Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
8,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:224467
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.1.1.  Uzņēmuma nosaukums    5
1.1.2.  Uzņēmuma reģistrācija    5
1.1.3.  Uzņēmuma juridiskā adrese    5
1.1.4.  Uzņēmuma norēķinu konts    5
1.1.5.  Uzņēmuma kapitāls    5
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbība    5
1.3.  Uzņēmuma papilddarbība    6
1.4.  Uzņēmuma vēsture    6
1.5.  Uzņēmuma misija    6
1.6.  Uzņēmuma mērķi    7
1.6.1.  Stratēģiskie    7
1.6.2.  Taktiskie    7
1.6.3.  Operatīvie    7
1.7.  Dibināšanas un avansētais kapitāls    7
2.  Uzņēmuma vadība    9
2.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    9
2.1.1.  Vadītāju funkcijas un atbildība    10
2.2.  Uzņēmuma nodarbinātais personāls    10
2.2.1.  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija    11
3.  Uzņēmuma produkta raksturojums    13
3.1.  Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums    13
3.2.  Produkta sortiments un to raksturojums    13
3.3.  Produkta kvalitāte    15
4.  Tirgus analīze    17
4.1.  Tirgus vispārējs raksturojums    17
4.1.1.  Ēdināšanas uzņēmumu skaits    17
4.2.  Mērķa tirgus segmentācija    18
4.3.  Konkurentu analīze    19
4.3.1.  Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi    19
4.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    20
5.  Mārketinga stratēģija    22
5.1.  Uzņēmuma cenu politika    22
5.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    22
5.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    23
5.3.1.  Reklāma    23
5.3.2.  Atlaides    24
5.3.3.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    24
6.  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns    25
6.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    25
6.2.  Uzņēmuma izmantojamie resursi    25
6.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    26
7.  Problēmas un risks    29
8.  Finansu informācija    30
8.1.  Peļņas un zaudējuma aprēķins    30
8.2.  Bilance    31
  Izmantotās literatūras saraksts    32
Darba fragmentsAizvērt

Biznesa plāns ir veiksmīgās uzņēmuma darbības nepieciešama sastāvdaļa . Tam var būt divi galvenie mērķi – parādīt uzņēmuma esošo stāvokli, pozīciju tirgū, ka arī likt uzņēmējam novērtēt, nākotnes iespējas un variantus tālākai attīstībai.
Restorānu bizness ir ļoti ienesīgs visā pasaulē, tomēr jāatzina, ka visā pasaulē restorānu bizness tiek uzskatīts par riskantāko ieguldījumu veidu. Pēc Eiropas ekonomistu uzskatiem līdz pat 45% jaunatvērto restorānu nespēj sasniegt pat divu gadu ilgu darbības laiku.
SIA „Kārumniece” ir no jauna dibināts uzņēmums, kas ir reģistrets LR komercreģistrā 2007. gada 1. oktobrī. Uzņemuma pamatkapitāls ir 40000 LVL, ko ir ieguldījuši divi īpašnieki. Uzņēmuma pamatdarbība ir ēdināšanas pakalpojumu sniegšana, kā arī SIA ,,Kārumniece" piedāvā gatavo ēdienu piegādi: banketiem, furšetiem, pieņemšanām, kāzām, ballēm u.c. svinībām vai gadījumiem. Uzņēmuma tālākie mērķi ir iekarot Rīgas restorānu tirgu.
SIA „Kārumniece” ir krievu virtuves restorāns, kurš piedāva saviem klientiem patīkami pavadīt savu brīvo laiku, novērsties no ikdienas rūpēm un nesteidzoties baudīt krievu virtuves ēdienus vai iemalkot kādu dzērienu.
Mūsu uzņēmums piedāva saviem klientiem nogaršot ēdienus, kurus pagatavo mūsu pavāri pēc īpašas vecas receptes.
SIA „Kārumniece” sniegs saviem klientiem netikai garšīgus ēdienus, bet arī augstu apkalpošanas servisu, lai mūsu klienti palika apmierināti un atnāca uz mūsu restorānu vēlreiz.
Jaunam uzņēmuma ieejot tirgū mārketinga stratēģijai tiek pievērsta liela uzmanība. Reklāmas kampaņa paredz reklāmas žurnālos, vietējās radiostacijās, kā arī internetā, konkurenti gan vispār neizmanto nekādu reklāmu, bet kā ir zināms tā dod lieliskus rezultātus. Protams, tiks domāts arī par uzņēmuma tēla veidošanu. Tirdzniecība ir tiešā, jo uzņēmums neizmantos nekādus starpniekus.
Uzņēmuma pamatdarbība
Uzņēmuma pamatdarbība – ēdienu un dzērienu pārdošana patēriņam uz vietas. Pēc NACE klasifikatora restorāni atbilst NACE 1.1 – 55.30.
SIA „Kārumniece” ir krievu virtuves restorāns, kas piedāva saviem klientiem izsmalcinātu krievu virtuvi un augstu apkalpošanas servisu.
Uzņēmuma papilddarbība
Uzņēmuma papilddarbība – gatavo ēdienu piegāde: banketiem, furšetiem, pieņemšanām, kāzām, ballēm u.c. svinībām vai gadījumiem. Pēc NACE klasifikatora gatavo ēdienu piegāde atbilst NACE 1.1 – 55.52.
Uzņēmuma vēsture
Mūsdienas cilvēki biežāk atzīst par labāku atpūtu ārpus mājas. Cilvēki dodas uz restorānu dažādu iemeslu dēļ, daļa dodas, lai nesteidzoties baudītu vakariņas vai iemalkotu kādu dzērienu, citiem mērķis ir biznesa pusdienas, vēl daļa ģimenes lokā vēlas atzīmēt jubileju.
Idēja par SIA „Kārumniece” dibināšanu rodas tāpēc ka, sabiedriskā ēdināšana ir ļoti ienesīgs bizness visā pasaulē. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties