Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:911736
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Biznesa plāna kopsavilkums    3
  Produkcija un pakalpojumi    5
  Uzņēmuma materiāli, tehniskā bāze    6
  Tirgus un konkurentu analīze    7
  Uzņēmuma vadība un personāls    11
  Riski    13
  Finanses    14
  Mārketings    16
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings
Mārketinga Mix
Produkts
Veikala „Party Time” darbinieki un pieejamās svētku preces palīdz sarīkot patīkamus un jautrus pasākumus saviem draugiem, radiem vai kolēģiem. Šajā veikalā var iegādāties ne tikai tematisku apģērbu, bet arī saņemt labas idejas un ieteikumus no veikala darbiniekiem.

Cena
Preces var nopirkt par vidēji augstu cenu, kas uz konkurentu fona vēl ir salīdzinoši lēti. Cenas zemākas nevar nolaist, jo ir jāmaksā salīdzinoši liela summa par kases izdevumiem (īres maksa, reklāma, preces, inventārs, darba algas un kancelejas izdevumi). Kases izdevumi kopā mēnesī ~8896.22 Ls. Tomēr šim veikalam ir prognozējama stabila peļņa, jo cilvēki aizvien vairāk rīko šāda veida pasākumus, un viņiem ir interese par veikalā piedāvātajām precēm.

Vieta
Informāciju par „Party Time” veikalu var iegūt sociālajos tīklos Twitter un Draugiem.lv, par „Party Time” tieks stāstīts arī radio SWH BBbrokastīs. Reklāma tiek ievietota žurnālos Kas Jauns, Joy un Privātā Dzīve. Šo žurnālu mērķgrupa ir cilvēki, kam interesē ballīšu dzīve un skandāli, tāpēc šeit arī izvēlējos ievietot „Party Time” reklāmu.
Tā kā „Party Time” atrodas „Alfas” ēkā, tam viegli ir piekļūt, jo cilvēki šeit apgrozās ļoti daudz un blakus atrodas pietiekami liela un ērta auto stāvvieta.

Veicināšana
Šajā veikalā reklāma spēlē diezgan noteicošu lomu. Grūtākā ir ieviešanas stadija, kad cilvēki ir jāiepazīstina ar veikalu un tajā esošajiem produktiem. Ir jāprot piesaistīt pircēju uzmanība, tāpēc ir jāveido piesaistoša un uzrunājoša reklāma. Reklāmai ir jāattaisno produkts.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties