-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Uzņēmuma "Tele2" stratēģijas un vadīšanas sistēmas izpēte
Referāts augstskolai23
... un priekšlikumi Tele2, kā Tele2 AB grupas uzņēmums ... , ka uzņēmums ir Tele2 AB grupas dalībnieks ...
Apskatīt -
"LMT" un ‘"Tele2" uzņēmumu zīmoli un to nozīme uzņēmumu ilglaicīgas darbības nodrošināšanā
Referāts augstskolai25
Secinājumi un priekšlikumi Secinājumi: 1. Jāsecina, ka zīmolam ir ļoti liela nozīme veiksmīgai uzņēmuma darbības nodrošināšanā. Veiksmīgi veidots zīmols un katrs no tā elementiem ...
Apskatīt -
Pārdošanas veicināšanas pakalpojumi uzņēmumā "Bite Latvija" un Tele2
Diplomdarbs augstskolai113
SECINĀJUMI 1. Telekomunikācijas nozares specifika diktē savus noteikumus, kas jāievēro un konkurenti jāapsteidz diezgan sīvos apstākļos, kurus apgrūtina fakts, ka ir minimālas ...
Apskatīt -
Uzņēmuma "Tele2 Latvija" korporatīvā tēla analīze sociālajos medijos Instagram un Facebook
Referāts augstskolai11
... uz komunikāciju. 7. “TELE2 Latvija” sociālo mediju ... ar klientiem. 8. “TELE2 Latvija” ir profesionāli ... atpazīstams sabiedrībā. 9. “TELE2 Latvija” korporatīvais tēls ...
Apskatīt -
Анализ стратегии PR компании "Tele2"
Referāts vidusskolai7
... . Оценка стратегии PR Tele2 с использованием индикаторов ... стратегии PR компании Tele2, использовался принцип успешного ...
Apskatīt -
Анализ имиджа и репутации "Tele2"
Konspekts vidusskolai6
... имиджа и репутации TELE2 На мой взгляд ... о том, что Tele2 далеко не латвийская ... имидже латвийского руководителя Tele2, его можно назвать ...
Apskatīt -
Biznesa ētika uzņēmumā "Tele2"
Referāts augstskolai7
... vadās arī uzņēmums Tele2, ietver augstākās vadības ...
Apskatīt -
TELE2 priekšapmaksas kartes "Zelta Zivtiņa" reklāmas kampaņa
Referāts augstskolai7
... apskatīt un izanalizēt Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta ...
Apskatīt -
Access datu bāzes apraksts (Tele2 Express piemērs)
Referāts augstskolai6
... un to pieslēgumi Tele2 tīklam. Tā palīdz ...
Apskatīt -
Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Referāts vidusskolai26
Secinājumi Tele2 uzņēmums ir līderis ... neguļ un tāpēc Tele2 ir jācīnās par ...
Apskatīt -
Mobilo telekomunikāciju pakalpojumu tirgus Latvijā
Diplomdarbs augstskolai76
1.1. Sistēmu klasifikācijas raksturojums Informācijas apjoma palielināšanās prasa tās apmaiņas un piegādes paātrināšanu, tāpēc pasaules un Latvijas sakaru tirgū tiek novērots ...
Apskatīt -
Klientu lojalitāte mobilo sakaru tirgū Latvijā
Diplomdarbs augstskolai61
Secinājumi 1. Izpētot klientu lojalitātes fenomena teorētiskus aspektus autors ir nonācis pie secinājuma, ka vispārpieņemtā klientu lojalitātes definīcija nepastāv. Turklāt ...
Apskatīt -
Рынок мобильной связи в Латвии
Referāts augstskolai23
... Латвии это предприятия Tele2, LMT и Bite ... . Чтобы привлечь клиентов Tele2, LMT и Bite ...
Apskatīt -
Mobilā datu pārraide Latvijā
Referāts augstskolai13
... stacijas), tam seko Tele2 (vairāk kā 1000 ...
Apskatīt -
Uzņēmuma vērtības definējums ar piemēriem Latvijas tirgū
Referāts vidusskolai16
... “Bite Latvija”, SIA “Tele2”, SIA “Latvijas Mobilais ...
Apskatīt -
Oligopoliskās konkurences tirgus analīze. Mobilo sakaru tirgus Latvijā
Prezentācija vidusskolai19
... uzreiz maksās izdevīgāk Tele2. Tāpat visi ... 36 mēnešiem. Tele2 piedāvā nomaksu tikai ... mēnesī. Tikai Tele2 klienti var iegādāties ... Bite klienti. Tikai Tele2 klienti var iegādāties ...
Apskatīt -
Reklāma un autortiesības. Tiesību akti, problēmgadījumi
Referāts augstskolai12
Secinājumi 1. Pret ikvienu kāda cita autora darbu ir jāizturas ar cieņu, ievērojot Autortiesības likumu. 2. Autortiesību ievērošana veicina jaunu oriģināldarbu tapšanu. 3. ...
Apskatīt -
Разработка и обоснование проекта интегрированной коммуникационной маркетинговой системы для ООО "Теле2"
Referāts augstskolai18
Уникальность нового тарифного плана будет базироваться на тарифном плане «Индивидуальные тарифы». В отличие от частных лиц, выбор которых во многом основывается на цене, для ...
Apskatīt -
Reklāmas nozīme uzņēmējdarbībā
Diplomdarbs augstskolai40
... . un 2012.gadā – TELE2, bet reklamētākie zīmoli ...
Apskatīt -
Konkurence Latvijas mobilo sakaru tirgū
Prezentācija vidusskolai9
... līdz 2015.gadam. Tele2 Latvijas mobilo sakaru ... tirgū Tele2 ienāca 2000. ... zem miljona. Tele2 ir izdevies kāpināt ... pēdējos piecos gados Tele2 apgrozījums ir krities ...
Apskatīt -
Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā
Referāts vidusskolai38
4. SECINĀJUMI 1. Daudz no tā, ko uzņēmumi cenšas īstenot Latvijā, ir nācis kā uzstādījums no mātes uzņēmuma ārvalstīs, tātad ārvalstīs KSA principi ir attīstītāki nekā Latvijā. 2 ...
Apskatīt -
Reklāmas tiesiskais regulējums un atbildība par pārkāpumiem reklāmas sfērā
Eseja augstskolai18
Secinājumi 1) Reklāma ir apmaksāts, nepersonalizēts saskarsmes veids ar izvēlēto mērķa auditoriju, kurā tiek izmantots viens vai vairāki mediji. 2) Ir ļoti daudzi veidi kā preci ...
Apskatīt -
Projekts projektu vadībā
Prezentācija augstskolai23
Esošās problēmas raksturojums BĒRNU UN JAUNIEŠU PĀRMĒRĪGA VIEDIERĪ ČU L IETOŠANA, NEAPZINOT IES TO PAT IESĀS SEKAS. Mūsdienās bērni un jaunieši pārlieki ilgu laiku pavada ...
Apskatīt -
SIA "Bite Latvija" analīze
Prezentācija augstskolai17
Priekšlikumi attīstībai jāturpina ieguldīt investīcijas kompānijas personāla apmācībā jāievieš jaunus komunikācijas veidus, izstrādājot unikālus un neparastus risinājumus ...
Apskatīt -
AAS "Balta" un AAS "Ergo" reputācijas analīze
Referāts augstskolai33
BALTA norāda, ka piedalās biedrībās un sadarbojas ar valsts institūcijām. Tādējādi viņi pārstāv apdrošināšanas nozares intereses, kā arī piedalās apdrošināšanas nozares ...
Apskatīt