Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:497722
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    5
1.  Uzņēmuma apraksts    6
1.1  Uzņēmuma pamatinformācija    6
1.2  Uzņēmuma vēsture    7
1.3  Uzņēmuma mērķi    7
1.4  Uzņēmuma finansiālās vajadzības    7
2.  Pakalpojuma apraksts    8
3.  Tirgus analīze    10
3.1  Tirgus vispārējais raksturojums    10
3.2  Mērķa tirgus segmentācija    10
3.3  Mērķa tirgus    11
3.4  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    11
3.5  Konkurences analīze    12
4.  Mārketinga stratēģija    13
4.1  Uzņēmuma cenu politika    13
4.2  Preču realizācijas kanālu raksturojums    13
4.3  Pakalpojuma pieprasījuma veicināšanas pasākumi    13
4.4  Cenu veidošana    15
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns    19
5.1  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    19
5.2  Uzņēmuma izmantojamie resursi    19
5.3  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    19
5.4  Uzņēmuma apgrozāmie līdzekļi    20
6.  Uzņēmuma vadība un personāls    21
6.1  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    21
6.2  Uzņēmuma personāls    21
6.3  Darba atalgojums    22
7.  Problēmas un risks    23
8.  Finanšu vajadzības    24
8.1  Pakalpojuma apjoms un plānotie ieņēmumi    24
8.2  Plānotie izdevumi    25
8.3  Naudas plūsmas plāns    26
Darba fragmentsAizvērt

Ikviena veiksmīga uzņēmēja darbības pamatā ir problēma. Tas, cik veiksmīgs būs tās risinājums, arī nosaka gaidāmos panākumus izvēlētajā darbības lauciņā. Jo sasāpējušāka ir problēma, jo lielāki būs ieguvumi to veiksmīgi risinot. Izmanīgs komersants šādu problēmu var padarīt par sava uzņēmuma veiksmes garantu.
Madona kļūst par plaukstošu pilsētu- tiek veidoti jauni uzņēmumi, paplašināti veiksmīgi Latvijas tirgu iekarojoši veikalu tīkli, attīstās uzņēmēju projekti, palielinās izklaides iespējas, aug iedzīvotāju pirktspēja un labklājības līmenis. Šeit rodas divas problēmas:
Laikā, kad pilsētā novērojama liela uzņēmumu skaita palielināšanās, nav nevienas firmas, kas šajā reģionā piedāvātu profesionālus uzkopšanas pakalpojumus. Nav uzticību rosinošas firmas, kas bez liekām rūpēm un raizēm operatīvi sakoptu telpas, ļaujot uzņēmumam visu savu enerģiju virzīt svarīgāku uzdevumu risināšanā
Brīdī, kad palielinās iedzīvotāju maksātspēja un rodas alternatīvas produktīvi pavadīt savu brīvo laiku, nav nevienas firmas, kas ļautu atbrīvoties no ikdienas bažām par nogurdinošajiem mājasdarbiem, kas prasa tik daudz laika un enerģijas, ko citādi varētu veltīt sev, ģimenei vai citiem mērķiem.
Šeit SIA “TīrTīre” redz iespēju veiksmīgam biznesam. Brīva niša tirgū, ko jāsteidz iekarot ar kvalitatīvus pakalpojumus sniedzošu firmu, kam varētu uzticēt rūpes par savu darba vietu vai mājokli jebkurā laikā. Firma, kas spētu operatīvi veikt kā iekštelpu, tā arī ārējās teritorijas sakopšanu maksimāli īsā laika periodā, piedāvājot arī iespēju uzkopšanu paveikt ar videi draudzīgiem līdzekļiem, tādejādi līdz minimumam samazinot gan kaitējumu videi, gan alerģiju risku.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties