-
Biznesa plāns tūrisma aģentūrai
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Summary | ||
Kopsavilkums | 6 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 6 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 6 |
1.1.1. | Uzņēmuma nosaukums | 6 |
1.1.2. | Uzņēmuma reģistrācija | 6 |
1.1.3. | Uzņēmuma juridiskā adrese | 6 |
1.1.4. | Uzņēmuma norēķinu konts | 6 |
1.1.5. | Uzņēmuma kapitāls | 6 |
1.1.6. | Uzņēmuma pamatdarbība, papilddarbība | 6 |
1.2. | Uzņēmuma (biznesa idejas) vēsture | 7 |
1.3. | Uzņēmuma misija un mērķi | 7 |
1.3.1. | Stratēģiskie | 7 |
1.3.2. | Taktiskie | 7 |
1.3.3. | Operatīvie | 7 |
1.4. | Uzņēmuma finanšu vajadzības | 8 |
2. | Uzņēmuma pakalpojuma raksturojums | 9 |
2.1. | Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmanošana | 9 |
2.2. | Piedāvāto pakalpojumu raksturojums | 9 |
2.3. | Pakalpojumu kvalitāte | 10 |
2.4. | Ziņas par licenci | 11 |
3. | Tirgus analīze | 12 |
3.1. | Tirgus (nozares) vispārējais raksturojums | 12 |
3.2. | Mērķa tirgus segmentācija | 13 |
3.3. | Konkurentu analīze | 14 |
3.4. | Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze | 14 |
4. | Marketinga stratēģija | 17 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 17 |
4.2. | Preču realizācijas kanālu raksturojums | 19 |
4.3. | Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 19 |
4.3.1. | Reklāma | 19 |
4.3.2. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 21 |
5. | Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns | 22 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanas vietas raksturojums | 22 |
5.2. | Uzņemuma izmantojamie resursi | 22 |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 23 |
6. | Uzņemuma vadība | 25 |
6.1. | Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 25 |
6.1.1. | Vadītāju funkcijas un atbildība | 25 |
6.2. | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 26 |
7. | Problēmas un risks | 29 |
7.1. | Risks, tā veidi | 29 |
8. | Finanšu informācija | 30 |
8.1. | Peļņas un zaudējumu aprēķins | 30 |
8.2. | Bilance | 32 |
8.3. | Naudas plūsma un kredīta atmaksas garfiks | 40 |
Literatūras saraksts | 44 |
Uzņemums SIA „Istra” tiks dibināts, lai gūtu peļņu no tūrisma pakalpojumu sniegšanas saviem klientiem.
Uzņēmuma pamatkapitāls ir 4000 Ls un ir vēl nepieciešams piesaistīt kapitālu 11000 apmērā kredīta veidā iz 5 gadiem ar procentu likmi 6.5%.
Uzņēmums nomās telpas ofisam pa adresi Rīga, Dzirnavu ielā 91.Tas ir ļoti izdevīga atrašanas vieta, jo tas ir pilsētas centrs, kur ir labi attīstītā infarstruktūra.
SIA „Istra” nodarbojas ar tūrisma pakalpojumu piedāvāšanu Baltijas valsts robežās. Uzņēmums izstrādā un pārdod ceļojumu paketes, individuālus ceļojumus un maršrutus un pārdod autobusu biļetes Lietuvas, Latvijas un Igaunijas valsts robežās. SIA „Istra” vēl piedāvās tādus pakalpojumus kā, informācijas sniegšana par ceļojumiem un konsultācija, apmešanas vietu rezervēšana un transporta oragnizēšana ( autobusu un automobīļu noma). Uzņēmuma būs izveidots speciāls „ Dzimšanas dienas” piedāvājums. Pakalpojumu kvalitāte būs augsta un to nodrošinās darbinieku augstākā izglītība un nepieciešama pieredze.
Tūrisma nozarē ir ļoti daudz uzņēmumu tāpēc SIA „Istra” būs konkurenti, ar kuriem uzņēmumam nāksies cīnīties. Sia „Istra” ir savas priekšrocības pret konkurentiem. Uzņēmums piedāvā plašu pakalpojumu klāstu koncentrējoties uz nelielas tirgus un cenas ir salīdzinoši zemas.
Lai piesaistītu potenciālo klientu uzmanību, SIA „Istra” censies izveidot efektīvu reklāmas kampaņu, jo pirmajos darbības gados ir ļoti svārīgi iepazistināt potenciālos klientus ar uzņēmumu un ar piedāvātajiem pakalpojumiem.
Pirmajā darbības gadā uzņēmumam nav paredzēta peļņa, bet palielinoties apgrozījumam un iekārojot jaunus klientus otrajā darbības gadā uzņēmumam radīsies neliela peļņa.
Uzņemumā viss ir rūpīgi izplānots, un tāpēc pēc kāda laika ir paredzēts palielināt darbinieku algas un nopirkt nelielu autobusu.
Uzņēmuma misija ir ne tikai atrast katram klientam individuālu pieeju, bet arī attīstīties tā, lai pēc dažiem darbības gadiem iegūtu pastāvīgu klientu loku, izveidot sev labu reputāciju un iekarot stabilu vietu tirgū.…
Darbs ir sastādīts tūrisma aģentūrai, kura nodarbojas ar tūrisma Latvijā un Baltijas valstīs. Principā, aģentūra ir vairāk vērsta uz vietējo tūrismu.
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns tūrisma aģentūrai
- SIA "Lakosta"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biznesa plāns IK "Stūrmanis" 2009.gadam
Biznesa plāns augstskolai25
-
Biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai15
-
Biznesa plāns SIA "Svariņš"
Biznesa plāns augstskolai27
-
SIA "Papīra trauki" biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai15
-
Biznesa plāns IK "Dizainss"
Biznesa plāns augstskolai20