5.1. Realizācijas kanāli
Lai gūtu lielākus ieņēmumus un uzņēmuma pozitīva priekšstata veidošanai, pircējiem tiks piedāvātas dažādas iegādāšanas iespējas:
• Sazinoties ar uzņēmumu pa telefonu, norādītu uz reklāmas plakātiem. Tad tiek norunāts produkta veids (sveces krāsa un smarža, liesmas krāsa) un piegādāšanas iespējas (tikšanas sarunātajā vietā).
• Pērkot svecītes speciālajos tirdziņos jauniešu uzņēmumiem, kur varēs apskatīt visu piedāvāto sveču sortimentu un tieši uzzināt visu informāciju par produktu.
5.2. Cenu veidošana
Firmas pakalpojumu cenas stratēģiski tiks noteiktas, tiecoties gūt panākumus savā
tirgus nišā:
• tā, lai cena nepārsniegtu tirgus līdzsvara cenu, ņemot vērā patērētāju pieprasījumu;
• tā, lai cena nebūtu mazāka par pašizmaksu, spētu nosegt uzņēmuma izmaksas;
• apkopojot informāciju par konkurentu cenām.
SIA „Candle Emporium” cenas veido ņemot vērā šādus faktorus:
• Uzņēmuma izmaksas;
• Konkurentu cenas;
• Uzcenojumu.
Cenu veidošanu uzņēmumā „Candle Emporium” iespējams apskatīt tabulās 5.2., 5.3., 5.4.
…