-
Biznesa plāns klubam "Sound"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
1. | BIZNESA PLĀNA BŪTĪBA | 4 |
2. | BIZNESA PLĀNA NEPIECIEŠAMĪBA | 5 |
3. | BIZNESA PLĀNA STRUKTŪRA UN IZSTRĀDĀŠANAS GAITA | 6 |
3.1. | KOPSAVILKUMS | 6 |
3.2. | UZŅĒMĒJDARBĪBAS APRAKSTS | 7 |
3.3. | PRODUKTU VAI PAKALPOJUMU APRAKSTS | 7 |
3.4. | TIRGUS ANALĪZE | 8 |
3.5. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 8 |
3.6. | UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA | 9 |
3.7. | UZŅĒMUMA VADĪBA UN PERSONĀLS | 9 |
3.8. | RISKI UN TO NOVĒRŠANA | 9 |
3.9. | FINANŠU PLĀNS | 10 |
4. | SIA „SOUND” BIZNESA PLĀNS | 11 |
4.1. | UZŅĒMUMA DARBĪBAS RAKSTUROJUMS | 11 |
4.2. | PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS | 14 |
4.3. | TIRGUS ANALĪZE | 16 |
4.3.1. | TIRGUS VISPĀRĒJAIS APRAKSTS | 16 |
4.3.2. | MUZIKĀLĀS IZKLAIDES TIRGUS RAKSTUROJUMS | 16 |
4.3.3. | PIEPRASĪJUMA PROGNOZES | 17 |
4.3.4. | KONKURENTU ANALĪZE | 21 |
4.4. | MARKETINGA STRATĒĢIJA | 23 |
4.4.1. | CENU POLITIKA | 23 |
4.4.2. | REKLĀMA | 24 |
4.4.3. | KLIENTU PIESAISTĪŠANAS METODES | 24 |
4.5. | UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA | 25 |
4.6. | UZŅĒMUMA VADĪBA | 26 |
4.6.1. | ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA | 26 |
4.6.2. | STRUKTŪRVIENĪBU RAKSTUROJUMS | 26 |
4.6.3. | DARBINIEKU KVALIFIKĀCIJA UN DARBA PRASMES | 27 |
4.6.4. | DARBINIEKU DARBA SAMAKSA | 28 |
4.7. | RISKI UN TO NOVĒRŠANA | 29 |
4.8. | FINANŠU INFORMĀCIJA | 30 |
SECINĀJUMI | 33 | |
PRIEKŠLIKUMI | 34 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 35 | |
PIELIKUMS | 36 |
Aģentūra “TNS Latvia” veica pētijumu par to, kādas izklaides un kultūras vietas, vislabprātāk, apmeklē ekonomiski aktīvie iedzīvotāji Latvijā. Rezultāti norāda, ka pirmajā vietā ierindojas teātri un muzikālās izklaides vietas, ar ļoti līdzīgu rezultātu 36% un 37%. Tā kā Rīgā ir lielākais iedzīvotāju skaits, kurš ietver visus ekonomiskā un sociālā slāņa iedzīvotājus, tad tā ir iespēja izvēlēties konkrētu mērķauditoriju, kuru var uzrunāt ar jaunām kultūras un izklaides iespējām.
Studiju darba temata nosaukums ir “Muzikālās izklaides uzņēmuma biznesa plāns Rīgā”. Studiju darbā ir izvērtēti visi svarīgākie aspekti, kurus nepieciešamas zināt uzņēmējam, gatavojot jauna vai jau esoša uzņēmuma biznesa plānu. Tiks praktiski izstrādāts jauna uzņēmuma biznesa plāns, kurā tiks iekļauta informācija par uzņēmējdarbības mērķiem, tirgus analīze, mārketinga stratēģija, funkcionēšana, organizatoriskā struktūra, riski un to novēršanas pasākumi, kā arī veicot aprēķinus uzrādīta informācija par uzņēmuma finansēm.
Studiju darba mērķis: izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus, veikt pētniecisku darbību un risināt problēmas tūrisma un viesmīlības jomā.
Studiju darba uzdevumi: nostiprināt teorētiskās zināšanas, padziļināti studējot zinātnisko literatūru, veidot zinātniskās pētniecības darba iemaņas, attīstīt radošās prasmes definējot, pētot aktuālas problēmas, novērtēt dažādu pētniecības metožu pielietojuma iespējas un pielietot atbilstošākās metodes, izstrādāt risinājumus izvirzītai problēmai.
Studiju darba izstrādāšanas metodes: zinātniskās literatūras studēšana, aptaujas veikšana, datu un informācijas ievākšana, apkopošana un analizēšana. …
Biznesa plāns klubam "Sound". Pirmajā daļā ir teorētiski izpētīti literatūras avoti, kas sniedz informāciju par biznesa plāna izveidošanu. Otrajā daļā, ir izveidots biznesa plāns klubam "Sound", ar finanšu aprēķiniem, mārketinga stratēģiju, tirgus analīzi utt. Klāt tiek pievienota arī prezentācija. Darbs tika novērtēts ļoti labi.
-
Biznesa plāns
Biznesa plāns9 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns klubam "Sound"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biznesa plāns
Biznesa plāns vidusskolai9
-
Biznesa plāns
Biznesa plāns vidusskolai20
-
Biznesa plāns "Sikspārnis"
Biznesa plāns vidusskolai13
-
Biznesa plāns pēc vienkāršotās formas
Biznesa plāns vidusskolai7
-
Īss frizētavas biznesa plāns
Biznesa plāns vidusskolai6