Šajā kursa darbā veikta uzņēmuma A/S “Valmieras piens” mārketinga vides, konkurences un nozares analīze, kā arī stratēģiju noteikšana un darbības plānošana.
A/S “Valmieras piens” ir viens no līderiem piena pārstrādes jomā Latvijā.
Starp piena pārstrādes un ražošanas nozarē darbojas ļoti daudz uzņēmumu gan vērā ņemamu konkurentu, gan ne tik lielu, tādēļ ir vienkārši salīdzināt A/S “Valmieras piens” ar citiem tirgus dalībniekiem.
Darbā nedaudz iekļauti arī Eiropas Savienības radītie draudi un iespējas, pagaidām gan šie aspekti būtiski neietekmē A/S “Valmieras piens” darbību.
Pētījumi veikti Latvijas tirgū un apskatītas Eiropas Savienības iespējas.
Darba mērķi ir noskaidrot A/S “Valmieras piens” pašreizējo vietu piena pārstrādes un ražošanas nozarē, kā arī noskaidrot stiprās un vājās puses. Darbā ir mēģinātas atrast metodes, kā prognozējot tirgus attīstību varētu panākt A/S “Valmieras piens” turpmāku izaugsmi.
Darbā iekļautas šādas pētījumu metodes:
General Electric modelis
Paplašinātā SVID analīze
Segmentēšana
Pozicionēšana
Pircēju rīcības modelis
Ņemot vērā rezultātus darba beigās ir izdarīti secinājumi un priekšlikumi.
Darbā iekļautas matemātiskas formulas, tabulas, grafiskās pētījuma metodes.…