-
Biznesa plāns SIA "Finišs"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Biznesa idejas izvirzīšana | 5 |
1.1 | Izvēlētās biznesa idejas izklāsts | 5 |
1.2 | Uzņēmuma misija | 5 |
1.3 | Uzņēmuma mērķi | 5 |
2. | Vides analīze | 9 |
2.1 | Mikrovides analīze | 9 |
2.2 | Makrovides analīze | 11 |
3. | Uzņēmuma vispārējais raksturojums | 12 |
3.1 | Uzņēmuma vizītkarte | 12 |
3.2. | Produkta raksturojums | 13 |
3.2.1. | Produkta īpašību raksturojums | 14 |
3.2.2. | Produkta dzīvotspēja | 15 |
3.2.3. | Kvalitāti nodrošinošie pasākumi | 16 |
3.2.4. | Apkalpošanas kultūra | 16 |
3.2.5 | Iesaiņojums un tā funkcijas | 17 |
4. | Produkta apraksts | 19 |
4.2 | Plānotie pakalpojuma sniegšanas apjomi | 19 |
4.3 | Nepieciešamie resursi 1. produkcijas vienībai | 20 |
5. | Tirgus analīze un mārketinga stratēģija | 22 |
5.1. | Tirgus informācijas savākšana un analīze | 22 |
5.2 | Uzņēmuma mērķa tirgus noteikšana un potenciālo pircēju raksturojums | 27 |
5.3 | Galvenie konkurenti, to salīdzinošs vērtējums, galvenās priekšrocības salīdzinot ar konkurentiem | 28 |
5.4. | Produkta cenas noteikšana | 33 |
5.5 | Realizācijas kanāli | 34 |
5.6 | Produkta virzīšana tirgū | 35 |
5.6.1 | Reklāmas pasākumu plāns | 35 |
5.6.2 | Pielietoto pārdošanas veicināšanas metožu pamatojums un pamatprincipi sabiedriskās domas vecināšanā | 36 |
6. | Uzņēmuma vadība un personāls | 38 |
6.1 | Uzņēmuma darbības realizēšanai nepieciešamais darbinieku skaits un to pamatojums | 38 |
6.2 | Uzņēmuma organizatoriskā struktūra | 39 |
6.3 | Personāla vadības principi uzņēmumā un darbinieku motivēšana | 39 |
6.4 | Darba samaksas politika uzņēmumā | 40 |
7. | Uzņēmuma riska analīze un galvenās problēmas | 42 |
7.1 | SVID analīze | 42 |
7.2 | Galvenie riska faktori, kas apdraud uzņēmumu un pasākumi to novēršanai | 43 |
8. | Uzņēmuma finansu plāns | 45 |
8.1 | Nodokļu un nodevu aprēķins | 45 |
8.2 | Nolietojuma aprēķins vienam gadam pēc finansu un nodokļu vajadzībām | 47 |
8.3 | Bezzaudējuma punkta noteikšana vienam produkcijas veidam | 47 |
8.4 | Realizācijas apjoma un ieņēmumu plānošana | 47 |
8.5 | Kredīta atmaksāšanas grafiks | 47 |
8.6 | Peļņas vai zaudējumu plāns | 50 |
8.7 | Naudas plūsmas plāns | 53 |
8.8 | Bilance | 57 |
SIA „Finišs” pamatdarbība ir sporta preču un sporta inventāra mazumtirdzniecība. Uzņēmuma darbības uzsākšanai nepieciešamais sākuma kapitāls ir 2000 Ls, tātad katra no uzņēmuma īpašniecēm iegula 1000 Ls. Papildus līdzekļi ir 15000 Ls, kurus mēs aizņemsimies no AS „Seb banka” ar 13 % likmi gadā.
SIA „Finišs ” darbības mērķis ir piedāvāt augstas kvalitātes sporta apģērbus, apavus, inventāru, kā arī dažādus uztura bagātinātājus un sporta spēles par saprātīgām cenām un gūt plānoto peļņu. Vislielākos ieņēmumus mēs plānojam gūt no ziemas sporta inventāra realizācijas, kā arī sporta apavu realizācijas. Sporta inventāra realizācija sastāda 24.91 % no mūsu plānotajiem 2010. gada ienākumiem, bet sporta apavu realizācija 20,49 % no plānotājiem 2010. gada ieņēmumiem.
Lai veiktu tirgus analīzi mēs izmantojām anketēšanas metodi, kas mūsuprāt vislabāk atspoguļo cilvēku patiesās vēlmes attiecībā uz sporta preču veikaliem, taču jāsaka, ka apzināmies arī to, ka šāda veida anketēšanas rezultāti ir diezgan neprecīzi, jo liela daļa aptaujāto respondentu neiedziļinājās uzdoto jautājumu būtībā. Veicot tirgus izpēti ar anketēšanas palīdzību secinājām ,ka uzņēmuma potenciālie pircēji būs sievietes un vīrieši vecumā no 16-50 gadiem. Kā otrā plāna potenciālos pircējus mūsu uzņēmums uzskata tieši aktīvos pensionārus, vīrišķā dzimuma pārstāvjus, kuri arī vecumdienās nodarbojas ar aktīvo sportu. Kā uzņēmuma galveno konkurentu mūsu skatījumā varam minēt veikalu „Fans”, kas konkurentu salīdzinājumā pēc dažādiem kritērijiem ieguva 41 punktu (skat.9. tabulu). Mūsu uzņēmums ieguva tik pat daudz punktus konkurentu salīdzinājumā, tāpēc uzskatām, ka lielākais konkurents ir tieši šis veikals, kas izceļas ar augstas kvalitātes sporta precēm un cilvēku uzticamību šim veikalam.
Mēs izvēlējāmies noteikt preču cenas pēc izmaksām. Šo metodi mēs izvēlējāmies, jo uzskatām, ka ņemot vērā mūsu izmaksas un produkta uzcenojumu, mēs vieglāk varēsim noteikt mūsu plānoto peļņu, lai nebūtu grūtību ar kredīta atmaksu. Lai saskaņotu cenu un preces vērtību tai piešķirsim lielāku vērtību, dosim labāku priekšstatu par preci ar reklāmas palīdzību, nokorektēsim cenu tā, lai tā atbilstu preces patiesai cenai.
Preces realizācijas kanālā mūsu uzņēmums ir kā 3. posms, tas ir, mazumtirgotājs. Šādu realizācijas kanālu izvēlējāmies, tāpēc, ka tas šķiet visērtākais, jo ražotājs precēm ir ārvalstīs, mums nebūtu izdevīgi braukt pašiem pēc precēm, ņemot vērā to, ka ražotājvalsts ir Ķīna.…
Biznesa plāns par uzņēmuma SIA "Finišs", kas nodarbojas ar sporta preču tirdzniecību. Darbā ir izstrādāta uzņēmuma analīze, apraksts uzņēmumam kā arī finanšu nalīze 3 gadiem.
- Biznesa plāns
-
Biznesa plāns
Biznesa plāns9 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
- Biznesa plāns SIA "Finišs"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biznesa plāns
Biznesa plāns vidusskolai6
-
Biznesa plāns
Biznesa plāns vidusskolai9
-
Biznesa plāns
Biznesa plāns vidusskolai20
-
Biznesa plāns "Sikspārnis"
Biznesa plāns vidusskolai13
-
Biznesa plāns pēc vienkāršotās formas
Biznesa plāns vidusskolai7