Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
 
Par konkursu  
Iesniegtie darbi
  Nolikums   Balvas   Piedalīties!

SIA "Studio Moderna" zīmola "Kosmodisk" attīstības stratēģijas izveide

Autors: Alise Kalniņa Atlants.lv vērtējums darbam:
Skola: Ekonomikas un kultūras augstskola
Darba ID: 795990 
Nobalso par šo darbu: 30 balsis
Pēc autores domām, jebkuram biznesam un produktam jau ir zīmols, pat tādā gadījumā, ja tas netiek tā uztverts. Klientu viedoklis par biznesu vai produktu atspoguļo konkrētā biznesa vai produkta zīmolu.
Zīmola vadība sākas tad, kad uzņēmums izveido vai atzīst zīmolu un sāk rūpēties par to, kā cilvēki šo zīmolu uztver.
Zīmols ir svarīga biznesa sastāvdaļa jau kopš 20. gadsimta sākuma. Jāatceras, ka zīmols reālajā pasaulē neeksistē, tas ir tikai iespaids par produktu cilvēku prātos. Zīmols eksistē cilvēku prātos, produkts eksistē reālajā fiziskajā pasaulē.
Zīmols ir nevis tas, kā mēs gribētu, lai cilvēki mūs uztver, bet tas, kā viņi patiešām mūs uztver.
Daži apgalvo, ka zīmols nepieder uzņēmumam, bet patērētājiem, kas to savos prātos ir izveidojuši. Šis nosacījums attiecas uz visu veidu zīmoliem – gan plaša patēriņa precēm, gan kultūras produktiem.
Lai varētu zīmolā kaut ko mainīt un izveidot zīmolu par to, ko uzņēmums vēlas, pirmais solis ir noskaidrot un saprast, kur mēs esam šobrīd un kā zīmols šodien tiek uztverts dažādās mērķauditorijās. Lai to noskaidrotu, jāveic kvalitatīvie un kvantitatīvie pētījumi.
Uzņēmuma SIA “Studio Moderna” zīmols “Kosmodisk” 2012. gadā atzīmēs divdesmito jubileju tirgū vispār un devīto gadu būs pieejams Latvijas tirgū. Tā kā veiksmīga zīmola pamatā ir sabalansētas tradīcijas un inovācijas, tad šobrīd ir īstais brīdis domāt par to, kā turpmāk attīstīt zīmolu “Kosmodisk”, kā saglabāt tradīcijas, bet radīt arī inovācijas, kā pielāgoties mainīgajiem tirgus apstākļiem, kāda stratēģija tam būtu vispiemērotākā un kādus sabiedrisko attiecību pasākumus organizēt zīmola “Kosmodisk” attīstībai, tā popularitātes un lojalitātes veicināšanai. Līdz šim konkrētais zīmols ir bijis diezgan šauri mērķēts tikai uz gados vecāko auditoriju, bet tā kā muguras sāpes ir ļoti izplatīta problēma un arī autores veiktajā pētījumā parādās fakts, ka 93% no aptaujātajiem ir piedzīvojuši muguras sāpes, tāpēc ir nepieciešams izstrādāt zīmola attīstības stratēģiju, kas sevī ietvertu komunikāciju ar dažāda vecuma auditoriju.
Iesaki šo darbu sociālajos portālos, tā iegūsi pēc iespējas vairāk balsotāju:
download
Komentāri
Nav neviena komentāra
Tavs komentārs
Lai pievienotu komentāru, Tev jāautorizējas ar

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties