-
Biznesa plāns frizētavai
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Kopsavilkums | 4 | |
1. | Uzņēmējdarbības mērķi un misija | 5 |
2. | Uzņēmuma apraksts | 6 |
3. | Menedžments (uzņēmuma vadība) un personāls | 7 |
4. | Pakalpojuma raksturojums | 9 |
5. | Tirgus analīze | 12 |
5.1 | Tirgus vispārējs raksturojums | 12 |
5.2 | Mērķa tirgus raksturojums | 13 |
5.3 | Konkurentu analīze | 14 |
5.4 | SVID analīze | 15 |
6. | Mārketinga stratēģija | 16 |
7. | Riski un to izkliedes pasākumi | 17 |
8. | Finanšu informācija | 18 |
9. | Laika tabula | 24 |
10. | Plānoto rezultātu novērtējums, secinājumi un priekšlikumi | 25 |
Kopsavilkums
Šis biznesa plāns ir sastādīts ar mērķi – pārliecināties par savas biznesa idejas dzīvotspēju, izturību un ilglaicību.
Uzņēmuma pašreizējais mērķis ir izremontēt un labiekārtot frizētavas telpas, lai tur atvērtu frizētavu, kas atbilstu gan klientu ērtībai, gan visām normatīvo aktu prasībām.
IK „BBML” ir jaunizveidots individuālā komersanta uzņēmums, kas atvērs frizētavu Lielvārdes centrā, uzņēmuma vadītājam piederošās telpās – 5stāvu dzīvojamās mājas 1.stāvā, ar kopējo platību 69kv.m.
Uzņēmuma mērķis ir sniegt kvalitatīvus friziera pakalpojumus saviem klientiem un pārsvarā orientēties uz iedzīvotājiem ar vidējiem ienākumiem, piedāvājot savus pakalpojumus par mērenām cenām.
Tirgus segmentācija balstās uz tādiem principiem, kā ģeogrāfiskais, demogrāfiskais, sociāli ekonomiskais un personas un tās rīcības skaidrojums (skat.4.tabulu).
Uzņēmuma prognozētos finansu rādītājus un ieguldīto līdzekļu atmaksāšana ir parādīta finansu informācijas tabulās.
Jaunizveidotais uzņēmums nākotnē cer piesaistīt pēc iespējas vairāk klientu un nodrošināt stabilu stāvokli tirgū, tādējādi paaugstinot apgrozījumu.
1. Uzņēmējdarbības mērķi un misija
Mūsu uzņēmuma misija ir kļūt par respektējamu uzņēmumu Lielvārdes pilsētā ar lauku teritoriju, kas nodarbojas ar friziera pakalpojumu sniegšanu un no veicamās uzņēmējdarbības gūst peļņu.
Uzsākot savu darbību, mēs izvirzām sekojošus īstermiņa mērķus – uzdevumus:
1) iegūt finanšu līdzekļus no bankas aizņēmuma veidā pamatlīdzekļu iegādei;
2) veikt telpu kosmētisko remontu, kur atradīsies mūsu salons;
3) veidot ar piegādātājiem izdevīgas un ilglaicīgas partnerattiecības.
Uzsākot savu darbību mēs izvirzām sekojošus ilgtermiņa mērķus:
1) atmaksāt frizētavas pamatlīdzekļu iegādei paņemto kredītu;
2) frizētavas telpās nākotnē piedāvāt manikīra un pedikīra pakalpojumus.
…
1.Uzņēmējdarbības mērķi un misija 2.Uzņēmuma apraksts 3.Menedžments (uzņēmuma vadība) un personāls 4.Pakalpojuma raksturojums 5.Tirgus analīze 5.1 Tirgus vispārējs raksturojums 5.2 Mērķa tirgus raksturojums 5.3 Konkurentu analīze 5.4 SVID analīze 6.Mārketinga stratēģija 7.Riski un to izkliedes pasākumi 8.Finanšu informācija 18 9.Laika tabula 10.Plānoto rezultātu novērtējums, secinājumi un priekšlikumi
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns frizētavai
- Biznesa plāns. Brīvdabas kino
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biznesa plāns
Biznesa plāns vidusskolai5
-
Biznesa plāns. Brīvdabas kino
Biznesa plāns vidusskolai16
-
Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam "Blanko"
Biznesa plāns vidusskolai13
-
Picērijas biznesa plāns
Biznesa plāns vidusskolai14
Novērtēts! -
Biznesa plāns tūristu bāzei SIA "Asarītis"
Biznesa plāns vidusskolai7