11. Secinājumi
1. Sporta klubu pakalpojumu pieprasījums Latvijā pieaug, tomēr pastāv liels risks uzņēmumam bankrotēšanas iespēja.
2. Piedāvātais pakalpojuma klāsts ir pietiekami liels, tādejādi varētu piesaistīt lielu potenciālo klientu skaitu.
3. Klientus, galvenokārt, piesaista sporta kluba piedāvātais pakalpojuma klāsts internetā, sporta klubu mājas lapā, uzzinot to, ko šie sporta klubi piedāvā.
4. Lielākoties sporta klubu nodarbības notiek vakarā, jo sporta klubus apmeklē cilvēki, kas ir strādājoši, kuriem tad ir beidzies darbs, tāpēc nodarbību grafiku vairāk jāveido uz vakara pēc strādājošo cilvēku darba laika.
5. Uzņēmuma darbību var slikti ietekmēt daudzo cilvēku migrācija uz citām valstīm darba meklējumos, tā samazinot potenciālo klientu skaitu.
6. Biznesu pozitīvi var ietekmēt atveseļošanās no ekonomiskās krīzes, jo bezdarba līmenis samazinās, minimālā alga nedaudz pieaug un vispārīgā ekonomiskā situācija uzlabojas.
7. Uzņēmumam ielauzties darba tirgū nav sevišķi grūti, jo nav izteikti darba tirgus līderi, kas valda šajā tirgus nozarē.
…