var redzēt: kādus pakalpojumus es piedāvāšu un kādas atšķirības no konkurentiem man ir, ir paradīta mārketinga stratēģija, tas ir īpaši svarīgi, jo SIA „Tīra māja” ir jaundibināts uzņēmumums. Es aprakstīju arī uzņēmuma organizācijas struktūru un katra darbinieka pienākumus. Biznesa plāna beigās es ietveru finanšu informāciju, kur ir paradīts, ka jau 1. gadā uzņēmumam būs peļņa. Finanšu informācijas nodaļā var redzēt arī kredīta atmaksas grafiku. (Ir aizņēmts 10 000 Ls uz 6 gadiem ar procentu likmi 9% gadā).…
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns IK "Stūrmanis" 2009.gadam
- Biznesa plāns uzkopšanas servisam
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biznesa plāns IK "Stūrmanis" 2009.gadam
Biznesa plāns augstskolai25
-
Biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai15
-
Biznesa plāns SIA "Svariņš"
Biznesa plāns augstskolai27
-
SIA "Papīra trauki" biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai15
-
Biznesa plāns IK "Dizainss"
Biznesa plāns augstskolai20