Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:336979
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Biznesa plāna kopsavilkums    3
2.  Uzņēmums un tā vadība    4
3.  Produkti un pakalpojumi    5
4.  Ražošanas vai pakalpojumu nodrošināšana    6
5.  Nozare (tirgi un konkurenti)    7
6.  Uzņēmuma konkurences stratēģija    8
7.  Darbinieki    9
8.  Nepieciešamais finansējums    10
9.  Uzņēmuma SVID (SWOT) un risku analīze    11
  Izmantotā literatūra    13
Darba fragmentsAizvērt

6. Uzņēmuma konkurences stratēģija
• Kā tika minēts iepriekšējā nodaļā, šīs nozares uzņēmumi pārsvarā piedāvā atsevišķus pakalpojumus vai preci. Piemēram, E-flora piedāvā internetveikalu, bezmaksas piegādi, taču nav esoša ziedu salona, ko klients varētu apmeklēt klātienē. Citiem uzņēmumiem – ir esošs salons, ko var apmeklēt klātienē, tomēr ziedus nevar pasūtīt internetā un nenodrošina piegādi. Katrs uzņēmums ir atšķirīgs. Tādēļ mana uzņēmuma mērķis būs piedāvāt pēc iespējas daudzveidīgākus pakalpojumus, preci un veidus, kā to visu iegādāties. Tādā veidā tiks panākta arī klientu ilglaicīga saglabāšana, jo viņiem nebūs jāvēršas citā salonā, lai pirktu kādu pakalpojumu, kas nebūtu pieejams šajā salonā. Bieži vien ir tā, ka klientam ir savs iemīļots ziedu veikals, kurā viņš zina, ka vienmēr ir svaigi un lēti ziedi – tur viņš tos vienmēr arī pērk, tomēr gadās, ka šim klientam ir plānots kāds pasākums un viņš vēlētos ziedu dekorācijas. Taču iemīļotais salons ar to nenodarbojas, līdz ar to klients apmeklē citu salonu. Bieži vien tādā veidā tiek zaudēti daudzi klienti. Florienna centīsies to nepieļaut.
• Vislabākais un drošākais veids, kā piesaistīt jaunus klientus, ir pārdomātas mārketinga aktivitātes. Taču, lai noteiktu nepieciešamās aktivitātes, ir jānosaka uzņēmuma mērķauditorija un tās intereses. Šī uzņēmuma mērķauditorija ir lielākā daļa iedzīvotāju – gan vīrieši, gan sievietes, jaunieši, pensionāri, jo ziedi ir nepieciešami visiem. Lai gan salons atradīsies Rīgā, tomēr piegāde tiks veikta arī ārpus tās, līdz ar to, mērķauditorija plešas arvien tālāk.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1347505
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties