-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!"Piedot saviem draugiem ir grūtāk nekā saviem ienaidniekiem." F.Nīče
Eseja vidusskolai1
Ienaidniekam piedot ir grūtāk, jo tu zini, ka šis cilvēks vēl tev ļaunu un darīs visu iespējamo, lai tevi sāpinātu, tāpēc, kad viņš kaut ko tādu izdara, tevi tas tik ļoti nesāpina ...
Apskatīt -
Sevis paslavēšana un lielīšanās darba vidē un starp draugiem
Eseja vidusskolai3
Mēdz teikt, ka latviešiem ir grūtības ar sevis slavēšanu un savu sasniegumu izrādīšanu. Tas bieži vien šķiet kaut kā bezgaumīgi. Bet varbūt lielīties ir jāmāk? Vai to var ...
Apskatīt -
Sociālo mediju izmantošanas pilnveide reklāmas un informatīvo pakalpojumu uzņēmuma komunikācijā
Diplomdarbs augstskolai74
... atzīst sociālos tīklus „Draugiem” (76 procenti) un ... ” (5 procenti). 8. „Draugiem” pārklāj lielāko daļu ...
Apskatīt -
Sociālo mediju satura ietekmes izvērtējums uz tūristu ceļošanas plāniem. Siguldas novada piemērs
Diplomdarbs augstskolai55
Kopsavilkums Bakalaura darba nosaukums ir “Ceļotāju un organizāciju radīta sociālo mediju satura ietekmes izvērtējums uz ceļošanas plāniem. Siguldas novada piemērs.” Darbs ir ...
Apskatīt -
Sociālo tīklu izmantošanas paradumi jauniešu vidū
Referāts vidusskolai26
Secinājumi 1. Darbā izvirzītā hipotēze tika pierādīta - vairums jauniešu izmanto sociālos tīklus ikdienā. 2. Vairums jauniešu ir gatavi tērēt naudu sociālajos tīklos. 3. Vairums ...
Apskatīt -
Uzņēmuma "Gutta" tēls sociālajos medijos
Referāts augstskolai12
... twitter.com, gan draugiem.lv, gan facebook ... lapai, 6 respondenti – draugiem.lv, facebook.com ... viens respondents seko draugiem.lv un twitter ... ” lapai sociālajā tīklā draugiem.lv 66,7 ...
Apskatīt -
Company "Datateks"
Diplomdarbs augstskolai72
6.Conclusion Datateks is company, which is very focused on customer service and providing high quality products and services to their clients. They engage with each client ...
Apskatīt -
Masu mediju līdzekļu izvēles problēma reklāmas kampaņas organizēšanai
Diplomdarbs augstskolai79
Secinājumi Ciktāl reklāmas iedarbības rezultāts izrādas ilgā laikā posmā, tādējādi reklāmu jāizskata kā ilgtermiņa kapitāla ieguldījumu uzņēmuma nākotnes peļņā. Reklāma tiek ...
Apskatīt -
Interneta lietojums izglītošanās mērķiem skolā un mājās: Latvijas sākumskolnieku paradumu analīze
Diplomdarbs augstskolai59
... un sazinātos ar draugiem, ko Deniss Makveils ... un komunicē ar draugiem, jo vēlas vienkārši ...
Apskatīt -
Liepājas pilsētas un Cēsu pilsētas multimediju komunikācijas analīze
Referāts augstskolai32
... tīkli – Twitter, Facebook, Draugiem, mājaslapa – www.cesis ... dzīvo ārpus Cēsīm, Draugiem – vidējā paaudze un ... – Twitter, Facebook un Draugiem, mobilajā aplikācijā un ...
Apskatīt -
Laiktelpa Ovidija "Vēstulēs no Ponta"
Diplomdarbs augstskolai36
SECINĀJUMI Bakalaura darba „Laiktelpa Ovidija Vēstulēs no Ponta” izstrādes laikā tika noskaidroti laiktelpu veidi un to izpausme Ovidija darbā Vēstules no Ponta. Tika izpildīti ...
Apskatīt -
Lizuma pagasta jauniešu centra modelis
Diplomdarbs augstskolai73
Nobeigums Lai sasniegtu savā darbā izvirzīto mērķi – jauniešu centra modeļa izstrādāšanu, tika veikti uzdevumi, kas deva iespēju izpētīt Lizuma pagasta jauniešu sociālās ...
Apskatīt -
Spēļu elementi mārketingā Baltijas tirgū
Diplomdarbs augstskolai68
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI Izpētot spēļu elementu mārketingā izmantošanas pieejas un to pielietojumus Baltijas tirgū var secināt ka: 1. Lai efektīvi uzrunātu potenciālo pircēju ...
Apskatīt -
Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un pilnveidošanas iespējas
Diplomdarbs augstskolai41
Secinājumi un priekšlikumi Darba izstrādes laikā radās šādi secinājumi: 1. Mārketinga komunikācijas sastāv no četriem elementiem: reklāmas, sabiedriskajām attiecībām, personiskās ...
Apskatīt -
Darbinieku darba apmierinātība, motivācija un lojalitāte
Referāts augstskolai40
Studiju kursa ietvaros tika apgūtas dažādas noderīgas tēmas, kā piemēram, motivācija, komandas veidošana, apmierinātība ar darbu u.c.. Daudzas no tēmām šķiet ikdienā tik ļoti ...
Apskatīt -
Mājaslapu lietošanas paradumi ķīniešu izcelsmes iedzīvotājiem Latvijā
Diplomdarbs augstskolai60
NOBEIGUMS Bakalaura ietvaros ir iegūti dati par ķīniešu izcelsmes iedzīvotāju mājaslapu lietošanas paradumiem Latvijā. Darba teorētiskajā daļā tika apkopota informācija par ...
Apskatīt -
SIA "Dolce Credit" sabiedrisko attiecību stratēģijas izveide
Diplomdarbs augstskolai103
Secinājumi 1. Autores izvirzītā hipotēze- SIA „Dolce Credit” sabiedrisko attiecību stratēģija ir jāveido, balstoties uz H. Mintsberga izstrādātās pozicionēšanas skolas idejām - ir ...
Apskatīt -
Reklāmas nozīme uzņēmējdarbībā
Diplomdarbs augstskolai40
NOBEIGUMS Reklāma ir ļoti svarīgs „ierocis”, ar kuras palīdzību ir iespēja popularizēt gan uzņēmuma produktus, radīt atpazīstamību, gan arī sasniegt citus iecerētos mērķus. Lai ...
Apskatīt -
Mārketinga platformas “Dalder.lv” stratēģijas izstrāde
Diplomdarbs augstskolai98
Novērtēts!Elektroniskās komercijas platformas dod iespējas straujāk un efektīvāk attīstīt uzņēmējdarbību, jo tās ekonomē finanšu un cilvēku resursus. Tās dod iespējas efektīvāk pārdot ...
Apskatīt -
Agresijas un personības faktoru sakarību izpēte ieslodzītajiem un netiesātajiem vīriešiem
Diplomdarbs augstskolai175
Novērtēts!Agresija visā pasaulē pieaug kopš tā laika, kad Zigmunds Freids pievērsās masveida vardarbības izpētei Pirmā pasaules kara laikā. Agresija mūsdienu sabiedrībā ir aktuāla problēma ...
Apskatīt -
Sociālajās vietnēs iegūtās informācijas kvalitāte
Diplomdarbs augstskolai65
SECINĀJUMI UN NOBEIGUMS Darba mērķis ir sasniegts – tiek noskaidrots, vai sociālās vietnes iegūta informācija ir kvalitatīva. Lai sasniegtu šī kursa darba mērķi, bija izpildīti ...
Apskatīt -
Apskatīt
-
Apmeklētāju viedokļa analīze par Salaspils Nacionālā Botāniskā dārza mārketinga aktivitātēm
Referāts augstskolai50
Secinājumi 1. Salaspils NBD līdz šim nav veicis sabiedrības viedokļa izpētes, kā rezultātā tika veidotas vairākas mārketinga aktivitātes, par kuru efektivitāti nav bijušu ziņu. 2 ...
Apskatīt -
Sociālo tīklu ietekme uz veiksmīgu darba atrašanu un karjeras izaugsmi
Referāts vidusskolai51
Secinājumi Veicot teorētiskās literatūras izpēti, tika secināts: 1. Cilvēka atrašanās sociālajos tīklos mūsdienās nav nekas jauns. Ik viens, kurš lieto internetu ir reģistrējies ...
Apskatīt -
Krāsu psiholoģiskā ietekme uz pusaudžiem
Referāts vidusskolai44
... ar klasesbiedriem un draugiem. Pozitīvu attiekami var ... personālu, gan pret draugiem un ģimeni. Pusaudži ...
Apskatīt