Biznesa plāns
Uzņēmējdarbība un tiesības
Tūrisms, viesmīlība
Biznesa plāns netradicionālai kafejnīcai-
Biznesa plāns netradicionālai kafejnīcai
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 4 |
1.1. | Uzņēmuma pamatdati | 4 |
1.2. | Biznesa ideja un tās izcelsmes vēsture | 4 |
1.3. | Uzņēmuma misija, vīzija un mērķi | 6 |
2. | Industrijas analīze | 7 |
2.1. | Vispārējs industrijas raksturojums | 7 |
2.2. | Konkurentu analīze | 8 |
2.3. | Statistisko datu analīze | 13 |
2.4. | Iespēju un draudu (ID) analīze | 15 |
3. | Uzņēmuma produktu apraksts | 16 |
3.1. | Uzņēmuma produkti, to apraksts un attīstības pakāpe | 16 |
3.2. | Uzņēmuma piegādātāji, sadarbības partneri un izejvielas | 17 |
4. | Uzņēmuma vadība un personāls | 20 |
5. | Darbības plāns | 22 |
6. | Izplatīšanas stratēģija | 27 |
6.1. | Cenu stratēģija | 27 |
6.2. | Produkta izplatīšanas veids un pārdošanas vēcināšanas aktivitātes | 28 |
7. | Idejas ieviešanas plāns | 30 |
8. | Risku analīze | 31 |
9. | SVID analīze | 33 |
10. | Finanšu aprēķini un plāns | 34 |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 37 | |
Pielikumi | 38 |
6.2. Produkta izplatīšanas veids un pārdošanas vēcināšanas aktivitātes
Šī produkta izplatīšanai tiks izmantota tiešā tirdzniecība, no pārdevēja pircējam, bez kādiem citiem starpniekiem. Uzsākot saimniecisko darbību tiks iegādāta viena šāda kafejnīca, divu gadu lakā to skaits tiks palielināts vismaz par vēl četrām. Ja finanses atļaus, tad to skaits būs vēl lielāks. Kafejnīcas dienas laika pārvietosies pa pilsētas centru un tirgos kafiju un uzkodas. Tiks apsekotas vietas, kur cilvēku pārvietošanās intensitāte ir viss augstākā. Vadoties no šīs informācijas tiks izstrādāts maršruts katram velosipēdam atsevišķi. Tie tiks izvietoti tā lai nosegtu visu teritoriju, bet tajā pašā laikā netraucētu viens otram.
Lielāka klientu interese par šo kafejnīcu tiek plānota gada siltajos mēnešos, kad kafejnīcas atradīsies Rīgas ielās. Pārējos mēnešos kafejnīcas tiks izmitinātas lielajos tirdzniecības centros, kuros pārvietošanās iespējas ir salīdzinoši ierobežotas. Šo iemeslu dēļ, ziemā plānojam mazākus pārdošanas apjomus. Kafija un uzkodas tiks gatavotas un pasniegtas uz vietas līdzņemšanai. Tiek plānots, ka maiņā kafejnīcā strādās viens barista, tomēr nepieciešamības gadījumā tiks pieaicināti papildspēki. Pirmā gada rezultātu aprēķinā sezonalitāte nav īpaši novērojama, jo gada otrajā pusē tiks iegādātas papildus kafejnīcas, ar kuru palīdzību tiks noturēts stabils pārdošanas apjoms. Sezonalitāte spilgtāk sāks izpausties pēc otrā darbības gada, kad velo parks būs pilnībā nokomplektēts.
Jebkuram uzņēmumam ir nepieciešams veikt mārketinga aktivitātes, lai iepazīstinātu plašāku sabiedrību ar savu produktu. Tomēr, pirms šo pasākumu īstenošanas vispirms vajadzētu izvēlēties pareizos kanālus, caur kuriem izplatīt savu ziņu vai vēstījumu.
Lai vienkāršāk varētu pastāstīt par izvēlētajiem produkta virzīšanas pasākumiem, tika izveidota mārketinga izmaksu tabula (skatīt 6 pielikums). Galvenās ar produkta virzīšanu saistītās aktivitātes iekļaus aktīvu reklamēšanos sociālajos tīklos. Tiks izveidoti konti tādos sociālajos tīklos kā facebook, draugiem.lv, twitter, instagram un citos. Caur šiem kontiem tiks sniegta informācija par piedāvātajiem produktiem, darba laiki, maršruti, kā arī tiks publicēta informācija par konkursiem un akcijām. Tiek apsvērta ideja publicēt arī kuponus, kuru uzrādot varēs iegādāties kafiju ar atlaidēm. Šie kuponi būs derīgi tikai to publicēšanas dienā. Uzskatām, ka tas būs efektīvs veids, kā piesaistīt jaunus klientus mūsu kafejnīcai. …
Darbā ir izvērtēta tirgus situācija un veikti aprēķini kafejnīcas atvēršanai.
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns netradicionālai kafejnīcai
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai15
-
Biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai24
-
Radio "Boss" biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai14
-
Biznesa plāns SIA "MA 1"
Biznesa plāns augstskolai22
-
Biznesa plāns kafejnīcai
Biznesa plāns augstskolai13