-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Datorgrafika, tās daudzveidība un iespējas
Referāts vidusskolai12
... specefektus, kuri veidoti datorgrafikā. Aplūkojot un ... 5. 3D datorgrafika un 2D datorgrafika ir divi ... lielākie datorgrafikas veidi. 6. 3D datorgrafikas ...
Apskatīt -
Datorgrafika
Prezentācija pamatskolai14
... diapazonu (color space). Datorgrafikā izmanto vairākus krāsu ...
Apskatīt -
Datorgrafikas un attēlu apstrādes pamati
Paraugs augstskolai2
4. [3, 4] P > 0 => Y = Y - 1 = 4 - 1 = 3 X = 3 P = P - 2 * Sqr(Rx) * (Y - 1) + Sqr(Rx) = 64.0625 - 2 * Sqr(4) * (3 - 1) + Sqr(4) = 64.0625 - 2 * 16 * 2 + 16 = 16.0625 5. [3, ...
Apskatīt -
Datorgrafikas un attēlu apstrādes pamati
Paraugs augstskolai1
T=0.5 B[1]=n!/(i!*(n-1)!)*(1-t)^(n-i)*t^i=5!/(1!*(5-1)!)*(1-0.5)^5-1)*0.5^1=120/(1*24)*0.0625*0.5=0.15625 B[2]=n!/(i!*(n-1)!)*(1-t)^(n-i)*t^i=5!/(2!*(5-2)!)*(1-0.5)^5-2)*0.5^2= ...
Apskatīt -
Datorgrafikas un attēlu apstrādes pamati
Paraugs vidusskolai3
procedure TForm1.Button3Click(Sender: TObject); begin Filter(3,1); DrawFromArray(1); end; procedure TForm1.Button2Click(Sender: TObject); begin Filter(0,16); ...
Apskatīt -
Datorgrafikas un attēlu apstrādes pamati
Konspekts augstskolai5
Papilduzdevuma kods int x0=-1; int y0=-1; int x1=0; int y1=0; private void jPanel1MouseClicked(java.awt.event.MouseEvent evt) { ...
Apskatīt -
Datorgrafikas un attēlu apstrādes pamati. Riņķa līnija
Konspekts augstskolai4
Apļa algoritms 1.Nosākam rādiusu R un centru, iegūstam punktu: 1.1.(Xo, Yo)=(0;R) 2.Izrēķinām sākotnējo vērtību risinājošam parametram: 2.1.Po=5/4 – R vai Po=1-R 3.Katram ...
Apskatīt -
Visi kursa darbi. Datorgrafikas un attēlu apstrādes pamati
Paraugs augstskolai5
Jaunas koordinates pēc rotēšanas x1=x1*cos(110°)-y1*sin(110°)= ((28*cos(110))-(40*sin(110))= -47.164268844568 y1=x1*sin(110°)+y1*cos(110°)= ((28*sin(110))+(40*cos(110))= 12. ...
Apskatīt -
Datorgrafikas un attēlu apstrādes pamati
Konspekts augstskolai5
public Objekts2D() { initComponents(); } public void DrawObject(){ Graphics g=jPanel1.getGraphics(); g.setColor(Color.white); g.fillRect(0,0, ...
Apskatīt -
Apskatīt
-
Praktiskie darbi datorgrafikā
Paraugs vidusskolai25
1. Darba uzdevums Satur darba uzdevumu (jānoformē atbilstoši pasniedzēja prasībām) • Balstoties uz praktiskās nodarbības laikā aplūkoto Brezenhema algoritma realizāciju, ...
Apskatīt -
Apskatīt
-
TP "Alfa" un TC "Domina Shopping" reklāmu salīdzinājums: efektivitāte un auditorijas vērtējums
Referāts augstskolai60
... pārsvarā tiek izmantota datorgrafika, bet t/c ...
Apskatīt -
No dabas objektiem iegūto krāsu toņu klasificēšanas un izmantošanas iespējas plakātu noformējumā
Referāts augstskolai33
... var izmantot arī datorgrafikā, iekļaujot drukāšanu, ... objektiem, var klasificēt datorgrafikā pieņemtajās krāsu sistēmās ... fotografēšana, izpētes un datorgrafikas darbs. Pētījuma ...
