-
Biznesa plāns. SIA "Daydreams"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Biznesa plāna kopsavilkums | 3 |
2. | Uzņēmējdarbības pamatojums | 5 |
2.1. | Uzņēmuma vadības shēma | 5 |
2.2. | Personāla raksturojums | 6 |
2.3. | Uzņēmuma mērķis | 8 |
2.4. | Piedāvātais pakalpojums | 8 |
3. | Tirgus novērtējums | 9 |
3.1. | Tirgus raksturs | 10 |
4. | Uzņēmuma vadīšana | 11 |
5. | Riski un problēmas | 11 |
5.1 | Iespējamie risku tipi | 11 |
6. | Naudas plūsma | 13 |
2007. gads | 13 | |
2008. gads | 14 | |
2009. gads | 15 | |
2010. gads | 16 | |
5.1. | Cenas | 18 |
SIA „Daydreams” dibināts ar mērķi, lai tās dalībnieki gūtu peļņu un iemaņas uzņēmējdarbībā. Iespēju pārbaudīt uzņēmuma dzīvotspēju Latvijā. Vēlamies apgūt esošo tirgu kā arī radīt jaunu tirgus daļu. Ar sava uzņēmuma radīšanu mēs radīsim papildus darba vietas, kas samazinās bezdarbnieku skaitu. Galvenie firmas darbības virzieni ir sniegt fiziskām un juridiskām personām pakalpojumus, kas atvieglotu dzīvi - skaistumkopšana mājās, pēc pasūtījuma, kā arī, pavārs, auto mazgāšana, un lieliskai relaksācijai masāža.
Izvēle par komercdarbības veidu tika veikta balstoties uz pakalpojumu, kas nav pieejams katrā pilsētā.
2.4. Piedāvātais pakalpojums
SIA „Daydreams” pamatdarbība būs Rīgas rajonā. Daudzās pilsētās nav pieejami piedāvātie pakalpojumi un šī pakalpojumu izmantotājam ir jābrauc tālu, lai apmierinātu savas vajadzības. Tāpēc tiks piedāvāta iespēja saņemt pakalpojumu jebkurā vietā un laikā, kas ir piemērots potenciālajam klientam. Un sākot 2008. gadu papildus paredzēts uzsākt darbību ārpus Rīgas rajonam aptverot visu Latviju.
Mērķtirgus:
Prognozētais pieprasījums pēc pakalpojumiem ir Rīga, Baltezers, Saulkrasti, Jūrmala, Ventspils, Liepāja, Daugavpils. Tajās pilsētās, kur apgrozās vairāk turīgi cilvēki un tūristi. Pieprasījumam tendence ir pieaugt, tāpēc ar laiku pakalpojumi tiks piedāvāti Baltijas valstīs.
Konkurenti:
Frizētavas, skaistumkopšanas saloni, ēdināšanas iestādes, auto mazgātuves. Visi šie konkurenti piedāvā plašu pakalpojumu sortimenta par konkurētspējīgām cenām. Salīdzinājumā ar konkurentiem SIA „Daydreams” nodrošinās pieaugošo pieprasījumu pēc kvalitatīviem pakalpojumiem. Pakalpojumu, kas pieejams būs visur.
Pakalpojumu virzīšana tirgū:
Reklāma, prese, radio;
Klienti;
Saprātīgas cenas.
Cenu stratēģija:
Cenu veidošanas pamatā – pašizmaksas, konkurentu cenas, ievērojot pircēja maksātspēju.
Tirgus attīstības nodrošināšana:
Veikt regulārus tirgus pētījumus un to rezultātus izmantot darbības pilnveidošanai ( Informācija, tā ir uzņēmēja „maize”, bez kuras neviens no tiem nevar iztikt ne dienu);
Uzturēt regulārus kontaktus ar preses pārstāvjiem, kā arī klientiem;
Piedāvāt vēl jaunus pakalpojumus;
Informēt par jaunumiem uzņēmumā;
Veiksmīgas biznesa darbības rezultātā būs iespējams uzlabot un modernizēt pakalpojumus.…
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Daydreams” (turpmāk tekstā SIA “Daydreams”) ir kompānija, kas piedāvā daudzveidīgus pakalpojumus. Biznesa plāns izstrādāts kā pamatojums SIA “Daydreams” darbības uzsākšanai. Statūtos noteiktie galvenie darbības virzieni ir: • Skaistumkopšana; • Ēdināšana; • auto mazgāšana; • Masāža.
- Biznesa plāns, tā sastāvdaļu aprēķins
- Biznesa plāns. SIA "Daydreams"
- Biznesa plāns. SIA "Namiņš"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biznesa plāns SIA "Litagra"
Biznesa plāns vidusskolai14
-
Biznesa plāns SIA "Maikers"
Biznesa plāns vidusskolai8
-
Biznesa plāns SIA "Autoprieks"
Biznesa plāns vidusskolai11
-
Biznesa plāns SIA „Saules ziediņš”
Biznesa plāns vidusskolai6
-
Biznesa plāns SIA "Fresh"
Biznesa plāns vidusskolai25