Problēma uzņēmuma sekmīgas darbības uzsākšanai varētu būt klientu piesaaiste uzsākot darbību. Lai to sekmīgi risinātu, reklāmas pasākumus paredzēts uzsākt jau pirms frizētavas atvēršanas.
Jāmin arī neprognozētas nodokļu likmju izmaiņas. Par nodokļu likmēm ilgstošas garantijas nav tādēļ regulāri tiks sekots līdz iespējamām nodokļu likmju uzmaiņām un veikta uzņēmuma darbības plānošana.
Zināms riska faktors ir arī stihiskas nelaimes: ugunsgrēks, laupīšana un tamlīdzīgi, tādēļ jāievēro visi drošības noteikumi un jāveic drošības pasākumi.
Telpas un to iekārtojums.
Telpu kopējā platība ir 100 m2. Sastāv no frizētavas telpas, manikīra - pedikīra telpas, solārija telpa, masāžas kabineta, kosmētiskā kabineta un uzgaidāmās telpas.
Uzgaidāmajā telpā atrodas kases aparāts, galds, apmeklētāju krēsli, plauktiņi.
Frizētavas telpā atradīsies šāds aprīkojums: klientu krēsls, spogulis, žāvējamais aparāts, izlietne ar krēslu, plaukts ar frizieru piederumiem.
Manikīra telpā atradīsies galds, divi krēsli un viss nepieciešamais pedikīra un manikīra veikšanai.
Masāžas telpā atradīsies masāžas gulta, krēsls, plaukts un galds.
Solārija telpā būs solārijs, skapītis.…