Apskatīt -
Īsa filmu un video vēsture
Referāts pamatskolai17
Novērtēts!Šajā darbā tiks izpētīta un apkopota īsa filmu un video vēsture. Referāta mērķis ir uzzināt vairāk par to, kā attīstījusies filmu un video vēsture. Mērķa sasniegšanai tika ...
Apskatīt -
CPU un GPU veiktspējas salīdzinājums renderēšanas uzdevumu izpildei Blender vidē
Referāts vidusskolai20
Secinājumi 1. Izanalizējot iegūto informāciju, tika secināts, ka, lai arī renderēšana ir sarežģīts un nereti arī laikietilpīgs process, tas kļūst arvien pieprasītāks pakalpojums. ...
Apskatīt -
Māksla
Prezentācija pamatskolai14
Tetovējumi: tetovējums ir ķermeņa modifikācijas veids, kad dizains tiek veidots, ievietojot neizdzēšamus vai īslaicīgus tintes, krāsas un pigmentus ādas dermas slānī, lai mainītu ...
Apskatīt -
Datoranimācija
Referāts augstskolai11
3.Pirmie iespaidi par studijām ViA Pirmā kursa pirmajā semestrī studentiem lekciju grafikā ir 7 priekšmeti: Angļu valoda, Matemātika, Programmēšana, Datoru arhitektūra, Ievads ...
Apskatīt -
Būvniecības informācijas sistēmas un tehnoloģijas
Eseja augstskolai18
1.1 “Pirmsdatora” projektēšanas tehnoloģijas attīstības vēsture Arhitektūras un būvprojektēšanas vēsture ir cilvēka doma attīstības vēsture, kas ne tikai tieši nodarbojās ar pašām ...
Apskatīt -
D.Berlo komunikācijas modelis un žurnāla "Patiesā Dzīve" komunikācija ar mērķauditoriju
Referāts augstskolai7
D.Berlo komunikācijas modelis par pamatu atveido Šanona un Vīvera komunikācijas modeli. Kā galvenā atšķirība no citiem modeļiem ir dažādu faktoru atklāšana un ietekme uz ...
Apskatīt -
Sinusoidālās strāvas ķēžu pamatlielumu pētīšana
Referāts augstskolai24
1. Darba mērķis Sinusoidālo maiņstrāvu un spriegumu pamatlielumu pētīšana, sinusoidālās strāvas lineāro elektrisko ķēžu pētīšana, Kirhofa likumu pētīšana. Sinusoidālās strāvas ...
Apskatīt -
Datorizēta attēlu apstrāde
Prezentācija vidusskolai12
Grafikas veidu salīdzinājums Rastra grafika Punkti Attēls tiek kropļots Gatavu A apstrāde Liela izmēra datne Sarežģīti Vāja Grūti Vektorgrafika Grafiski objekti ...
Apskatīt -
Datortehnikas un mūsdienu datorprogrammu izmantošana projektēšanā
Referāts vidusskolai11
Cilvēku modelēšana Pirmais plaši pieejamais komerciālais cilvēka Virtuālo Modeļu izmantošanas gadījums parādījās 1998. gadā Land's End tīmekļa vietnē. Cilvēka virtuālo modeli ...
Apskatīt -
Ray Tracing tehnoloģija
Referāts augstskolai21
Novērtēts!... galvenā nozīme bija datorgrafisko attēlu izveidē, lai ... arī nāk problēmas. Datorgrafisko atēlu izveidi tās ...
Apskatīt -
Gleznu, mākslas priekšmetu un gleznošanas piederumu veikala - izstāžu galerijas izveide
Diplomdarbs augstskolai321
Maģistra darba nosaukums ir “Gleznošanas studijas – veikala izveide Jelgavas pilsētā”. Darba tēmai ir vistiešākā saistība ar mākslu. Bet kas tad īsti ir “māksla”? Šis jautājums ...
Apskatīt