Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
 
Par konkursu  
Iesniegtie darbi
  Nolikums   Balvas   Piedalīties!

Konkurences analīzes metodes uzņēmuma SIA "Maxima" piemērā

Autors: Bruno 'Gekons' Gailitis Atlants.lv vērtējums darbam:
Skola: Rīgas Tehniskā universitāte
Darba ID: 596112 
Nobalso par šo darbu: 2 balsis
Šādu ZPD darba tēmu izvēlējos, jo mūsdienu mārketinga pasaulē tieši konkurence ir tas spēks, kas virza uzņēmumus strādāt radošāk, meklēt inovatīvus risinājumus, radīt jaunas tehnoloģijas un piedāvāt kvalitatīvākus produktus par zemākām cenām. Tuvāk vēlējos apskatīt tieši šo nozari, jo mūsdienās pārtikas lielveikalu apmeklējums ir kļuvis par mūsu ikdienas sastāvdaļu, jo tajos var iegādāties ne tikai pārtiku, bet arī daudz un dažādas sadzīves preces. Konkurence šajā nozarē Latvijā ir aktuāla tēma, jo, lai gan konkurentu šajā tirgū ir pietiekami daudz, tirgus līderi ir tikai divi - „Maxima” un „Rimi”. Tieši šī iemesla dēļ ir ļoti interesanti izpētīt kā savā starpā konkurē tieši šī tirgus līderi.
Iesaki šo darbu sociālajos portālos, tā iegūsi pēc iespējas vairāk balsotāju:
download
Komentāri
Nav neviena komentāra
Tavs komentārs
Lai pievienotu komentāru, Tev jāautorizējas ar

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties