Pieteikšanās uz vakanto Atlants.lv Klientu servisa speciālista/-es vakanci ir slēgta! Pateicamies visiem 333 kandidātiem, kas ir pieteikušies. Nebijām cerējuši uz tik lielu interesi un atsaucību. Esam saņēmuši ļoti daudz atbilstošu kandidātu pieteikumu un atlases process mums tiešām nebūs vienkāršs, kā arī jārēķinās, ka tas vēl aizņems papildus laiku.

Turpmākais process būs sekojošs. Tuvāko 2-4 nedēļu laikā (t.i. februārī) mēs plānojam veikt nākamās atlases kārtas, kā arī pieņemt darbā uz pārbaudes laiku atbilstošāko kandidātu. Kad šis kandidāts izturēs pārbaudes laiku – tas varētu būt maijā, mēs informēsim visus pretendentus, ka atlases process ir noslēdzies un izvēlēts cits pretendents. Taču gadījumā, ja pieņemtais pretendents neizturēs pārbaudes laiku, mēs aicināsim citus pretendentus uz pārrunām un piedāvāsim amatu citam pretendentam, pēc kā pieņemsim to uz pārbaudes laiku un informēsim pārējos pretendentus par konkursa iznākumu tikai pēc tam, kad šis pretendents izturēs pārbaudes laiku. Šādā gadījumā process var ieilgt vēl uz 2-3 mēnešiem.

Tāpēc, mēs lūdzam Jūs būt pacietīgiem. Ja Jūs neesat vēl saņēmuši informāciju ar aicinājumu uz nākamajām atlases kārtām vai par to, ka ir izvēlēts cits pretendents, atlases process vēl nav pilnībā noslēdzies. Un, protams, mēs rēķināmies, ka Jūsu plāni un pieejamība var mainīties laika gaitā. Tāpēc arī mēs plānojam informēt par cita kandidāta pieņemšanu tikai pēc procesa pilnīgas noslēgšanas.

Esam pateicīgi visiem pretendentiem gan par to, ka vēlaties strādāt mūsu uzņēmumā, gan par Jūsu veltīto laiku pieteikuma sagatavošanai un atlases kārtām. Novēlam Jums panākumus turpmākajā pilnveides procesā, karjerā un dzīvē!


DARBA SLUDINĀJUMS (PIETEIKŠANĀS IR SLĒGTA!)

Aicinām darbā: Klientu apkalpošanas speciālistu/-i (attālināts darbs, ~1/2 slodzes).

Amata mērķis:

Laimīgi Atlants.lv autori un bibliotēkas lietotāji, jo viņi saņem laipnu palīdzību no kompetenta un zinoša klientu apkalpošanas speciālista.

Darba pienākumi:
• Draudzīga komunikācija ar Atlants.lv autoriem, klientiem, potenciālajiem klientiem un uzņēmuma darbiniekiem bibliotēkas sistēmā, e-pastā, dažādās saziņas platformās, dažreiz arī telefoniski un sociālajos tīklos.
• Jauno darbu izskatīšana, novērtēšana un pievienošana bibliotēkā vai atteikuma nosūtīšana.
• Materiālu izmaiņu un papildinājumu izskatīšana un administrēšana.
• Bibliotēkas informācijas sistēmas administrēšana.
• Ieteikumu izstrāde bibliotēkas procesu un sistēmas pilnveidei.
• Ar darba pienākumiem saistītu procesu aprakstu un informācijas sagatavošana.

Mēs piedāvājam:
• stabilu atalgojumu;
• prēmijas un bonusus par labiem darba rezultātiem;
• pienākumu veikšanai nepieciešamās apmācības;
• draudzīgus un atsaucīgus kolēģus;
• elastīgu darba grafiku.

Prasības:
• pozitīva un draudzīga personība;
• teicamas komunikācijas, saskarsmes un organizatoriskas prasmes;
• labas iemaņas darbā ar “Microsoft Office” lietotnēm;
• precizitāte un augsta atbildības sajūta;
• spēja saprast un izmantot dažādas informācijas pārvaldīšanas sistēmas;
• spēja ātri lasīt, domāt un ātri novērtēt situāciju;
• teicamas latviešu un vēlamas labas angļu un/vai krievu valodas zināšanas;
• pieredze darbā ar klientiem, pieredze izglītības jomā un amatam atbilstošu kursu apguve tiks uzskatīta par priekšrocību.

Darba vieta:
attālināts darbs tiešsaistē. Ir nepieciešams labs mobilo sarunu tīkla pārklājums, kā arī stabils internets. Ja darbinieks vēlas, uzņēmumam ir iespēja nodrošināt iespēju strādāt daļu vai visu darba laiku SIA “CDI” birojā, kurš atrodas Rīgā, Augusta Deglava ielā 66.

Darba laiks un noslodze:
Daļējas slodzes darbs, kura apjoms ir no 1-8 stundām dienā. Darbu var veikt jebkurā diennakts laikā un no jebkuras vietas pasaulē, kur pieejams internets. Darba plānu iespējams saskaņot ar vadību. Vidēji paredzēta darba slodze apmēram 50% apmērā visu gadu, izņemot vasaras periodu (jūnijs, jūlijs, augusts), kad noslodze samazinās līdz ~10%. Vasarā pastāv iespēja vienoties ar uzņēmuma vadību par iesaisti citos uzņēmuma projektos vai bibliotēkas pilnveides procesā, kas var būtiski palielināt slodzi.

Pakļautība:
Uzņēmuma vadītājam.

Pakļautie darbinieki:
Nav.

Atalgojums:
6 - 10 €/stundā (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no prasmēm, pieredzes, atbilstības amatam, darba ātruma un rezultātiem. Pēc pārbaudes laika ir iespēja saņemt papildus bonusus.

Darba uzsākšana:
Pēc iespējas drīzāk.

Nodarbinātība tiek organizēta atbilstoši profesijas standartam “Klientu apkalpošanas speciālists”, profesijas kods: 4222 07.

Pieteikšanās: SLĒGTA!