Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
12,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:956199
 
Vērtējums:
Publicēts: 30.09.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Summary   
  Kopsavilkums    6
1.  Uzņēmuma apraksts    6
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    6
1.1.1.  Uzņēmuma nosaukums    6
1.1.2.  Uzņēmuma reģistrācija    6
1.1.3.  Uzņēmuma juridiskā adrese    6
1.1.4.  Uzņēmuma norēķinu konts    6
1.1.5.  Uzņēmuma kapitāls    6
1.1.6.  Uzņēmuma pamatdarbība, papilddarbība    6
1.2.  Uzņēmuma (biznesa idejas) vēsture    7
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    7
1.3.1.  Stratēģiskie    7
1.3.2.  Taktiskie    7
1.3.3.  Operatīvie    7
1.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    8
2.  Uzņēmuma pakalpojuma raksturojums    9
2.1.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmanošana    9
2.2.  Piedāvāto pakalpojumu raksturojums    9
2.3.  Pakalpojumu kvalitāte    10
2.4.  Ziņas par licenci    11
3.  Tirgus analīze    12
3.1.  Tirgus (nozares) vispārējais raksturojums    12
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    13
3.3.  Konkurentu analīze    14
3.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    14
4.  Marketinga stratēģija    17
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    17
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    19
4.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    19
4.3.1.  Reklāma    19
4.3.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    21
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    22
5.1.  Uzņēmuma atrašanas vietas raksturojums    22
5.2.  Uzņemuma izmantojamie resursi    22
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    23
6.  Uzņemuma vadība    25
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    25
6.1.1.  Vadītāju funkcijas un atbildība    25
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    26
7.  Problēmas un risks    29
7.1.  Risks, tā veidi    29
8.  Finanšu informācija    30
8.1.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    30
8.2.  Bilance    32
8.3.  Naudas plūsma un kredīta atmaksas garfiks    40
  Literatūras saraksts    44
Darba fragmentsAizvērt

Uzņemums SIA „Istra” tiks dibināts, lai gūtu peļņu no tūrisma pakalpojumu sniegšanas saviem klientiem.
Uzņēmuma pamatkapitāls ir 4000 Ls un ir vēl nepieciešams piesaistīt kapitālu 11000 apmērā kredīta veidā iz 5 gadiem ar procentu likmi 6.5%.
Uzņēmums nomās telpas ofisam pa adresi Rīga, Dzirnavu ielā 91.Tas ir ļoti izdevīga atrašanas vieta, jo tas ir pilsētas centrs, kur ir labi attīstītā infarstruktūra.
SIA „Istra” nodarbojas ar tūrisma pakalpojumu piedāvāšanu Baltijas valsts robežās. Uzņēmums izstrādā un pārdod ceļojumu paketes, individuālus ceļojumus un maršrutus un pārdod autobusu biļetes Lietuvas, Latvijas un Igaunijas valsts robežās. SIA „Istra” vēl piedāvās tādus pakalpojumus kā, informācijas sniegšana par ceļojumiem un konsultācija, apmešanas vietu rezervēšana un transporta oragnizēšana ( autobusu un automobīļu noma). Uzņēmuma būs izveidots speciāls „ Dzimšanas dienas” piedāvājums. Pakalpojumu kvalitāte būs augsta un to nodrošinās darbinieku augstākā izglītība un nepieciešama pieredze.
Tūrisma nozarē ir ļoti daudz uzņēmumu tāpēc SIA „Istra” būs konkurenti, ar kuriem uzņēmumam nāksies cīnīties. Sia „Istra” ir savas priekšrocības pret konkurentiem. Uzņēmums piedāvā plašu pakalpojumu klāstu koncentrējoties uz nelielas tirgus un cenas ir salīdzinoši zemas.
Lai piesaistītu potenciālo klientu uzmanību, SIA „Istra” censies izveidot efektīvu reklāmas kampaņu, jo pirmajos darbības gados ir ļoti svārīgi iepazistināt potenciālos klientus ar uzņēmumu un ar piedāvātajiem pakalpojumiem.
Pirmajā darbības gadā uzņēmumam nav paredzēta peļņa, bet palielinoties apgrozījumam un iekārojot jaunus klientus otrajā darbības gadā uzņēmumam radīsies neliela peļņa.
Uzņemumā viss ir rūpīgi izplānots, un tāpēc pēc kāda laika ir paredzēts palielināt darbinieku algas un nopirkt nelielu autobusu.
Uzņēmuma misija ir ne tikai atrast katram klientam individuālu pieeju, bet arī attīstīties tā, lai pēc dažiem darbības gadiem iegūtu pastāvīgu klientu loku, izveidot sev labu reputāciju un iekarot stabilu vietu tirgū.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,77 €
Materiālu komplekts Nr. 1121930
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties