-
Biznesa plāns "Picērija"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Annotation | 2 | |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 7 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 7 |
1.2. | Uzņēmuma (biznesa idejas) vēsture | 8 |
1.3. | Uzņēmuma misija un mērķi | 8 |
1.4. | Uzņēmuma finanšu vajadzības | 9 |
2. | Uzņēmuma produkta raksturojums | 10 |
2.1. | Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana | 10 |
2.2. | Produktu un pakalpojumu sortiments | 10 |
2.3. | Produkta kvalitāte: iesaiņojums, dizains, preču zīme | 11 |
2.4. | Produkta svarīgākie tehniskie un ētiskie rādītāji | 11 |
3. | Tirgus analīze | 12 |
3.1. | Tirgus (nozares) vispārējais raksturojums | 12 |
3.2. | Mērķa tirgus segmentācija | 13 |
3.3. | Konkurentu analīze | 14 |
3.4. | Vispārīgā statistika | 15 |
3.5. | Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze | 18 |
4. | Mārketinga stratēģija | 20 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 20 |
4.2. | Preču un pakalpojumu realizācijas kanālu raksturojums | 20 |
4.3. | Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 20 |
4.3.1. | Reklāma | 20 |
4.3.2. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 21 |
5. | Uzņēmuma funkcionēšanas un ražošanas plāns | 22 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 22 |
5.2. | Uzņēmuma izmantojamie resursi | 23 |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 23 |
6. | Uzņēmuma vadība un personāls | 25 |
6.1. | Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 25 |
6.1.1. | Vadītāju funkcijas un atbildība | 26 |
6.2. | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 26 |
6.2.1. | Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija | 27 |
7. | Problēmas un risks | 29 |
7.1. | Risks un tā veid | 29 |
8. | Finanšu informācija | 30 |
8.1. | Peļņas un zaudējumu aprēķins | 30 |
8.2. | Bilance | 32 |
8.3. | Naudas plūsma un kredīta atmaksas grafiks | 32 |
Izmantotā literatūra | 35 | |
Pielikums | 36 |
2.3 PRODUKTA KVALITĀTE: IESAIŅOJUMS, DIZAINS, PREČU ZĪME
Darboties sabiedriskās ēdināšanas sfērā ir atļauts tikai pēc tam, kad sanitārais dienests ir veicis produkta kvalitātes pārbaudi. SIA „Picērija” produktu kvalitāte ir augstā līmenī un atbildīs visiem Latvijas Republikas un Eiropas Savienības noteiktiem standartiem. Visiem uzņēmuma pavāriem ir profesionālā izglītība un pieredze ēdināšanas jomā, tāpat arī pavāru palīgiem ir speciālā izglītība. Zālē jūs apkalpos laipni un zinoši oficianti ar atbilstošām zināšanām, prasmēm un iemaņām. Pie bāra sagaidīs kvalificēts bārmenis/kasieris, kurš ir uzvarējis vairākos bārmeņu konkursos. Bet jūsu pasūtījumus pa telefonu pieņems laipni un pieredzējuši dispečeri, kuri brīvi runā divās valodās.
2.4 PRODUKTA SVARĪGĀKIE TEHNISKIE UN ĒTISKIE RĀDĪTĀJI
Šajā biznesa sfērā ļoti svarīgi ir nodrošināt preču kvalitāti augstā līmenī, lai nerastos neapmierināti klienti, kuri vēlāk radītu sliktu slavu uzņēmumam. Pārdotajām precēm vienmēr ir jābūt pagatavotām no augstvērtīgām izejvielām un ar augsta tehniska nodrošinājuma inventāru.
Tehniskie rādītāji.
• Preču kvalitātes nodrošinājums un garantija
• Pakalpojumu kvalitātes nodrošinājums un garantija
Ētiskie rādītāji
• Individuāla pieeja katram klientam
• Saprotoša un profesionāla attieksme pret katru klientu
3. TIRGUS ANALĪZE
3.1 TIRGUS (NOZARES) VISPĀRĒJAIS RAKSTUROJUMS
Viesmīlības industrija strauji attīstās daudzās pasaules valstīs, it sevišķi tur, kur notiek tūrisma uzplaukums. Īpaši jāatzīmē bijušās tā dēvētā austrumu bloka valstis, tajā skaitā arī Latvija, kur pēc neatkarības atjaunošanas uzceltas daudzas jaunas viesnīcas un ēdināšanas uzņēmumi.
Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumi pieder pie mazajiem un vidējiem uzņēmumiem. Latvijā mazie un vidējie uzņēmumi, tāpat kā citur Eiropā, veido lielu tautsaimniecības daļu, un tiem ir nozīmīga loma iekšzemes kopprodukta radīšanā un nodarbinātībā.
Nozare, kurā darbojas uzņēmums SIA „Picērija” pēc NACE klasifikatora 2. red. atbilst „I” sadaļai – viesnīcu, restorānu un sabiedriskās ēdināšanas nozare. Tā aptver viesnīcas, bārus, krogus, restorānus, sabiedriskās ēdināšanas iestādes, restorānus ar ātri pagatavojamu ēdienu pārdošanu promnešanai, kafejnīcas un bistro. Nozare sadalās divās daļās – izmitināšana un ēdināšanas pakalpojumi.
…
Biznesa plāna galvenais mērķis ir precīzi formulēt jaundibināmā uzņēmuma darbības veidu, stiprās un vājās puses, draudus, kā arī darbības, kuras būtu jāveic, lai uzņēmums varētu veiksmīgi darboties un attīstīties. Protams, biznesa plāns tiek rakstīts arī, lai saņemtu ilgtermiņa kredītu, kas nepieciešams uzņēmējdarbības uzsākšanai.
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns "Picērija"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai15
-
Biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai24
-
Uzņēmuma biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai10
-
Radio "Boss" biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai14
-
Komercdarbības (biznesa) plāns SIA "Bicepss"
Biznesa plāns augstskolai44