-
Biznesa plāns. Krogs SIA "Sovjet"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
kopsavilkums | 4 | |
1. | uzņēmējdarbības pamatojums | 5 |
1.1 | Informācija par uzņēmumu | 5 |
1.2. | Piedāvātais produkts | 8 |
1.3. | Tirgus novērtējums | 8 |
1.4. | Problēmas un riski | 10 |
2. | finanšu aprēķini | 12 |
2.1. | Investīcijas un to avoti | 12 |
2.2. | Naudas plūsmas plāns | 12 |
2.3. | Izmaksu plāns | 16 |
2.4. | Peļņas vai zaudējumu plāns | 17 |
2.5. | Uzņēmuma bilance | 17 |
2.6. | Plānoto rezultātu novērtējums | 20 |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 22 |
Uzņēmuma darbības sākumā plānots izveidot krodziņu, ar iespējām nakšņot 2. stāvā, tam speciāli izveidotajās istabiņās. Krodziņā būs iespējams iegādāties gan bezalkoholiskos dzērienus ( sulu, limonādi, tēju, kafiju u.c.), gan dažādus alkoholiskos dzērienus ( vairāku veidu izlejamo alu, sidru, vīnu, šampanieti, dažādus stipros alkoholiskos dzērienus. Protams, ka padomju laikos sidrs nebija, arī šampanietis nebija īpaši izplatīts un pieejams, taču pēc šiem dzērieniem parasti ir liels pieprasījums, tāpēc arī šie dzērieni tiks iekļauti krodziņa dzērienu klāstā), kā arī dažādas uzkodas, ēdieni.
SIA „Sovjets” piedāvāto produktu un pakalpojumu kvalitāte atbildīs ES un vietējā tirgus prasībām, ņemot vērā klientu vēlmes un ieteikumus.
Lai piesaistītu klientus ( ne tikai vietējos iedzīvotājus, bet arī tūristus), krodziņa interjers tiks veidots padomju laikam atbilstošā stilā, līdz ar to arī uzkodu un ēdienu klāsts tiks veidots atbilstoši padomju laikam, dzērieni un ēdieni tiks pasniegti tam laikam atbilstošos traukos, kā arī nakšņošanai paredzētās istabiņas tiks iekārtotas padomju laika stilā.
1.3. Tirgus novērtējums
Mērķa tirgus: SIA „Sovjets” potenciālie klienti ir Tukuma un Tukuma novada vietējie iedzīvotāji, kā arī iebraucēji un tūristi, kas apmeklē Tukumā un Tukuma novadā esošos tūrisma objektus, cilvēki, kam ir kādas biznesa, personīgas vai kādas citādākas darīšanas Tukumā.
Tukumā ir ļoti labvēlīga vide SIA „Sovjets” attīstībai, jo:
Tukumā ir tikai viens bārs, kurā nav diez ko laba apkalpošana, atmosfēra, pašam krogam nav laba slava;
Tukumā un Tukuma novadā ir apmēram 33,6 tūkst. iedzīvotāju, šis krogs būtu ideāla vieta kur cilvēkiem pavadīt savu brīvo laiku un atpūsties;
Tukumā un Tukuma novadā ir ļoti daudz tūrisma un apskates objektu (pilis, muižas, baznīcas, muzeji u.c.), kas piesaista tūristus, piemēram, 2008. gadā 159 tūrisma objektos apmeklētāju skaits bija 318 644, līdz ar to krodziņu apmeklēs arī daudz tūristu;
Tā kā krodziņa iekārtojums, atmosfēra, piedāvātie produkti tiks sniegti atbilstoši padomju laika stilam, tad arī pats krodziņš ar laiku varētu kļūt par savdabīgu apskates objektu Tukumā.…
Tā kā Tukumā un tā novadā ir ļoti maz kafejnīcu un ēdnīcu, tikai viens krogs, savukārt iedzīvotāji Tukuma novadā ir ~33,6 tūkst., ik gadus Tukuma novadā esošos tūrisma objektus apmeklē vairāki simti tūkstoši tūristu, tad Tukums ir ļoti izdevīga vieta kroga atvēršanai. Biznesa plāns izstrādāts, lai pārbaudītu ieceres par SIA „Sovjets” dzīvotspēju un rentabilitāti Tukumā, Latvijā. Biznesa plāns ir sastādīts ar visām naudas plūsmas, izmaksu plāna, peļņas vai zaudējumu aprēķinu, bilances tabulām. Aprēķināts kritiskais apjoms, rentabilitāte un kapitāla atmaksāšanās laiks, kā arī ienesīgums.
- Apavu ražošanas uzņēmuma dibināšana
- Biznesa plāns. Krogs SIA "Sovjet"
-
Jauna pirts kompleksa izveidošana Liepājā
Biznesa plāns36 Uzņēmējdarbība, Mārketings, reklāma, Ekonomika
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Jauna pirts kompleksa izveidošana Liepājā
Biznesa plāns augstskolai36
-
Apavu ražošanas uzņēmuma dibināšana
Biznesa plāns augstskolai27
-
SIA "Minhauzens"
Biznesa plāns augstskolai19
-
SIA „UnoSAT”
Biznesa plāns augstskolai26
-
Atpūtas komplekss
Biznesa plāns augstskolai18