Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:383519
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  Biznesa idejas izvirzīšana    5
1.1  Izvēlētās biznesa idejas izklāsts    5
1.2  Uzņēmuma misija    5
1.3  Uzņēmuma mērķi    5
2.  Vides analīze    9
2.1  Mikrovides analīze    9
2.2  Makrovides analīze    11
3.  Uzņēmuma vispārējais raksturojums    12
3.1  Uzņēmuma vizītkarte    12
3.2.  Produkta raksturojums    13
3.2.1.  Produkta īpašību raksturojums    14
3.2.2.  Produkta dzīvotspēja    15
3.2.3.  Kvalitāti nodrošinošie pasākumi    16
3.2.4.  Apkalpošanas kultūra    16
3.2.5  Iesaiņojums un tā funkcijas    17
4.  Produkta apraksts    19
4.2  Plānotie pakalpojuma sniegšanas apjomi    19
4.3  Nepieciešamie resursi 1. produkcijas vienībai    20
5.  Tirgus analīze un mārketinga stratēģija    22
5.1.  Tirgus informācijas savākšana un analīze    22
5.2  Uzņēmuma mērķa tirgus noteikšana un potenciālo pircēju raksturojums    27
5.3  Galvenie konkurenti, to salīdzinošs vērtējums, galvenās priekšrocības salīdzinot ar konkurentiem    28
5.4.  Produkta cenas noteikšana    33
5.5  Realizācijas kanāli    34
5.6  Produkta virzīšana tirgū    35
5.6.1  Reklāmas pasākumu plāns    35
5.6.2  Pielietoto pārdošanas veicināšanas metožu pamatojums un pamatprincipi sabiedriskās domas vecināšanā    36
6.  Uzņēmuma vadība un personāls    38
6.1  Uzņēmuma darbības realizēšanai nepieciešamais darbinieku skaits un to pamatojums    38
6.2  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    39
6.3  Personāla vadības principi uzņēmumā un darbinieku motivēšana    39
6.4  Darba samaksas politika uzņēmumā    40
7.  Uzņēmuma riska analīze un galvenās problēmas    42
7.1  SVID analīze    42
7.2  Galvenie riska faktori, kas apdraud uzņēmumu un pasākumi to novēršanai    43
8.  Uzņēmuma finansu plāns    45
8.1  Nodokļu un nodevu aprēķins    45
8.2  Nolietojuma aprēķins vienam gadam pēc finansu un nodokļu vajadzībām    47
8.3  Bezzaudējuma punkta noteikšana vienam produkcijas veidam    47
8.4  Realizācijas apjoma un ieņēmumu plānošana    47
8.5  Kredīta atmaksāšanas grafiks    47
8.6  Peļņas vai zaudējumu plāns    50
8.7  Naudas plūsmas plāns    53
8.8  Bilance    57
Darba fragmentsAizvērt

SIA „Finišs” pamatdarbība ir sporta preču un sporta inventāra mazumtirdzniecība. Uzņēmuma darbības uzsākšanai nepieciešamais sākuma kapitāls ir 2000 Ls, tātad katra no uzņēmuma īpašniecēm iegula 1000 Ls. Papildus līdzekļi ir 15000 Ls, kurus mēs aizņemsimies no AS „Seb banka” ar 13 % likmi gadā.
SIA „Finišs ” darbības mērķis ir piedāvāt augstas kvalitātes sporta apģērbus, apavus, inventāru, kā arī dažādus uztura bagātinātājus un sporta spēles par saprātīgām cenām un gūt plānoto peļņu. Vislielākos ieņēmumus mēs plānojam gūt no ziemas sporta inventāra realizācijas, kā arī sporta apavu realizācijas. Sporta inventāra realizācija sastāda 24.91 % no mūsu plānotajiem 2010. gada ienākumiem, bet sporta apavu realizācija 20,49 % no plānotājiem 2010. gada ieņēmumiem.
Lai veiktu tirgus analīzi mēs izmantojām anketēšanas metodi, kas mūsuprāt vislabāk atspoguļo cilvēku patiesās vēlmes attiecībā uz sporta preču veikaliem, taču jāsaka, ka apzināmies arī to, ka šāda veida anketēšanas rezultāti ir diezgan neprecīzi, jo liela daļa aptaujāto respondentu neiedziļinājās uzdoto jautājumu būtībā. Veicot tirgus izpēti ar anketēšanas palīdzību secinājām ,ka uzņēmuma potenciālie pircēji būs sievietes un vīrieši vecumā no 16-50 gadiem. Kā otrā plāna potenciālos pircējus mūsu uzņēmums uzskata tieši aktīvos pensionārus, vīrišķā dzimuma pārstāvjus, kuri arī vecumdienās nodarbojas ar aktīvo sportu. Kā uzņēmuma galveno konkurentu mūsu skatījumā varam minēt veikalu „Fans”, kas konkurentu salīdzinājumā pēc dažādiem kritērijiem ieguva 41 punktu (skat.9. tabulu). Mūsu uzņēmums ieguva tik pat daudz punktus konkurentu salīdzinājumā, tāpēc uzskatām, ka lielākais konkurents ir tieši šis veikals, kas izceļas ar augstas kvalitātes sporta precēm un cilvēku uzticamību šim veikalam.
Mēs izvēlējāmies noteikt preču cenas pēc izmaksām. Šo metodi mēs izvēlējāmies, jo uzskatām, ka ņemot vērā mūsu izmaksas un produkta uzcenojumu, mēs vieglāk varēsim noteikt mūsu plānoto peļņu, lai nebūtu grūtību ar kredīta atmaksu. Lai saskaņotu cenu un preces vērtību tai piešķirsim lielāku vērtību, dosim labāku priekšstatu par preci ar reklāmas palīdzību, nokorektēsim cenu tā, lai tā atbilstu preces patiesai cenai.
Preces realizācijas kanālā mūsu uzņēmums ir kā 3. posms, tas ir, mazumtirgotājs. Šādu realizācijas kanālu izvēlējāmies, tāpēc, ka tas šķiet visērtākais, jo ražotājs precēm ir ārvalstīs, mums nebūtu izdevīgi braukt pašiem pēc precēm, ņemot vērā to, ka ražotājvalsts ir Ķīna.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties