Kārtot pēc: Datuma, dilst.
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Tiešās pārdošanas būtība, raksturs un process. Mārketinga komunikāciju integritāte, efektivitātes vērtēšana
Konspekts augstskolai3
Apskatīt -
Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikāciju forma. Sabiedrisko attiecību darbības lauks, modeļi, funkcijas un darbību klasifikācija
Konspekts augstskolai3
Apskatīt -
Noieta stimulēšanas būtība, mērķi, uzdevumi, klasifikācija. Stimulēšanas līdzekļi un iedarbības objekti. Spēļošanas teorija mārketinga komunikācijā
Konspekts augstskolai4
Apskatīt -
Mārketinga komunikāciju veidi, to pielietojamība. Reklāma, tās būtība, mērķi, uzdevumi, klasifikācija, vadīšana
Konspekts augstskolai7
Apskatīt -
Virzība komunikācijas kontekstā, tās būtība, komplekss un sistēma. Mārketinga komunikācijas, to īpatnības
Konspekts augstskolai3
Apskatīt -
Datu analīze un interpretācija kvalitatīvā un kvantitatīvā pētījuma gadījumā mārketinga pētījumā
Konspekts augstskolai3
Apskatīt -
Apskatīt
-
Kvantitatīvās aptaujas instrumentārija izstrāde
Konspekts augstskolai4
Apskatīt -
Apskatīt
-
Pētījuma projekta izstrāde: metodoloģijas un metožu izvēle. Pētījuma izlases plānošana
Konspekts augstskolai3
Apskatīt -
Mārketinga pētījuma loģiskā struktūra
Konspekts augstskolai3
Apskatīt -
Mārketinga pētījuma jēdziens, process; tā pamatojums un dizaina specifika. Nozares attīstības vēsture un likumsakarības
Konspekts augstskolai3
Apskatīt -
Apkārtējā vide kā patērētāju uzvedību determinējošu faktoru kopums un to pētīšana mārketingā
Konspekts augstskolai3
Apskatīt -
Patērētāju individuālās atšķirības kā uzvedību determinējoši faktori un to pētīšana mārketingā
Konspekts augstskolai4
Apskatīt -
Apskatīt
-
Apskatīt
-
Patērētāju uzvedības jēdziena būtība un vēsture. Pircēju rīcības faktori, to izpēte un analīze
Konspekts augstskolai3
Apskatīt -
Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū. Starptautisko sadales kanālu izvēle un stratēģijas veidošana
Konspekts augstskolai4
Apskatīt -
Virzība tirgū un starptautiskā mārketinga komunikācijas. Starpkultūru atšķirības
Konspekts augstskolai3
Apskatīt -
Eksporta mārketinga plānošana un stratēģija. Mērķtirgus izvēle. Tirgus segmentācija
Konspekts augstskolai7
Apskatīt -
Preču un pakalpojumu starptautiskā pielāgošana. Finansēšanas un maksājumu metodes
Konspekts augstskolai3
Apskatīt -
Starptautiskā mārketinga pētījumi, analīze, informācijas sistēma. Mārketinga plāns
Konspekts augstskolai3
Apskatīt -
Globalizācija. Starptautiskā mārketinga vide
Konspekts augstskolai4
Apskatīt -
Organizāciju motivācija apgūt starptautiskos tirgus. Starptautiskā mārketinga aktivitāšu priekšrocības un trūkumi
Konspekts augstskolai3
Apskatīt -
Produkta virzīšana tirgū un tā pozīciju nostiprināšana. Mārketinga komunikāciju sistēma
Konspekts augstskolai3
Apskatīt