Šis biznesa plāns ir veidots, lai uzņēmējam, t.i., pašam sev, lai pārbaudītu idejas dzīvotspēju un secinātu, vai šāda uzņēmuma izveidošana vispār ir reāli iespējama. Mērķis ir radīt pašu kapitālu 12000 latu apmērā, kas vajadzīgs, lai uzsāktu firmas sniegto pakalpojumu pārdošanu un pabeigtu tās pilnīgu pakalpojumu sortimenta izveidi.
Pēdējo gadu laikā uzņēmuma vadītāja ir nodarbojies ar tirgus izpēti un secinājusi, ka Madonas rajonā ir ļoti maz šāda tipa uzņēmumu, kas piedāvā tik plašu un interesantu pakalpojumu klāstu par relatīvi zemām cenām. Tādēļ SIA "Ezermala" plāno izmantot tirgus iespējas un iespiesties tajā. Uzņēmuma vadītāja ir pārliecināta, ka šādas iespējas pastāv. Uzņēmums iekaros savu tirgus nišu, pateicoties izdevīgajam ģeogrāfiskajam stāvoklim un vadītājas kompetencei.
Balstoties uz detalizētām finansu prognozēm, ko sagatavojusi firmas vadītāja, ir noskaidrots, ka ir nepieciešams 12000 latu liels pašu kapitāls, lai sekmīgi sāktu darbību.
SIA "Ezermala" izdarītie tirgus pētījumi rāda, ka Latvijā tūrisma bizness attīstās aizvien straujāk, tādēļ arī palielinās pieprasījums pēc šāda veida pakalpojumiem. Firma izies tirgū piedāvājot savus pakalpojumus Madonas rajona, kā arī blakus rajonu iedzīvotājiem, nākotnē ir plānots piesaistīt klientus arī no visas Latvijas, kā arī no ārzemēm.
SIA "Ezermala" ir izveidots par ļoti konkurētspējīgu uzņēmumu, izmantojot konkurentu mīnusus, veidojot zemākas cenas (rentablitātes robežās) un pielāgojot savu darbību visām gada sezonām.
SIA "Ezermala" ieņem unikālu stāvokli, kurš ļauj izmantot šīs tirgus iespējas, pateicoties tās dibinātājas vadības pieredzei un pieredzei šajā nozarē, kā arī savu pakalpojumu īpašai kvalitātei, dažādībai un izdevīgajām cenām. Nosakot pareizo tirgus iekarošanas stratēģiju, tas ir, pārliecinoša reklāma un pakalpojumu virzīšanas tirgū metodes, uzņēmums drīz vien iegūs plānoto statusu tirgū, kā arī sasniegs plānoto peļņu.…