Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:592443
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.04.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma raksturojums    3
1.1.  Organizācija, pašreizējais statuss    3
1.2.  Misija, vīzija, vērtības, stratēģiskie mērķi    3
1.3.  Produkti    4
1.4.  Īpašnieki un tiesiskais statuss    5
2.  Industrijas analīze    6
2.1.  Industrijas robežas    6
2.2.  Lielums, pārdošanas apjomi, dinamika, dzīves cikls    7
2.3.  Industrijas stuktūras izpēte    7
2.4.  Veiksmes faktori    10
2.5.  Industrijas tradīcijas    11
2.6.  Tiesiskais regulējums    11
2.7.  Pieejamais atbalsts    11
2.8.  Pieprasījuma specifika un stabilitāte    11
2.9.  Saistītās un papildinošās industrijas    12
3.  Mārketinga plāns    13
3.1.  Tirgus segmentēšana, mērķa segmentu nospraušana    13
3.2.  Pircēju uzvedības analīze    14
3.3.  Mārketinga stratēģija    15
3.3.1.  Produkta dzīves cikls, attīstības stratēģija    15
3.3.2.  Cenu veidošana, cenu stratēģija    15
3.3.3.  Realizācijas vieta    16
3.3.4.  Produkta virzīšana tirgū stratēģija    16
4.  Vadības komanda un organizācijas struktūra    17
4.1.  Vadības komandas raksturojums    17
4.2.  Organizācijas struktūra    17
5.  Darbības plāns    19
5.1.  Svarīgāko procesu raksturojums    19
5.2.  Atrašanās vieta    19
5.3.  Telpas un aprīkojums    20
6.  Finanšu plāns    21
6.1.  Nepieciešamais finansējums darbības uzsākšanai    21
6.2.  Finanšu prognozes    21
7.  Kopsavilkums    24
  Izmantotie materiāli    25
Darba fragmentsAizvērt

1.1. Organizācija, pašreizējais statuss
Mans topošais uzņēmums, kurš ražotu paklājus un grīdsegas no auduma strēmelēm būtu pavisam jauns, tomēr ar lieliem plāniem plašai pilnveidei. Šī ideja spēs apvienot iespēju izstrādāt dizaina elementu, kā arī otrreizēji pārstrādāt audumus , kas būtu apģērba gabali vai arī vienkārši audumi. Tieši šādu biznesa idejas izvēle ir, jo man tā šķiet saistoša un aktuāla ikdienas dzīvē. Es uzskatu, ka šāda veida pakalpojums ir aktuāls un pieprasīts. Tā spēj aptvert gan radošumu, gan biznesu, kas man šķiet ļoti labs apvienojums, kad spēj apvienot divas svarīgas lietas, kā arī doma par to, ka ražojot šāda veida paklājus kaut mazliet tiks otrreizēji pārstrādāti audumi, kuri nenonāks atkritumos, bet gan tiks izmantoti . Šī izveidotā organizācija nebūtu vienīgā šajā industrijā, tomēr tā būtu pavisam jauna ar lielām ambīcijām attīstīties un augt vietējā tirgū un ar laiku gūstot popularitāti un atzinību iziet arī pasaulē.

1.2. Misija, vīzija, vērtības, stratēģiskie mērķi
Misija.
Šis uzņēmums sniegs lielisku iespēju klientiem iegādāties paklājus, ārdurvju tepiķus ar pievienoto vērtību, kas nozīmē to, ka šie paklāji tiks ražoti no audumiem, kuri tiks tādejādi otrreizēji pārstrādāti. Tā tiks dota iespēja ne tikai iegādāties sev komfortam un dizainam elementu- paklājs, bet arī kaut mazliet tā palīdzēt uzlabot ekoloģisko situāciju valsī un pasaulē.
Misijas sauklis- Radot sev komfortu, padari vidi zaļāku.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties