SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Secinājums:
Smiltene atrodas ģeogrāfiski izdevīgā vietā, ko nosaka daudzu svarīgu autoceļu krustpunkts, nelielais attālums līdz Rīgai, Valmierai un Cēsīm. Tas ir veicinājis arī uzņēmējdarbības attīstību.
Priekšlikums:
Vēl viens salons Smiltenē atvieglos dzīvi tiem, kas atbrauks uz Smilteni ciemos un vēlēsies apmeklēt piemēram – solāriju.
2. Secinājums:
Veicot iedzīvotāju uzskaites pētījumu var secināt ka Smiltenē un tās apkārtnē dzīvo aptuveni 43 000 potenciālo klientu.
Priekšlikums:
Izveidot jauno uzņēmumu tā, lai varētu piesaistīt vismaz 20% no potenciālajiem klientiem.
3. Secinājums:
Veicot provizorisko aptauju SIA „NELLIJA” tirgus daļa pēc potenciālā apgrozījuma varētu būt 20%.
Priekšlikums:
Ar mārketinga aktivitātēm un teicamu apkalpošanas līmeni un teicamu apkalpošanas līmeni palielināt savu tirgus daļu līdz 30%.
4. Secinājums:
Pastāv teorētiska un arī praktiska iespēja noslēgt līgumus ar uzņēmējiem par skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanu to darbiniekiem.
Priekšlikums:
Izveidot pretimnākošu un vilinošu piedāvājumu uzņēmumu vadītājiem.
5. Secinājums:
Veicot SIA „NELLIJA” ārējās vides analīzi tika noskaidrots, ka apkārtnē eksistē daudzas izklaides nozares, kuras ir netiešie konkurenti skaistumkopšanas saloniem.
Priekšlikums:
Ar reklāmas palīdzību aicināt iedzīvotājus rūpēties par savu izskatu un veselību.
6. Secinājums:
Konkurentspējīgos salonos nav pietiekams produktu, pakalpojumu klāsts.
Priekšlikums:
SIA „NELLIJA” izstrādās iepriekš veiktu aptauju ar ko vēl varētu paplašināt produktu, pakalpojumu klāstu.
…